ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی (توضیحات کامل و دقیق)

قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی (توضیحات کامل و دقیق)

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مطالب زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ارزان و .... ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی و قیمت کلاس ها


بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاس های تدریس خصوصی


بهترین راهکار برای کسب اطلاع از قیمت تدریس خصوصی و هزینه کلاس خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمتهایی است که برای کلاسهای خصوصی خودشان ارائه کرده اند (برای مشاهده آگهی های تدریس مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس www.IranModares.com (همین سایت) که تا سال 1403 به بیش از 30000 آگهی می رسد، و مشاهده قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید).


بعضی از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و می توانید سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی با آنها حرف بزنید. بعضی از مدرسین در کنار کار کردن به صورت توافقی برای قیمت کلاسهای خصوصی، جلسه اول را به صورت رایگان یا نصف قیمت هم کار می کنند و می توانید در همان جلسه اول به نسبت کیفیت تدریس آنها اطمینان حاصل کنید و اگر راضی بودید کلاسها را ادامه دهید.


پیشنهاد می شود مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را هم بخوانید.



بازه تغییرات قیمت معلم خصوصی چقدر است؟


قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت و هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 100 هزار تومان به ازای یک ساعت (برای مدرسین تازه کار و یا در شهرهای کوچک و ....) تا ساعتی 1 میلیون تومان (برای مدرسین مجرب با 20 و 30 سال سابقه کار و دبیران باسابقه آموزش و پرورش و مدرسین معروف کنکور و ....) و حتی بیشتر از این قیمتها هم می تواند باشد.


البته اگر می خواهید در امتحان، کنکور و یا هر آزمونی که قصد دارید برای آن در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید موفق باشید باید در کنار قیمت کلاسهای تدریس خصوصی سابقه کار مدرس، مدرک تحصیلی و رزومه کاری او را هم ببینید. درست است که ارزان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی خوب است و اگر کمتر هزینه کنید بسیار عالی می باشد ولی در کنار آن و البته مهمتر از آن نتیجه گرفتن خودتان در اولویت اول می باشد.


بنابراین فقط به قیمتهای کلاسهای خصوصی توجه نکنید و همه ی موارد را با هم ببینید. اگر از بین مدرسینی که انتخاب کرده اید، یکی از آنها قیمت بالاتری را مطالبه می کند ولی در عوض رزومه بهتری ارائه کرده است و می دانید که احتمالا با ایشان نتیجه بهتری می گیرید، قیمت بالاتر را بپردازید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. به هر حال، راهکارهایی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از جلسات تدریس خصوصی با قیمت پایین وجود دارد که با مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین می توانید در جریان آنها قرار بگیرید.


بهترین مقالات مرتبط با قیمت و هزینه تدریس خصوصی


در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و عوامل موثر بر آن ارائه شده است. با مطالعه این مقالات می توانید در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی اطلاعات کاملی کسب نمائید (به عنوان مثال مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی یا تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید) و در ادامه با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت (بر روی لینک اساتید و مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) و مقایسه قیمتهایی که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودشان در نظر گرفته اند با رزومه آنها، در نهایت مدرس و معلم خصوصی خودتان را انتخاب نموده و بهترین نتیجه را در امتحان، آزمون مورد نظر و یا کنکور بگیرید.



قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی


مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید.


همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت www.IranModares.com گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.


قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور، دانشگاه و ... و همچنین هزینه کلاسهای خصوصی سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی کلاسهای ریاضی در حال حاضر چقدر است و مدرسین چه مبلغی را برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند این است که لیست مدرسین ریاضی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده و آگهی تدریس درج نموده اند را ببینید و مشاهده کنید که چه قیمتی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


با کلیک بر روی عبارت مزبور، لیست آگهی های تدریس مدرسین ریاضی را خواهید دید. در ادامه بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک کنید تا ببینید که چه هزینه ای را درخواست کرده است. با مشاهده اگهی تدریس چند مدرس ریاضی به صورت کلی متوجه خواهید شد که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمت را مد نظر دارند. ممکن است یک مدرس برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 100 هزار تومان را تعیین کرده باشد و مدرس دیگری 400 هزار تومان.


بعضی از مدرسین ریاضی شاید ارزان تر کار کنند و جلسه ای 80 هزار تومان را برای قیمت کلاس خصوصی ریاضی در نظر گرفته باشند. تعدادی از مدرسین در متن آگهی خودشان در بخش هزینه و قیمت تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. اگر رزومه کاری و سوابق این مدرسین را می پسندید با انها تماس بگیرید و به صورت تلفنی قیمت تدریس خصوصی ریاضی را بپرسید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید).


نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان


راهکارهای دیگری برای داشتن کلاس خصوصی ارزان وجود دارد. به عنوان مثال، کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس مبلغ بیشتری دریافت می کند.


مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 340 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 400 هزار تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 200 هزار تومان پرداخت کرده اید.


نکته بعدی اینکه، کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی و نتیجه گرفتن خودتان را فدای ارزان بودن کلاسهای تدریس خصوصی نکنید. این مورد با موارد قبلی متفاوت است. درست است که ارزان بودن کلاسها مهم و خوب است. ولی مهمتر از آن نتیجه گرفتن خودتان است. با مدرسین خوب و باسابقه و مجرب کلاسها را هماهنگ کنید هر چند که جلسات تدریس خصوصی آنها خیلی ارزان هم نباشد.


مهمترین پارامترهای موثر بر قیمت تدریس خصوصی


قیمت کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با قیمت مناسب هستید اینکه کلاس خصوصی با چه نرخی هماهنگ شود به سطح کلاس و همچنین تعداد جلسات بستگی دارد. هزینه تدریس خصوصی آیلتس مسلما از کلاس خصوصی زبان سطح مقدماتی بالاتر است. در ضمن، کلاس های مجازی و آنلاین با نرخ پایین تری به نسبت کلاس های تدریس خصوصی در منزل برگزار می شود.


هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 50 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 600 یا 700 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند.


موارد دیگری نیز ممکن است در تعیین هزینه تدریس خصوصی موثر باشد. به هر حال مسلما مدرسانی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.


هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون شهر مورد نظر، تجربه و سابقه کاری مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس مورد نظر و ... بستگی دارد. به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. البته با تماس با چند مدرس ممکن است بتوانید کلاسهای تدریس را در شهرهای بزرگ همچون تهران نیز با قیمت مناسب هماهنگ کنید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای برگزاری جلسات تدریس در منزل هزینه بیشتری را مطالبه می کنند. به هر حال، جلسات تدریس این مدرسین معمولا پر بارتر هم خواهد بود. تعداد جلسات تدریس هم در تعیین هزینه جلسات تدریس خصوصی موثر است. مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر معمولا هزینه کمتری درخواست می کنند.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید:  قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


توصیه هایی برای داشتن معلم خصوصی با بهترین نرخ


اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، برگزاری این کلاسهای را به پایان ترم موکول ننمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد. می توانید همزمان و پابه پای کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. در ضمن به بهانه کلاسهای خصوصی در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. هر دوی اینها را در کنار هم داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند مفید و موثر باشد.


مطلب دیگر اینکه فکر نکنید که اگر در کلاسهای خصوصی شرکت کردید دیگر مطالعه و درس خواندن و حل تمرین و مسئله لازم نیست. بلکه هر کدام از این موارد جای خود را دارد. از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان کمک و کلاسهای تقویتی استفاده نمائید. با ترکیبی از شرکت در کلاسها و تلاش و پشتکار خودتان بهترین نتیجه را خواهید گرفت. پیشنهاد می شود فیلم زیر را هم ببنید.



باز هم توصیه می کنیم مطالعه و درس خواندن و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم داشته باشید و این موارد را به شب امتحان موکول نکنید. هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 50 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 600 و 700 هزار تومان متغیر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید قیمت درخواستی ایشان و اطلاعات کامل دیگری ارائه شده است. به عنوان مثال اطلاعات ثبت شده توسط یکی از معلم های خصوصی را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمائید.



درآمد تدریس خصوصی به عنوان کار پاره وقت یا تمام وقت


تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت و یا یک شغل تمام وقت به نسبت بسیاری از انواع مشاغل و کسب و کارها درآمد خوب و بالایی دارد. کار تدریس خصوصی را می توانید به صورت پاره وقت و در کنار شغل اصلی خودتان و یا اگر دانشجو هستید در کنار درس و تحصیل خودتان انجام دهید. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد.


مطلب دیگر اینکه، تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی هم دارد. به این معنی که کلاسهای تدریس خصوصی را در هر زمانی که بخواهید می توانید برگزار کنید. اگر دانشجو هستید می توانید با شاگرد خودتان هماهنگ کنید و کلاسهای تدریس خصوصی را در زمانهایی برگزار نمائید که با کلاسهای خودتان تداخل نداشته باشد.


وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.


برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله چگونه شاگرد جذب کنم؟ را مطالعه نمائید.


قیمت کلاس های تدریس خصوصی و نرخ جلسات تدریس در منزل


ممکن است سوال قیمت و هزینه تدریس خصوصی چقدر است برای شما هم پیش امده باشد ... ممکن است در ترم های گذشته با قیمت های مختلفی کلاس های تدریس خصوصی را هماهنگ کرده باشید .... شاید در یک روز با چند مدرس برای درس ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری تماس گرفته باشید و از 60000 تومان برای یک جلسه تا 700000 تومان به شما گفته باشند .... در هر صورت قیمت این کلاس ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در مقالات دیگر همین سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل توضیح داده شده است.


نرخ کلاس های تدریس خصوصی حتی به درسی که قرار است به شما درس داده شود هم بستگی دارد. به عنوان مثال، نرخ تدریس خصوصی فیزیک با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی متفاوت است. البته ریاضی و فیزیک درس هایی هستند که به هم نزدیکتر می باشند ولی به عنوان یک مثال بهتر قیمت کلاس های خصوصی ریاضی با عربی یا زبان می تواند کاملا متفاوت باشد. یا اگر نرم افزاری را که می خواهید یاد بگیرید افراد کمی توانایی تدریس آن را داشته باشند و نرم افزار سطح بالایی باشد به هر حال هزینه تدریس آن بیشتر خواهد بود. این عامل درسی که قرار است تدریس شود در قیمت کلاس ها موثر است.


یکی از دروس پرمتقاضی زبان انگلیسی است. هزینه تدریس خصوصی زبان از 50000 تومان تا 1500000 تومان هم می تواند متفاوت باشد. اگر زبان انگلیسی برای کنکور اموزش داده شود هزینه تدریس آن بیشتر است. به هر حال افراد کمی توانایی فعالیت در این زمینه را دارند و در ضمن، زبان کنکور مهم است و کسب درصد بالا در ان می تواند در تراز کلی شخص تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. اگر بخواهید برای آزمون های آیلتس و تافل آماده شوید باز هم قیمت کلاس ها مثلا به نسبت حالتی که زبان متوسطه درس داده شود بیشتر است. نرخ این کلاس های به این هم بستگی دارد که در منزل برگزار شود یا در آموزشگاه. به هر حال باید با مدرس حرف بزنید و به توافق برسید.


در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار زیادی در این زمینه ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی در این زمینه بسیار مفید است. البته نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تعداد آنها تا 1403 به بیش از 30000 مدرس ثبت نامی می رسد (مشاهده مدرسین تدریس خصوصی) در جزئیات آگهی تدریس خودشان در رابطه با قیمت کلاس ها هم توضیحات خوبی را ارائه نموده اند. تعدادی از قیمت های ثبت شده توسط مدرسین در ادامه ارائه می گردد:


هزینه تدریس: توافقی


قیمت تدریس: 200000 تومان


نرخ تدریس: 700 هزار تومان


هزینه تدریس: جلسه از 200000 هزار تومان


قیمت تدریس:  بسته به مسافت و... هر ساعت (60دقیقه) بین 400تا 600 هزار تومان


هزینه تدریس: متغیر و توافقی


نرخ تدریس: 390000 تومان


هزینه تدریس: 250000 تومان


قیمت تدریس: تماس بگیرید


بررسی دقیق تر قیمت درخواستی اساتید برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی


همانطور که مشاهده می کنید قیمت و کلاس های تدریس خصوصی تعیین شده توسط مدرسین کاملا متغیر و متفاوت است و مقدار ثابتی ندارد. اکثر مدرسین در بخش هزینه تدریس خصوصی از عبارت توافقی استفاده کرده اند. برای این مدرسین اگر رزومه مدرس مناسب بود و سوابق تدریس و رزومه ایشان را پسند کردید برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس ها می توانید با معلم خصوصی تماس بگیرید.


برای اطلاع از قیمت ساعتی کلاس های خصوصی و یا قیمت جلسه ای این کلاس ها اگر عبارت توافقی توسط مدرس ثبت شده بود می توانید با ایشان تماس بگیرید. در ایران مدرس شماره تماس همه ی مدرسین ارائه شده است. نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، عربی، فیزیک، شیمی، زیست و .... به تعداد جلسات هم بستگی دارد. تعداد جلسات بالاتر منجر به قیمت کمتر برای هر جلسه می شود.


