ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی متن تبلیغات برای جذب دانش آموز

متن تبلیغات برای جذب دانش آموز

به اشتراک گذاری


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه متن تبلیغات برای جذب دانش آموز بنویسید توضیحاتی ارائه می گردد. جذب دانش آموز برای آموزشگاه و مدرسین بسیار مهم است و برای انجام موفقیت آمیز این کار باید متن تبلیغات عالی نوشته شود.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


تبلیغات برای جذب دانش آموز و شاگرد


در همین سایت ایران مدرس اساتید، مدرسین و آموزشگاه های زیادی تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند. اگر در جستجوی ایده برای جذب دانش آموز، دانشجو و شاگرد هستید یک راهکار بسیار خوب این است که تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید (بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید تا لیست تبلیغات مدرسین و آموزشگاه ها را ببینید).


متن تبلیغ کلاس تقویتی برای جذب شاگرد


دقت کنید که برای برگزاری کلاس تقویتی و جذب دانش آموز و شاگرد در این زمینه باید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. سعی کنید سوابق تدریس، رزومه کاری، افتخارات خودتان و وجه تمایز کلاس های شما با سایر اساتید را بیان نمایید. اگر مثلاً جلسه اول تدریس رایگان است حتما ذکر کنید. چنانچه کلاس های شما تضمینی است حتما در متن تبلیغات درج کنید چرا که برای جذب دانش آموز و شاگرد بسیار موثر است.



نمونه متن تبلیغ شماره 1 برای جذب دانش آموز


در تصویر زیر نمونه متن تبلیغ که توسط یکی از مدرسین مجرب در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است را می توانید مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید این مدرس خوب ریاضی و فیزیک سوابق تدریس خودشان را با ذکر نام موسسات و آموزشگاهها به خوبی بیان کرده اند و این بسیار مفید است.



نمونه متن آگهی تدریس خصوصی شماره 2 برای جذب شاگرد


در تصویر زیر هم نمونه متن تبلیغ دیگری ارائه شده است. در آگهی زیر هم استاد مجرب که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد، به صورت عالی سوابق تدریس و افتخارات خودشان را بیان نموده اند و در نتیجه این آگهی را می توانید به عنوان یک ایده و الگوی خوب در نظر بگیرید. البته اگر این استاد در بخش مدرک و رزومه مستندات را هم ارائه کرده باشند که بسیار عالی خواهد شد.



نمونه متن تبلیغات کلاس خصوصی شماره 3 برای جذب دانش آموز


در تصویر زیر هم یک نمونه آگهی تدریس خصوصی ارائه شده است که می توانید از آن برای درج تبلیغ خودتان ایده بگیرید. در این آگهی هم استاد به اینکه دبیر آموزش و پرورش هستند اشاره نموده و سوابق تدریس را به خوبی بیان کرده است.



در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی در این زمینه توضیحات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید نمونه متن تبلیغ کلاس های آموزشی را در این مقالات هم مشاهده کنید. نکته بسیار مهم این است که تبلیغ شما باید یکتا و منحصر به فرد باشد و خودتان آن را نوشته باشید. آگهی های تدریس سایر اساتید را کپی نکنید. از تبلیغ بقیه ایده بگیرید اما متن آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. مقالات زیر هم مفید است.


مقالات مرتبط، حتماً بخوانید:


عکس تدریس خصوصی


8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


متن کلاس تقویتی ابتدایی تا دانشگاه


تفاوتی نمی کند که در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید یا مدرس شیمی هستید .... فرق نمی کند که معلم خصوصی زبان انگلیسی هستید یا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی فعالیت دارید ... در هر صورت اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید برای جذب دانش آموز بسیار مفید. خواهد بود. البته متن تبلیغ کلاس ریاضی با متن آگهی و تبلیغات آموزشگاه علمی آزاد یا با متن تبلیغ تدریس زیست متفاوت است اما اصول کلی یکسان است. برای نوشتن متن آگهی خودتان وقت بگذارید تا جذب شاگرد و جذب دانش آموز بالایی داشته باشید. در سطرهای ابتدایی تبلیغ مهمترین افتخارات و دستاوردهای قبلی خودتان را بنویسید و در پاراگراف های بعدی توضیحات تکمیلی را ارائه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود مقالات زیر را هم بخوانید.


مقالات مرتبط، حتما مطالعه کنید:


متن تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی


بهترین متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و مهمترین نکات برای نوشتن آن


20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


جمع بندی در رابطه با متن تبلیغات برای جذب دانش آموز


در این مقاله نکات مهمی در رابطه با نحوه متن تبلیغات برای جذب دانش آموز ریاضی و سایر دروس از ابتدایی تا دانشگاه برای آموزشگاه یا مدرسین خصوصی توضیح داده شد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا شاگردهای بیشتری را جذب نمایید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image