ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه تدریس خصوصی فیزیک

هزینه تدریس خصوصی فیزیک

به اشتراک گذاری

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 10 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 60 یا 70 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند.



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی فیزیک



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟

برای هماهنگ کردن با یک مدرس فیزیک خوب با هزینه مناسب، با چند مدرس تماس بگیرید و هزینه تدریس آنها را جویا شوید. رزومه، سوابق کاری و محل تحصیل آنها را مطالعه کنید. و در نهایت یک جلسه با آنها برگزار کنید تا مدرس مناسب خودتان را پیدا کنید. بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و بسیاری دیگر هم جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می نمایند. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین فیزیک و سایر دروس را می توانید مشاهده کنید و حتی قبل از تماس با هر استاد می توانید از اطلاعاتی که ثبت کرده اند مطلع شوید که چه قیمت و هزینه ای را برای کلاس ها در نظر دارند.



پیشنهاد می شود این مقاله خوب را هم بخوانید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج

لیست تعدادی از مدرسان با سابقه فیزیک خانم و آقا در تهران و کرج و کل کشور را با کلیک کردن بر عبارت تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک می توانید مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در زمینه مدرک تحصیلی و دانشگاهی که درس خوانده اند، سابقه تدریس خودشان، قیمتی که برای کلاس ها در نظر دارند، نحوه تدریس و مثلا اینکه آیا به صورت تضمینی درس می دهند یا معمولی و .... توضیحات کامل ارائه کرده اند و می توانید با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.



آمار بازدید: 7794 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image