به هر حال مدرسین هم دوست دارند که کلاس های بیشتری داشته باشند و درآمد بیشتری را بدست آورند. در نتیجه، اگر تعداد جلسات بیشتر باشد حاضر خواهند بود تخفیف بدهند. در قیمت هایی که در بالا به عنوان نمونه از آگهی های مدرسین در این بخش ارائه شده است از 50000 تومان تا 1000000 تومان برای یک جلسه قیمت ها متغیر است. راهکاری که وجود دارد این است که نرخ کلاس را در کنار رزومه و سوابق تدریس استاد ببینید و اگر مناسب بود کلاس را هماهنگ نمائید. در تصویر زیر برخی از قیمت های تدریس خصوصی درخواستی اساتید در کنار سابقه کاری ایشان را می توانید مشاهده نمائید.



کلاس های تدریس خصوصی با چه قیمتی مناسب است؟


در این مقاله در رابطه با اینکه چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید و در رابطه با هزینه این کلاس ها سوال دارید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان


به صورت کلی برای کلاس های تدریس خصوصی نمی توان بازه قیمت مشخصی را در نظر گرفت. اگر به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه کنید (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) خواهید دید که اساتید تدریس خصوصی قیمت های مختلفی را برای کلاس های خصوصی خودشان پیشنهاد داده اند. بعضی از اساتید به عنوان مثال برای تدریس خصوصی ریاضی قیمت 80 هزار تومان را برای هر جلسه در نظر گرفته اند و برخی دیگر برای همان درس شاید قیمت 800 هزار تومان را پیشنهاد داده باشند.


بنابراین شاید از خودتان بپرسید که قیمت کلاس های خصوصی را چگونه می توان تعیین کرد و اینکه آیا واقعا چه قیمتی برای کلاس های خصوصی مناسب است؟ خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس در کنار مشاهده لیست مدرسین و رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان می توانید قیمت کلاس های تدریس خصوصی را هم مشاهده نمائید. برای اینکه متوجه شوید چه هزینه ای برای کلاس ها مناسب است باید در کنار مشاهده رزومه اساتید قیمت ها را هم بررسی نمائید.


مطالعه مقاله قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟ هم مفید است.


همانطور که گفته شد، در کل برای کلاس های خصوصی شاید نتوان نرخ مشخصی را در نظر گرفت. اساتید برای کلاس های شما وقت می گذارند و وقت و زمان هم قیمت مشخصی ندارد. ولی به هر حال کم و بیش می توان معیارهایی را در نظر گرفت و قیمت مناسب را برای کلاس های خصوصی تشخیص داد. ممکن است در همین سایت ایران مدرس استادی را بتوانید پیدا کنید که مثلا در درس زیست شناسی خود ایشان در کنکور بالای 90 درصد کسب کرده اند. خوب مسلما اگر بخواهید از کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی استفاده کنید برای کلاس های ایشان حاضر خواهید بود هزینه بالایی را پرداخت کنید. بنابراین اینکه چه قیمتی برای کلاس های خصوصی مناسب است به رزومه کاری استاد، سوابق تدریس و سوابق تحصیلی خود ایشان هم بستگی دارد.


پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی را هم مطالعه نمائید.


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با هزینه و قیمت تدریس خصوصی


با توجه به مطالب گفته شده، می توان نتیجه گرفت برای کلاس های تدریس خصوصی اینکه چه قیمتی مناسب است به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید هزینه کمتری برای هر جلسه معمولا از شما دریافت می گردد. هزینه کلاس های تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. کلاس های خصوصی انلاین به نسبت کلاس های حضوری معمولا ارزان تر تمام می شود هر چند که واضح است که بازدهی کلاس های خصوصی حضوری بسیار بیشتر است.


نکته دیگر اینکه هزینه کلاس های خصوصی به درسی که قرار است تدریس شود هم بستگی دارد. مسلما اگر معلم خصوصی به شما تضمین نتیجه گرفتن بدهد حتما قیمت بالاتری را حاضر خواهید بود که پرداخت نمائید. یا اگر برای کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری بخواهید از این کلاس های استفاده نمائید باز هم به نسبت کلاس های معمولی که برای موفقیت در امتحانات برگزار می شود هزینه بیشتر خواهد بود. بنابراین باید در نظر داشته باشید که قیمت کلاس های تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و به صورت کلی نمی توان قیمتی را مشخص نمود.


بهترین روش برای اطلاع از قیمت کلاس های تدریس خصوصی


بهترین روش این است که به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید و علاوه بر اینکه رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را می بینید در کنار آن قیمت کلاس های خصوصی را هم مشاهده کنید و خودتان معلم مورد نظرتان را انتخاب نمائید. پیشنهاد می شود ابتدا بدون توجه به قیمت کلاس ها چند معلم و استاد خوب را انتخاب نمائید و بعد از بین این اساتید بهترین استاد با مناسبترین قیمت را هماهنگ کنید.


