ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و هزینه کلاسهای خصوصی زبان توسط مدرسین خانم و آقا در تهران و کرج و کل ایران سوال دارید در این بخش توضیحاتی در این زمینه ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی به موارد زیادی بستگی دارد. مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس که در زمینه آموزش خصوصی زبان فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید) در آگهی تدریس خودشان قیمت های کلاس خصوصی زبان را به صورت ساعتی و جلسه ای ارائه نموده اند که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی


هزینه هرساعت 200 هزار تومان
هزینه تدریس: توافقی جلسه ای 250-150 هزار تومان (جلسه اول رایگان)
هزینه تدریس: توافقي- جلسه اول رايگان
قیمت تدریس: 800 هزار تومان
هزینه تدریس: ساعتی 150،000 تومان
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: 250 الی 350
قیمت تدریس: 500 هزار تومان
هزینه تدریس: 100 هزار تومان ساعتی
....


این ویدیو را ببینید: بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا



قیمتهای ارائه شده مربوط به تابستان 1402 است و در زمانها دیگر ممکن است هزینه ها متفاوت باشد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و لیست کامل قیمت کلاسهای خصوصی زبان حتما بر روی عبارت مدرسین خصوصی زبان کلیک کنید. به این ترتیب هم رزومه و سابقه کاری هر مدرس و مشخصات کامل هر مدرس زبان را می توانید مشاهده کنید و هم در جزئیات اگهی تدریس هر مدرس می توانید قیمتی که آن مدرس برای کلاس خصوصی زبان در نظر گرفته است را مشاهده نمائید. به این ترتیب با مشاهده آگهی تدریس خصوصی زبان مدرسین مختلف بازه قیمت کلاسهای خصوصی را به صورت دقیق خواهید دانست.


البته باید قیمت کلاس خصوصی هر مدرس را با رزومه کاری و سوابق تدریس و مدرک تحصیلی و ... آن مدرس مقایسه کنید. مدرسین با سایقه بیشتر و مدرسینی که چندین و چند سال است در آموزشگاهها و موسسات مختلف تدریس می کنند قاعدتا قیمتهای بالاتری هم برای کلاسهای خصوصی درخواست می نمایند. برای کسب اطلاع در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی زبان به صورت ساعتی و یا جلسه ای این مقاله و یا این مقاله را مطالعه نمائید.


مطالعه نمائید: تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی، جلسه ای و .... موارد زیر حائز اهمیت است.
1- قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان با توجه به قیمتهای ارائه شده در بالا و قیمتهای ارائه شده توسط مدرسین که در این بخش نشان داده نشده است ساعتی از 100000 تومان تا 800000 تومان و بیشتر متغیر است. همانطور که مشاهده می کنید بازه قیمت خیلی زیاد است و قیمتها کاملا متغییر است. یعنی تقریبا با هر قیمتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. البته قیمتی که هر مدرس ارائه کرده است را باید در کنار رزومه کاری و سابقه کاری مدرسه و .... ببینید. لیست مدرسین را مشاهده کنید و توضیحاتی که هر کدام از مدرسین زبان ارائه نموده اند را مشاهده نمائید. در نهایت مدرسی که فکر می کنید برای نتیجه گرفتن شما بهترین گزینه است و قیمتی که ارائه نموده است در محدوه قیمت مورد نظر شما می باشد را انتخاب نمائید.
2- تعداد زیادی از مدرسین خصوصی زبان قیمت ساعتی کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت توافقی ثبت نموده اند. این بدان معنی است که سر قیمت کلاسهای با شما به توافق خواهند رسید و از این بابت نباید نگران باشید. بنابراین اگر رزومه و سوابق کاری یکی از مدرسین را پسندیدید، و در بخش هزینه آگهی عبارت توافقی را ذکر کرده بودند، برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. البته مدرسینی که عبارت توافقی را ذکر نموده اند هم قیمت مشخصی را در نظر دارند ولی به هر حال سر هزینه کلاسهای خصوصی با شما کنار خواهند آمد. به صورت کلی مدرسینی که به صورت جدی تری کار تدریس انجام می دهند معمولا قیمت تدریس را توافقی اعلام می کنند و سر هزینه کلاسها با شما راه خواهند آمد و تخفیف هم می دهند.


پیشنهاد می شود مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان + کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی را هم بخوانید.


3- همانطور که در قیمتهای ساعتی و جلسه ای ارائه شده برای کلاسهای خصوصی زبان در بالا مشاهده می کنید، تعدادی از مدرسین عبارت "جلسه اول رایگان" را در بخش هزینه تدریس ذکر نموده اند. این بدان معنی است که اگر از کلاس خصوصی زبان در جلسه اول رضایت نداشتید می توانید کلاسها را ادامه ندهید و برای همان یک جلسه هم هزینه ای پرداخت نکنید. این مدرسین می خواهند بگویند که به کار خودشان کاملا مطمئن هستند تا جایی که اگر شما رضایت نداشتید، هزینه ای دریافت نمی کنند. به این ترتیب ریسک کار شما هم کم خواهد بود. اگر راضی نبودید وجهی پرداخت نمی کنید.
با توجه به مطالب ارائه شده در بالا و به عنوان جمع بندی می توان گفت که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله شهر محل تدریس، سابقه مدرس، تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، مکان و زمان تدریس و .... بستگی دارد و قیمت ثابتی برای این کلاسها وجود ندارد.


قیمت کلاسهای خصوصی زبان از 100 هزار تومان تا 800 هزار تومان و بیشتر متغیر است. حتی در موارد خاص ممکن است قیمتها بیشتر هم باشد. به عنوان یک مقدار متوسط می توان گفت قیمت کلاس خصوصی زبان 300 تا 400 هزار تومان می تواند مناسب باشد. البته در شهرهای کوچک ممکن است قیمتها پایینتر باشد.


بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعدادی دیگر برای اطمینان دادن به شاگردانشان جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. ممکن است بعضی از مدرسین عبارت تضمینی را هم در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که در این حالت هزینه کلاسها کمی افزایش خواهد یافت. البته باید از مدرس پرسید که منظورش از تضمینی چیست؟ بعضی از مدرسین کیفیت کار و جلسات تدریس را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردشان را. در حالت دوم قیمتها بالاتر است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 37979 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مهدى كثيرى شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷

سلام، من قصد مهاجرت دارم و قرار نيست جايى امتحان بدم يا گزينش شوم، فقط ميخوام به زبان انگليسى در اين حد تسلط داشته باشم كه راحت گفتگو كنم. شماره موبايل من كه واتساپ آن هم فعال است جهت ارتباط با شما :