ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه جذب شاگرد خصوصی و کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی

نحوه جذب شاگرد خصوصی و کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی + درآمد خوب و درآمد بالا تدریس خصوصی، چگونگی پیدا کردن شاگرد خصوصی و حفظ آن، موفقیت در کار تدریس، کسب درامد از تدریس و افزایش درآمد و .... ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

درآمد تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کارهای تمام وقت و پاره وقت دیگر بهتر بوده و در صورتیکه مدرس عملکرد خوبی داشته باشد و شاگردانش نتیجه بگیرد، می تواند به صورت رضایت بخشی از کار تدریس درآمد کسب نماید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مطالب و مقالات زیادی در زمینه درآمد تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله 15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. کار تدریس درآمد خوبی دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی خوب عمل کنید می توانید پول خوبی هم دربیاورید. البته در طول سال درامد مدرسین خصوصی مقدار ثابتی ندارد. در ایام امتحانات و نزدیک به امتحانات درآمد خیلی خوبی خواهند داشت و در ایام دیگر مانند نوروز و تابستان و ... درامد آنها ممکن است افت کند (برای مطالعه در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان مقاله کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان را مطالعه نمائید). البته مدرسینی که جا افتاده اند و در زمینه های مختلف تدریس می کنند، در کل سال درامد حداقلی دارند و درآمد آنها به صفر نمی رسد. ایام امتحانات (آذر و دی و بهمن - اردیبهشت و خرداد و تیر) زمان بسیار خوبی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی است. ولی همانطور که گفته شد، در ایام دیگر سال هم با فعالیت در زمینه تدریس کنکور، تدریس خصوصی زبان و ... باز هم می توان درامد کسب نمود.



پیشنهاد می کنیم مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را هم بخوانید.



در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسینی زیادی (بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98) ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و می خواهید درآمد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید، اگر آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی دارید و یا اگر قصد دارید کار تدریس را به عنوان یک شغل نیمه وقت و یا تمام وقت شروع کنید، در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغات تدریس شما در معرض دید هزاران متقاضی تدریس قرار می گیرد. ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید، آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند. تعدادی از این مدرسین بارها و بارها آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. البته باید آگهی تدریس خودتان را خوب و موثر هم بنویسید.



برای مطالعه در این زمینه مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه نمائید.





در ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی، تست کنکور، جزوه، نمونه سوال امتحانی و .... هم ارائه شده است و اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، در کنار این مقالات و مطالب آموزشی هم آگهی تدریس شما به کاربران و دانش آموزان و دانشجویان نشان داده خواهد شد. همین الان بر روی یکی از مطالب دانلودی در ایران مدرس کلیک کنید و لیست مدرسین ویژه نشان داده شده در کنار آن را مشاهده نمائید. به این ترتیب جذب شاگرد و درآمد مدرسین از کار تدریس افزایش پیدا می کند.



حتما بخوانید: چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد)

با توجه به مطالب گفته شده، درج آگهی تدریس در همین وب سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران، یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درامد از کار تدریس است.  اگر می خواهید جذب شاگرد خصوصی داشته باشید و سوالاتی مانند چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم، چگونه شاگرد جذب کنیم، راهکارهای مختلف جذب شاگرد خصوصی کدام است، چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم، بهترین روش جذب شاگرد و کسب درامد از کار تدریس چیست و .... برای شما مطرح است، در همین سایت مقالات زیادی در زمینه روش های مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها ارائه شده است.


 







برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه ثبت نام کنید، وارد کنترل پنل شوید و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. همانطور که گفته شد، ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آگهی خودتان را افزایش داده و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.

عبارتهای کلیدی: نحوه جذب شاگرد خصوصی، درآمد تدریس خصوصی، جذب شاگرد خصوصی، پیدا کردن شاگرد خصوصی، چگونه شاگرد پیدا کنم، چگونگی جذب شاگرد

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 947 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image