ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می گردد. همانطور که می دانید یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس است. اما به هر حال همه ی مدرسین ممکن است از این روش نتیجه نگیرند. اساتیدی که متن آگهی تدریس خصوصی خودشان را خوب می نویسند و در کل این روش را جدی می گیرند می توانند موفق باشند. در ادامه راهکارها و ورش های مختلفی برای افزایش بازدهی و میزان موثر بودن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

1- عنوان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را جذاب بنویسید.

عنوان آگهی مانند ویترین مغازه است. به هر میزان عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را بهتر بنویسید بیشتر بر روی آن کلیک می شود و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. مهمترین افتخار، ویژگی مثبت، تمایز کلاس هایتان و .... را در عنوان تبلیغ ارائه دهید.

2- در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید.

ممکن است شما هم بتوانید ریاضی را درس بدهید و هم فیزیک را. ولی اگر در عنوان تبلیغ فقط تدریس خصوصی ریاضیات را ذکر کرده باشید متقاضیان آموزش فیزیک بر روی تبلیغ شما کلیک نخواهند کرد. پس اسم مهمترین دروس تدریسی را در عنوان تبلیغ ارائه دهید.


یک مثال خوب برای دو مورد ذکر شده در بالا: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط مدرس مجرب با بیش از 10 سال سابقه تدریس موفق دارای کتاب تالیفی و رتبه 145 کنکور سراسری (این عنوان جذاب است و می تواند موفق باشد)

3- بهترین عکسی که دارید را ثبت نمائید.

مشابه عنوان آگهی، انتخاب عکس خوب، شیک و رسمی برای تبلیغ خودتان می تواند رو افزایش بازدید آن تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. اگر عکس شما عکس خوبی باشد از بین مدرسین مختلف بر روی آگهی شما کلیک خواهد شد.

4- از کلمات کلیدی درست استفاده کنید.

علاوه بر عنوان، متن و عکس آگهی می توانید برای تبلیغ خودتان کلمات و یا عبارت های کلیدی مناسبی انتخاب کنید تا تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود. مثلا اگر خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت کلیک خوب می تواند "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" باشد که اتفاقا در گوگل هم بسیار پرسرچ است. در هر زمینه ای چنین عبارت هایی وجود دارد و به عنوان کلمات کلیدی می تواند انتخاب گردد.

5- متن تبلیغات تدریس خصوصی برای تبدیل بازدید کننده به تماس گیرنده نقش اصلی را دارد.

اگر می خواهید بازدیدهایی که از تبلیغ شما به عمل می آید تبدیل با تماس و جذب شاگرد گردد باید متن تبلیغ شما خوب، کامل و قانع کننده نوشته شده باشد.



مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه را از دست ندهید.

6- مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول متن تبلیغ بنویسید.

متن آگهی تدریس خصوصی هر چه طولانی تر باشد بهتر است. البته در پاراگراف اول مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید تا اگر شخصی کل متن را نخواند مهمترین موارد را دیده باشد. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، استاد دانشگاه هستید و .... در پاراگراف اول بیاورید.

7- به مرور زمان متن آگهی خودتان را کاملتر کنید.

متن تبلیغ شما می تواند روز به روز تکمیل تر گردد و بازدهی آن افزایش پیدا کند. هر زمان مورد جدیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. به هر میزان رزومه کاملتری را ارائه نمائید و نشان دهید که خودتان در درس و تحصیل و در بحث آموزش موفق تر بوده اید اعتماد کاربران را بیشتر جلب کرده و تماس های بیشتری هم با شما گرفته خواهد شد.

8- اسم تمام دروسی که می توانید درس بدهید را در متن اگهی بیاورید.

در عنوان آگهی تعداد کاراکتر محدودی دارید و به صورت کلی می توانید اسم دروس تدریسی را بنویسید. اما در متن اگهی محدودیت کاراکتر ندارید و با تمام جزئیات اسم دروسی که می توانید درس بدهید را ارائه کنید. به عنوان مثال وقتی شما در لیست مدرسین هندسه نمایش داده خواهید شد که درس هندسه را در متن آگهی ذکر کرده باشید. به صورت کلی اگر بخواهید تدریس ریاضیات را بنویسید کافی نیست. اسم تک تک دروس را بنویسید.

