ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین

تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت پایین استفاده کنید و کلاسهای خصوصی را ارزان تر هماهنگ نمائید، موراد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمت هایی که اساتید تدریس خصوصی برای کلاسهای خصوصی در آگهی خودشان ثبت نموده اند و همچنین پیدا کردن مدرسینی که با قیمت ارزانتر کار می کنند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



برای مشاهده لیست مدرسینی که با قیمت مناسب و ارزان خدمات تدریس خصوصی را ارائه می کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک کنید.

2- برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و همچنین کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی مقاله تدریس خصوصی ساعتی چند؟ یا هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ را مطالعه نمائید. با شناخت پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی می توانید کلاسهای ارزان تری را هماهنگ نمائید.

3- برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ارزان تر، هماهنگی کلاسها را در طول ترم انجام دهید و آن را به ایام امتحانات موکول نکنید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به جای ایام امتحانات، علاوه بر اینکه کلاسها را ازران تر و با قیمت پایینتر می توانید هماهنگ کنید، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: هزینه تدریس خصوصی زبان + کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی


4- با مدرسینی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر هستند. اگر مدرسین خیلی وقتشان در طول مسیر تلف نشوند به احتمال زیاد کلاسهای تدریس خصوصی را برای شما ارزان تر و با قیمت پاییتر برگزار خواهند نمود.

5- کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس مبلغ بیشتری دریافت می کند. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید.

حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی + کلاس خصوصی ارزان ریاضی

6- مدت زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را کمی بیشتر کنید و به نسبت آن قیمت هر ساعت را می توانید کمتر هماهنگ نمائید. مثلا اگر مدرس برای جلسه یک ساعت و نیم 50 هزار تومان دریافت می کند. می توانید شما کلاس دو ساعته را 60 هزار تومان پیشنهاد دهید. به این ترتیب به ازای هر 1 ساعت مبلغ پایینتری پرداخت کرده اید.

7- در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید تا با تعداد جلسات تدریس کمتر درس را یاد بگیرید. به صورت کلی برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی بدون درس خواندن خودتان فایده ندارد. حال اگر خودتان کمی بیشتر تلاش کنید، با تعداد جلسات کمتری هم می توانید نتیجه خوبی بگیرید.

کلیک کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی

8- کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی و نتیجه گرفتن خودتان را فدای ارزان بودن کلاسهای تدریس خصوصی نکنید. این مورد با موارد قبلی متفاوت است. درست است که ارزان بودن کلاسها مهم و خوب است. ولی مهمتر از آن نتیجه گرفتن خودتان است. با مدرسین خوب و باسابقه و مجرب کلاسها را هماهنگ کنید هر چند که جلسات تدریس خصوصی آنها خیلی ارزان هم نباشد.

9- مدرس خودتان را به دوستان و همکلاسی هایتان معرفی کنید و در عوض از مدرس خصوصی برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. مدرسین هم ترجیح می دهند تعداد شاگرد و درآمد بالاتری داشته باشند. با معرفی دوستان و همکلاسی های خودتان به مدرس خصوصی، درامد ایشان افزایش پیدا می کند. شما هم می توانید به این ترتیب درخواست تخفیف کنید.

10- در صورت امکان، کلاس خصوی را در محلی که مدرس تعیین می کند برگزار نمائید. در این صورت معمولا مدرسین هزینه پایینتری را مطالبه می نمایند.

برای مطالعه در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی و نقش کلاسهای خصوصی در موفقیت در تحصیل مقالات زیر را مطالعه نمائید.

کسب نمره 20 امتحانات + معدل بالا با کلاسهای تدریس خصوصی



چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟

عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین، کلاس خصوصی ارزان، قیمت تدریس خصوصی، تدریس ارزان، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی



نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image