ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
عضویت در سایت
کاربر گرامی این فرم ویژه اساتید است و برای انتخاب معلم خصوصی لازم نیست تکمیل گردد. بر روی راهنمای انتخاب معلم خصوصی کلیک نمایید.
Security Image
چگونه آگهی تدریس خصوصی موفق و با بازدهی بالا داشته باشیم؟

چگونه آگهی تدریس خصوصی موفق و با بازدهی بالا داشته باشیم؟

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با اینکه چگونه آگهی تدریس خصوصی موفق و با بازدهی بالا داشته باشیم توضیح داده می شود. اگر می خواهید در جذب شاگرد موفق باشید و درآمد بالایی کسب کنید مطالبی که در این مقاله نوشته شده است را حتما در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

در وب سایت حاضر می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و یا هر درس دیگری تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات ویژه تدریس خصوصی بر روی این لینک کلیک نمائید. آگهی تدریس خصوصی ویژه به نسبت آگهی رایگان تدریس خصوصی در تمام صفحات سایت در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بازدهی بالاتری هم دارد.

برای اینکه آگهی تدریس خصوصی شما بازدهی خوبی داشته باشد و بتوانید از آن نتیجه خوبی بگیرید باید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. باید سعی کنید در متن آگهی تدریس خصوصی خودتان توضیحات کافی ارائه نمائید به گونه ای که متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین ایشان اعتماد کنند و برای برگزاری کلاس با شما تماس بگیرند. سوابق تدریس موفق خودتان را بنویسید. اگر در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی سابقه تدریس خصوصی دارید حتما ذکر نمائید. به هر میزان کاملتر بنویسید بهتر است. افتخارات خودتان را هم بنویسید. اگر در دانشگاه معدل بالایی داشته اید و یا در دروس خاصی نمره خوب گرفته اید حتما ذکر کنید. به عنوان مثال اگر فیزیک هالیدی تدریس می کنید و خودتان در فیزیک دانشگاه نمره 18 گرفته اید خیلی خوب است که ذکر شود. اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری فعالیت دارید و خودتان در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید حتما در متن تبلیغ ذکر نمائید. باید متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را بسیار خوب بنویسید تا متقاضیان کلاس خصوصی با شما تماس بگیرند. مطالعه مقاله زیر در این زمینه بسیار مفید است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



علاوه بر متن آگهی تدریس خصوصی باید روی عنوان و عکس تبلیغ خودتان هم خوب کار کنید. در لیست مدرسین اولین مواردی که افراد از شما خواهند دید عنوان تبلیغ و عکس شما است. باید یک عنوان خوب و جذاب برای تبلیغات تدریس خودتان انتخاب نمائید. مهمترین دروس تدریسی و مهمترین افتخار خودتان و یا بارزترین تمایز کلاس های خصوصی خودتان را در عنوان آگهی جای دهید. مثلا اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید حتما در عنوان آگهی بنویسید. اگر سابقه تدریس بالایی دارید در عنوان تبلیغ بنویسید. چنانچه دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید و یا هر ویژگی خوب و متمایز دیگری را که دارید در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. بسیار مهم است که عنوان آگهی تدریس خصوصی شما خوب نوشته شده باشد. حتی می توانید یک قول خوب را در عنوان آگهی ذکر کنید. مثلا از عبارت هایی مانند تدریس تضمینی، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان، تضمین کیفیت تدریس و ... استفاده نمائید. عنوان آگهی تعداد کاراکتر محدودی دارد و بنابراین باید مهمترین موارد را ذکر کنید. در متن تبلیغ اما می توانید به تفصیل در رابطه با افتخارات و دروس تدریسی خودتان توضیح دهید. بسیار خوب است که اگر مثلا ریاضی را درس می دهید در متن تبلیغ با ذکر جزئیات و حتی مقاطع هم دروس تدریسی خودتان را ذکر کنید (مثلا بنویسید تدریس خصوصی ریاضی ششم، ریاضی هفتم، ریاضی هشتم، ریاضی نهم، ریاضی دهم و ....). به این ترتیب شانس جذب شاگرد شما افزایش می یابد.

در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا ثبت شده است. تعدادی از این مقالات را در ادامه می توانید مشاهده نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده