ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی (ریاضی و فیزیک دانشگاه، قیمت تدریس دروس مهندسی مکانیک (استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک و ....)، قیمت تدریس دروس مهندسی برق، مهندسی عمران و ....، هزینه تدریس شیمی و زبان تخصصی دانشگاه، نرخ تدریس کلاسهای خصوصی در مقطع دانشگاه و ....) توضیحاتی ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک کنید.


قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مانند قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس سایر مقاطع به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه تدریس و آموزش دروس دانشگاهی به نسبت دروس دبیرستان معمولا بالاتر است ولی به نسبت دروس کنکوری ممکن است پایینتر باشد. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به موارد زیر بستگی دارد:


1- درس مورد نظر


به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری آن درس را تدریس کنند، هزینه و قیمت تدریس آن هم بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال برای رشته های فنی مهندسی درسی مانند استاتیک یک درس پایه به حساب می آید و ممکن است بسیاری از مدرسین بتوانند آن را تدریس کنند. ولی به هر حال دروس مقطع ارشد و یا دروس ترم های بالاتر در کارشناسی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.



2- شهر محل تدریس


هزینه تدریس تمامی دروس و دروس دانشگاهی هم در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر به علت مشکلات ترافیکی زمان بیشتری طول می کشد تا مدرس به محل تدریس یا منزل دانشجو برسد و بنابراین هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر می باشد. البته می توانید از کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و اینترنتی استفاده کنید تا هزینه ها کمتر شود.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی هم پیشنهاد می شود.


3- مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی


معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند قیمت بیشتری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر می گیرند. البته اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند دید بهتری به نسبت مطالب دارند و با سوادتر هم هستند. در نتیجه داشتن کلاس خصوصی با این اساتید می تواند مفیدتر هم باشد.


4- سابقه مدرس در زمینه تدریس دروس دانشگاهی


مدرسینی که سابقه کار بالاتری دارند هزینه بیشتری را هم دریافت می کنند. اساتید دارای سابقه کاری بالاتر معمولا تسلط بیشتری بر مطالب هم دارند و در نتیجه با تجربیاتی که دارند شما را بهتر به سمت موفقیت در امتحانات هدایت می کنند.



5- سایر عوامل


همانطور که توضیح داده شده، قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در همین وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه هزینه و قیمت تدریس دروس دانشگاهی و دبیرستان و کنکور و ... ارائه شده است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:



قیمت تدریس خصوصی



هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟





بهترین روش اطلاع از قیمت تدریس خصوصی دانشگاهی


بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، ریاضی و فیزیک دانشگاه و دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و سایر رشته ها مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده هزینه تدریس ثبت شده توسط آنها است. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش خصوصی دروس دانشگاهی و دروس سایر مقاطع فعالیت دارند. تعداد زیادی از مدرسین در متن اگهی خودشان به قیمت و هزینه تدریس و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی خودشان اشاره کرده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در سایت ایران مدرس و اطلاع از قیمت و هزینه تدریس آنها بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید.


در ادامه بر روی عنوان آگهی هر مدرس کلیک نموده و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی مد نظر هر مدرس است را می توانید مشاهده نمائید. برای کسب بهترین نتیجه از جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی فقط قیمت جلسات تدریس را در نظر نگیرید. مهمتر از قیمت مناسب برای کلاسهای خصوصی، هماهنگ کردن جلسات با مدرسی است که بتواند شما را به نتیجه مورد نظرتان برساند. بنابراین در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که با یک مدرس خوب و با تجربه کلاسهای خصوصی را برگزار کنید، هر چند هزینه برگزاری کلاسها بالاتر باشد.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه در آموزش و یادگیری دروس دانشگاهی موفق تر عمل کنیم؟ را هم بخوانید.


فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


اگر مدرس ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری هستید و در زمینه اموزش خصوصی دروس مقطع دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی یا دروس سایر مقاطع فعالیت دارید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.


مطالعه مقاله موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب هم مفید است.


کلام آخر


وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله راهکارهایی برای جذب شاگرد بیشتر را مطالعه نمائید.


سوالات متداول


1- هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟


نرخ کلاس های خصوصی مقطع دانشگاه به عوامل مختلفی از جمله تعداد جلسات، سختی مبحث تدریسی، تجربه استاد، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها و ... بستگی دارد.


2- بهترین زمان شروع کلاس خصوصی دانشگاهی چه زمانی است؟


برای موفقیت در امتحانات دانشگاهی و کسب نمرات عالی بهتر است کلاس های خصوصی اوایل یا نهایتا اواسط ترم شروع شود.


3- نرخ تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در منزل بیشتر است یا آنلاین؟


مسلما چون در کلاس حضوری وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف می شود هزینه معلم خصوصی سرخانه و تدریس خصوصی در منزل بیشتر است.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید: نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7082 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image