ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نمونه آگهی تدریس خصوصی، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

نمونه آگهی تدریس خصوصی، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

در این بخش نمونه آگهی تدریس خصوصی، متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی و راهکارهایی در مورد جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه می گردد. اگر می خواهید با استفاده از درج آگهی و تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایت معتبر اینترنتی شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی


درج آگهی رایگان تدریس خصوصی و جذب شاگرد


در صورتیکه قصد درج آگهی رایگان تدریس خصوصی و جذب شاگرد از طریق آن را دارید، تبلیغات خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. اگر مدرس هستید یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه آموزشی دارید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید).


وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، دروس ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی و زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و ... کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.


پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.



چرا ایران مدرس برای درج تبلیغات تدریس خصوصی؟


ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود.


متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی


متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را باید خوب بنویسید. اگر در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارید، متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان را به گونه ای بنویسید که نشان دهد شما قبلا در این زمینه فعالیت و سابقه کار زیادی داشته اید و اگر در آموزشگاهها، مدارس، دانشگاهها و موسسات ریاضی تدریس کرده اید، در متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان به ان اشاره کنید. یک نمونه متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی که توسط یکی از مدرسین در ایران مدرس ثبت شده است، در ادامه ارائه می گردد.


حتما بخوانید: بهترین متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و مهمترین نکات برای نوشتن آن


عنوان آگهی: تدریس خصوصی دروس ریاضی (حسابان-ریاضی - جبر - گسسسته - هندسه-) و فیزیک مقاطع دبیرستان-راهنمایی-ابتدایی *دروس کنکور*-(ریاضیات-فیزیک) با 16 سال سابقه تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان ,مهندسی برق


متن آگهی: ریاضی و فیزیک را مانند زبان مادری بیاموزید.
حل تمرینات و سوالات در تلگرام
...........................
مدرس برتر تهران
مولف دروس ریاضی و کتب تیزهوشان
بیشترین بازدید در سایت
تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی دبیرستان :
ریاضی 1
ریاضی 2
هندسه 1
حسابان
جبر و احتمال
هندسه 2
ریاضی 3 تجربی
ریاضی گسسته
دیفرانسیل
هندسه تحلیلی
ریاضی عمومی تجربی
ریاضی 3 انسانی
ریاضی فنی و حرفه ای


برای مشاهده آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده دیگر توسط مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مدرسین زیادی در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه آموزش و تدریس ریاضی آگهی ثبت نموده اند و با مشاهده آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین ریاضی می تواند برای خودتان هم آگهی تدریس ریاضی خوبی ثبت نمائید.


نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی


در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید.


برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم یا راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را مطالعه نمائید.


چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم


اگر می خواهید شاگرد خصوصی پیدا کنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس درآمد بالایی کسب نمائید، مقالات ارائه شده در ایران مدرس (همین سایت) را بخوانید. برای جذب شاگرد در مرحله اول باید خوب تبلیغ کنید. باید در روزنامه و یا در سایتهای اینترنتی تخصصی در زمینه تدریس خصوصی (مانند ایران مدرس) و یا در سایتهای آگهی عمومی تبلیغ ثبت نمائید. می توانید برای خودتان وبلاگی ثبت کنید و در آن برای تدریس تبلیغات ثبت نمائید. می توانید در شبکه های اجتماعی و فروم ها هم تبلیغ کنید. راهکار دیگر تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی است. به نوع دیگر می توانید تراکت چاپ کنید و در شهر خودتان توزیع نمائید. اگر دوستانی دارید که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند می توانید به آنها بسپارید که اگر خودشان وقت نکردند شاگردها را به شما معرفی نمایند. خلاصه اینکه راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد. برای کسب اطلاعات کاملتر در زمینه نحوه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم + درآمد تدریس خصوصی یا چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ را مطالعه کنید.


بهترین راهکار برای جذب شاگرد ثبت آگهی و تبلیغات تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایتريال متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده نموده و به صورت مستقیم با شما تماس خواهند گرفت. در این زمینه مطالعه مقالات زیر هم مفید است.


پیشنهاد می شود مقاله خوب نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را هم بخوانید.



عبارتهای کلیدی: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، متن تبلیغات تدریس خصوصی، نمونه آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آگهی تدریس، چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم، تبلیغ تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی زبان، آگهی تدریس خصوصی ریاضی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 103456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمد بیگدلی آدينه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

سلام محمد بیگدلی هستم مشاور ارشد تحصیلی کارشناس حقوق با دانش آموزان رشته انسانی همکاری میکنم برای موفقیت. و مشاوره موفقیت تحصیلی برای کل دانش آموزان