سوالات متداول


۱. هزینه تدریس خصوصی در منزل بیشتر است یا تدریس خصوصی آنلاین؟


به صورت کلی نرخ کلاس خصوصی مجازی و آنلاین در مقایسه با هزینه تدریس خصوصی در منزل کمتر می باشد اما شاید بتوان گفت بازدهی و تاثیر مثبت کلاس حضوری هم بیشتر می باشد.


۲. نرخ کلاس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه در چه بازه ای تغییر می کند؟


یکی از عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی مقطع تحصیلی است و هزینه تدریس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه از ۱۰۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان و بیشتر برای هر جلسه متغیر می باشد.


۳. قیمت تدریس خصوصی ساعتی و جلسه ای چند؟


همانطور که گفته شد نرخ کلاس های خصوصی ساعتی و جلسه ای به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و برای اطلاع از نرخ ها به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه کنید.


۴. بهترین راهکار برای اطلاع دقیق از جدیدترین قیمت معلم خصوصی چیست؟


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است و بهترین راهکار برای اطلاع از نرخ دقیق و به روز شده کلاس های خصوصی این است که لیست مدرسین خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را مشاهده کنید.


۵. چگونه معلم خصوصی با نرخ مناسب و منصفانه داشته باشیم؟


برای هماهنگی معلم خصوصی با نرخ مناسب و منصفانه کلاس های خصوصی را اوایل ترم شروع نمایید و لیست اساتید را در همین سایت ایران مدرس با دقت بررسی کنید تا یک استاد عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید.


عبارتهای کلیدی: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی، هزینه کلاسهای تدریس خصوصی، نرخ تدریس خصوصی، قیمت تدریس خصوصی سال 1403


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 102288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
رضا دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

من فکر می کنم شهر محل تدریس خیلی در قیمت کلاس ها موثر است. در شهرهای کوچک مدرسین اصلا نمی تون قیمت های بالا رو درخواست کنن. یعنی شرایط به گونه ای است که مردم اولا توان پرداخت هزینه های بالا رو ندارن و در ضمن خود مدرسین هم به همین دلیل خیلی قیمت زیادی رو نمی گن. در شهرهای بزرگ مثل تهران باز بهتره. البته اونجا هم مثلا برای ریاضی متوسطه از یک حدی به به بالا نمی تونی قیمت بدی چون مدرسای زیادی هستن که با قیمت پایین کار می کنن. ولی اگه کارت خاص باشه و معروف بشی مثلا در زمینه فیزیک کنکور یا زیست کنکور و ... شما رو بشناسن می شه قیمت های خیلی بالا هم گفت. اگر کار تضمینی باشه که هر مبلغی رو می پردازن.

محمد مرادی دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

سلام ممنون از مطالب خوبتون بنده فکر می کنم در سال 97 قیمت های زیر برای کلاس خصوصی خوب باشه. البته به قول خودتون عوامل زیادی موثره ولی به هر حال قیمتهای زیر فکر می کنم بد نیست دروس ابتدایی هر جلسه 40000 تا 50000 تومان متوسطه اول هر جلسه 50000 تا 60000 تومان متوسطه دوم هر جلسه 60000 تا 70000 تومان دروس دانشگاهی هر جلسه 70000 تا 100000 تومان دروس کنکوری مثلا هر جلسه 150000 تومان شاید خوب باشه البته دروس کنکوری به تجربه و سابقه مدرس و .... هم بستگی داره و شاید با 50000 تومان هم برگزار بشه یا 500000 تومان هم شاید بگیرن نرم افزار و موسیقی و رشته های ورزشی فکر کنم دیگه باید توافقی باشه

مدرس قدیمی يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که فقط قیمت کلاس های تدریس خصوصی نیست که مهم است. نتیجه گرفتن مهمتر از آن است. می توانید 10 جلسه کلاس با هزینه 40 هزار تومان داشته باشید ولی نتیجه نگیرید. یعنی کل 400 هزار تومان از دست برود و وقت شما هم تلف گردد. شاید اگر همان 10 جلسه را با یک معلم خوب که مثلا 60 هزار تومان برای هر جلسه درخواست می کند برگزار می کردید نتیجه خوبی می گرفتید. البته قیمت بالا لزوما به معنی نتیجه گرفتن نیست. باید خودتان هم تلاش کنید. ولی به هر حال سعی کنید صرفا برای اینکه کلاس ها ارزانتر باشد از کیفیت کلاس ها نزنید و با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشید.