ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه تدریس خصوصی چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی چقدر است؟

به اشتراک گذاری

در رابطه با تدریس خصوصی هزینه ثابتی را نمی توان تعیین کرد. با توجه به اینکه کسانی که در زمینه تدریس خصوصی کار می کنند برای امر تدریس وقت می ذارن و برای زمان هم نمی توان قیمتی تعیین کرد، بنابراین نباید انتظار داشت که هزینه تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟

هر آموزشگاه و یا مدرسی برای وقتی که صرف تدریس می کند هزینه ای را مد نظر قرار می دهد.

هزینه تدریس خصوصی با توجه به موارد زیر قابل تغییر است:

1- در شهرهای مختلف هزینه تدریس متفاوت است و معمولا در شهرهای بزرگ بیشتر می باشد. در شهرهای بزرگ به صورت کلی هزینه رفت و امد و .... بیشتر است و در نتیجه هزینه کلاس هم بالاتر می باشد.

پیشنهاد می شود مقاله
کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه را هم بخوانید.


2- هزینه تدریس دروس دانشگاهی به نسبت دبیرستان بالاتر بوده و همچنین مدرسین برای تدریس دروس کنکور به نسبت دبیرستان هزینه بالاتری را مطالبه می کنند. به هر میزان تدریس یک درس مشکل تر باشد و مدرسین کمتری بتوانند آن درس را تدریس کنند قیمت تدریس آن بیشتر است.

3- هر چه سابقه کاری و مدرک تحصیلی مدرسی بالاتر باشد هزینه بیشتری را برای تدریس در نظر می گیرد. مدرسینی که تحصیلات بالاتری دارند دید بهتر و عمیق تری هم به نسبت مطالب دارند و نرخ کلاس های آنها هم بیشتر است.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی



موارد دیگری نیز ممکن است در تعیین هزینه تدریس خصوصی موثر باشد. به هر حال مسلما مدرسانی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.

کلیک کنید: مشاهده اساتید تدریس خصوصی در ایران مدرس

به منظور انتخاب مدرس مورد نظرتان با هر هزینه ای که مد نظر دارید به صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) مراجعه نمایید.


آمار بازدید: 4901 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image