9- تبلیغ ویژه ثبت کنید.

در همین سایت ایران مدرس می توانید به صورت رایگان تبلیغ بدهید. البته اگر می خواهید بازدهی آگهی خودتان را افزایش دهید یکی از راهکارهایی که وجود دارد این است که تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسب ویژه کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.

10- به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید.

از شبکه های اجتماعی مانند هم میهن، فیسبوک، فیس نما و ... و همچنین از انجمن ها و تالارهی گفتگو و .... به تبلیغ خودتان لینک بدهید تا اعتبار آن نزد گوگل بیشتر شده و بازدید بیشتری از تبلیغ شما به عمل آید. اگر خودتان سایت یا وبلاگی دارید هم می توانید از آن به تبلیغ خودتان لینک بدهید.



مطالعه کنید: 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

11- برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید.

در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه برای دروس تدریسی خودتان وجود دارد. با ثبت جزوه، جزوه شما در بخش دانلود همین سایت به اسم خودتان نمایش داده شده و باعث افزایش بازدید صفحه تبلیغ شما می شود. می توانید در جزوه ها شماره تماس خودتان را هم قرار دهید تا اگر در سایت های دیگر کپی شد هم برای شما تبلیغ شود.

12- در سایت های مختلف تبلیغات منحصر به فرد بدهید.

به عنوان مثال اگر می خواهید هم در این وب سایت ایران مدرس و هم در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ داشته باشید سعی کنید متن و عنوان آگهی های تدریس یکسان نباشد و کپی کاری نکنید. در هر سایت تبلیغ مختص خودش را ثبت کنید. گوگل متن های کپی شده را از نتایج جستجوی خودش حذف می کند.

13- در سایت های تخصصی تدریس خصوصی آگهی بدهید.

می توانید در سایت های آگهی اینترنتی عمومی مانند سایت سودایران www.soodiran.com هم تبلیغ بدهید ولی به هر حال برای بحث تدریس خصوصی سایت های تخصصی تدریس مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی که معرفی شد بازدهی بالاتری دارند. این سایت های تخصصی برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارند و در نتیجه متقاضیان تدریس خصوصی راحت تر شما را پیدا خواهند کرد.

14- در کنار تبلیغات تدریس خصوصی برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید.

روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید (
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی) و فقط به تبلیغات تدریس خصوصی بسنده نکنید. مثلا برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و در ان در رابطه با خدمات تدریس خصوصی توضیح دهید. در صورتیکه در این سایت ایران مدرس تبلیغ ویژه داشته باشید می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.

15- قیمت کلاس ها را مناسب در نظر بگیرید.

 در بسیاری از موارد ممکن است تبلیغ شما دیده شود ولی به لیل اینکه قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی را خیلی بالا در نظر گرفته اید با شما تماس نگیرند. البته به هر میزان رزومه بهتری ارائه کنید می توانید برای کلاس های خودتان هم قیمت بیشتری را مطالبه نمائید. مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند در بخش هزینه تدریس خصوصی معمولا از عبارت "توافقی" استفاده می نمایند.



20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!

16- نظرات شاگردهای قبلی خودتان را در متن تبلیغ بنویسید.

یک راهکار بسیار عالی برای جلب اعتماد شاگردهای جدید ارائه نظرات مثبت شاگردهای قبلی در متن آگهی تدریس خصوصی است. یکی از مدرسین در همین سایت ایران مدرس به خوبی این کار را انجام داده است (برای مشاهده روی این لینک کلیک کنید). البته به صورت واقعی نظر سنجی کنید و نظرات واقعی را ثبت نمائید.

17- تضمین بدهید.

 مشکل اکثر افرادی که در اینترنت در جستجوی یک معلم و مدرس خصوصی خوب هستند اعتماد است. افراد زیادی در سایت های مختلف به عنوان مدرس و معلم ثبت نام کرده اند. می توانید با ارائه رزومه عالی و با بیان اینکه کلاس های شما تضمینی است اعتماد افراد بیشتری را جلب کرده و شاگردهای بیشتری داشته باشید.

18- در متن تبلیغات تدریس خصوصی مستند حرف بزنید و مدرک ارائه دهید.

مثلا اگر ادعا می کنید که در کنکور ارشد رتبه دو رقمی کسب کرده اید می توانید در وبلاگ خودتان کارنامه کنکور ارشد خودتان را قرار دهید و در متن آگهی لینک آن را قرار دهید. یا مثلا اگر ثبت اختراع دارید در متن تبلیغ شماره ثبت اختراع را ارائه دهید. خلاصه اینکه مستند حرف بزنید و مدرک ارائه دهید تا اعتماد کاربران را جلب نمائید.

19- در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم آگهی ثبت کنید.

اگر مدرس و معلم ریاضی هستید ثبت تبلیغ در این وب سایت و در کنار آن در سایت تدریس ریاضی برای جذب شاگرد می تواند کاملا مفید و موثر باشد. سایت تدریس ریاضی تخصصی ترین سایت در زمینه آموزش ریاضی است و برای عبارت های مرتبط با تدریس ریاضی در صفحه اول گوگل قرار دارد.

20- آگهی سایر مدرسین و اساتید را بررسی کنید.

یک راهکار خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان این است که آگهی های سایر مدرسین را در همین سایت بررسی نمائید (مشاهده لیست مدرسین) و نکات خوب هر آگهی را برای تبلیغ خودتان هم در نظر بگیرید و از این آگهی ها ایده بگیرید. البته کپی کاری نکنید و متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خودتان بنویسید. چون در صورت کپی کردن تبلیغ سایر اساتید، هم موتورهای جستجو مانند گوگل و هم کاربران این را تشخیص داده و اعتبار تبلیغ شما کم خواهد شد.



حتما بخوانید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا ذکر شد می توانید بازدهی آگهی های خودتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. البته باز هم در نهایت به این بستگی خواهد داشت که خودتان این روش را برای جذب شاگرد چقدر جدی گرفته اید. برای ثبت تبلیغ در همین سایت ایران مدرس به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3053 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
لیلامهرابیان چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

با سلام و عرض ارادت خدمت عزیزان بزرگواروضمن خسته نباشیدحضورتان بخاطرفعالیتهایی که نمیشودکلمه ای یاجمله ای برای سپاسگزاری اززحماتتون پیداکردکه جبران خدمات و زحمات شایان شماباشد،راهنماییهاواطلاع رسانی درموردشرایط تدریس خصوصی واقعا عالی بودخودمن دراین زمینه چند مشکل داشتم که به لطف شما بزرگواران برطرف شدوباعث شدمصمم ترازقبل به کارتدریس بپردازم تا بتوانم دانش آموزانی با اطلاعات علمی بالادرهرمقطعی که کارتدریس انجام میدهم تحویل خانواده و جامعه بدهم که تدریس من به گونه ای باشد که اگرضعفی دانش آموزان در زمینه درسی که به او میدهم به کلی برطرف شودوتازمانی که به امرتحصیل مشغول هست دیگردردرسی که بنده به اویادداده ام دچارهیچ مشکلی نشودودرسی شیرین و جذاب برایش از بنده حقیردرخاطرش باقی بماندانشالله که همه دانش آموزان کشورمان درهمه علوم سرامدکشورهای دیگروباعث افتخارماباشند،انشالله ازشما هم بخاطرزحماتتون خیلی خیلی تشکر میکنم امیدوارم بتونم باآموزشی درست و قابل تاییدازطرف خانواده و جامعه آموزشی یک کارمثبت درخدمت به جامعه انجام بدهم وشماراهم ازکاروتدریسم راضی وخرسندکنم و رضایت شماراجلب نمایم. موفق وموئدباشیددرپناه حق جل جلاله