ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

به اشتراک گذاری

در این بخش مهمترین عوامل و پارامترهایی که در ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده موثر هستند و می توانند به جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر مدرسین از تدریس خصوصی کمک کنند مورد بررسی قرار می گیرد. برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی با بیشترین بازدهی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- ثبت آگهی در سایت معتبر و پربازده تبلیغات تدریس خصوصی: قدم اول برای خوب نتیجه گرفتن از آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی این است که آگهی تدریس خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر و ترجیحا در یک سایت تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی (مانند همین سایت: ایران مدرس) درج نمائید. اگر تبلیغات تدریس شما در سایتی که برای عبارتهای تدریس خصوصی در صدر نتایج گوگل قرار دارد و بازدید بالایی دارد ثبت شود، کارهای دیگر شما هم موثر واقع خواهد شد، در غیر اینصورت هر تلاش دیگری بی نتیجه خواهد بود. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید روزانه سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. ایران مدرس پربیننده ترین سایت تدریس ایران است و درج تبلیغات تدریس در آن پربازده و موثر می باشد. در این وب سایت جزوات عالی آموزشی به صورت رایگان برای دروس ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم ارائه شده است. پاسخ به سوالات و تمرینات درسی و ... نیز در این وب سایت قابل دانلود است. برای آموزش گرامر و قواعد زبان نیز جزوات بسیار عالی در این سایت ارائه شده است و در کنار تمامی این مطالب تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین نمایش داده خواهد شد. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی (بیش از 18500 مدرس تدریس خصوصی تا شهریور 97) ثبت نام کرده و در زمینه خدمات تدریس خصوصی در تهران و کل کشور و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، استان تهران و شهرهای استان تهران و کل ایران فعالیت دارند. برای درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج کنید. برای مشاهده آگهی ها و تبلیغات تدریس خصوصی درج شده در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله سایت پربازدید، پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

2- انتخاب عنوان مناسب و جذاب برای تبلیغات تدریس خصوصی: عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بسیار مهم است. فرض کنید کاربری از طریق گوگل با جستجوی عبارت "
تدریس خصوصی ریاضی" وارد سایت ایران مدرس شده است. در این حالت تعداد زیادی آگهی تدریس ریاضی را مشاهده خواهد کرد. اگر شما عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید، احتمال اینکه از بین اگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی آگهی شما کلیک کند افزایش می یابد. در عنوان آگهی کلمات و عبارتهایی مانند "تضمینی" یا مثلا "رتبه 150 کنکور سراسری" یا "دبیر و معلم رسمی" یا "جلسه اول رایگان" و .... می تواند جذاب باشد و باعث شود کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک کنند. بنابراین، در عنوان آگهی، تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد، مهمترین دروسی که می توانید تدریس کنید و مهمترین افتخار یا ویژگی خودتان که می تواند به جذاب تر شدن عنوان آگهی کمک کند را درج نمائید. عنوان آگهی، دروازه ورود به آگهی تدریس است و هر چه جذابتر نوشته شود بازدهی اگهی تدریس خصوصی شما را بیشتر و بیشتر افزایش می دهد.



3- ارائه متن کامل و قانع کننده: متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب، کامل و قانع کننده بنویسید. معمولا کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قبل از تماس و تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی چندین آگهی تدریس را مشاهده کرده و با هم مقایسه می کنند. اگر متن آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید مسلما با شما تماس خواهند گرفت. در متن آگهی تدریس خودتان سوابق کاری، اقتخارات، وجه تمایز کلاسهای خودتان در مقایسه با سایر کلاسهای دیگر مدرسین، برتری ها و مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی خودتان، روند کاری که می اتواند منجر به نتیجه گرفتن شاگردانتان شود و هر عامل دیگری که فکر می کنید در جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها موثر است را ارائه نمائید. آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بازدید خوبی می گیرند. اگر متن آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید، این بازدیدها منجر به تماس و جذب شاگرد و در نهایت کسب درآمد از تدریس خصوصی خواهد شد.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.


4- انتخاب عکس مناسب: یکی از موارد مهم دیگر برای ثبت تبلیغات تدریس موثر و مفید، انتخاب عکس خوب و مناسب برای تبلیغات تدریس خصوصی است. احتمالا یک عکس پرسنلی می تواند گزینه مناسبی باشد. ممکن است فقط با تغییر عکس بتوانید بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید. عکس آگهی هم مانند عنوان آگهی تدریس خصوصی می تواند باعث شود متقاضیان تدریس از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک کنند. به شرطی که عکس مناسبی انتخاب کرده باشید.

5- ارائه هزینه پیشنهادی مناسب در متن آگهی تدریس خصوصی: برای اکثر متقاضیان تدریس خصوصی و والدین انها، علاوه بر کیفیت کار و سابقه مدرس و ...، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم مهم است. اکثر افراد ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی را با قیمت مناسبتری هماهنگ کنند. بنابراین در متن آگهی تدریس خصوصی و در بخش هزینه تدریس مقدار مناسبی را وارد کنید. می توانید عبارت توافقی را در این بخش وارد نموده و سر قیمت با متقاضیان تدریس به توافق برسید. بعضی از مدرسین برای جذب شاگردهای بیشتر حتی جلسه اول را رایگان و یا با نصف قیمت برگزار می کنند.



برای مطالعه در زمینه قیمت، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

6- به روز رسانی مرتب تبلیغات تدریس خصوصی: همانطور که می دانید، در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) برای به روز رسانی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان می توانید بر روی کلید "به روز رسانی" در کنترل پنل کلیک کنید. با کلیک بر روی کلید "به روز رسانی" در کنترل پنل، آگهی شما در بین آگهی های ویژه با تعداد ستاره برابر با آگهی خودتان، در جایگاه بالاتری قرار می گیرد. حتی اگر آگهی رایگان تدریس خصوصی ثبت کرده اید، با کلیک بر روی "به روز رسانی"، آگهی شما بین آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.

7- ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای دروس تدریسی: در همین وب سایت، بعد از ورود به کنترل پنل می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید. با ثبت جزوه برای دروس تدریسی خودتان، در مرحله اول بازدید صفحه آگهی شما افزایش پیدا کرده و احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر به عنوان مثال کاربری از طریق گوگل جزوه ثبت شده شما را پیدا کرده و وارد صفحه مربوط به جزوه شود، در پایین بخش دانلود جزوه اسم شما نمایش داه خواهد شد. به این ترتیب، باز هم احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. ضمنا، می توانید در جزوه ای که ثبت می کنید، مشخصات تماس خودتان را ثبت نمائید و با پخش جزوه شما در اینترنت باز هم می توانید تعداد شاگردهای بیشتری جذب نمائید. درج جزوه و خلاصه جزوه در سایت ایران مدرس رایگان است و جزوه ثبت شده شما با اسم خودتان منتشر خواهد شد.

8- ارائه جزوه در فروشگاه ایران مدرس: در همین وب سایت می توانید جزواتی را برای فروش ثبت نمائید. در کنترل پنل امکان ثبت جزوه در فروشگاه فراهم شده است. نکته خوبی که وجود دارد این است که با فروش جزوات شما، حساب کاربری شما شارژ شده و با استفاده از آن می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. به این ترتیب، بدون پرداخت هزینه و تنها با ثبت جزوه در ایران مدرس می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید. در این زمینه مقاله
نحوه درج آگهی تدریس ویژه به صورت رایگان در ایران مدرس! را بخوانید.

9- لینک دادن به آگهی تدریس از سایتها و وبلاگهای دیگر: یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان در سایت ایران مدرس و یا هر سایت دیگری این است که از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها، سایت ها و وبلاگهای دیگر و .... به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار آگهی تدریس شما نزد گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهد شد. در نتیجه، بازدید صفحه آگهی شما و در نهایت میزان جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر می شود.

10- نوشتن تمامی دروس تدریسی با تمام جزئیات در متن آگهی تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس، به عنوان مثال، وقتی شخصی برای عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و یا مثلا تدریس خصوصی هندسه تحلیلی جستجو می کند، آگهی های تدریسی به او نشان داده خواهد شد که در متن آگهی تدریس دقیقا عبارت ریاضی دبیرستان و هندسه تحلیلی وجود داشته باشد. بنابراین اگر مثلا شما در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید، اینکه فقط به صورت کلی بخواهید عبارت "تدریس خصوصی ریاضیات" را بنویسید کفایت نمی کند. باید اسم تک تک دروسی که می توانید تدریس کنید را بنویسید. مثلا اگر جبر و احتمال تدریس می کنید دقیقا عبارت تدریس جبر و احتمال یا تدریس خصوصی جبر و احتمال را بنویسید. یا اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک (به عنوان مثال) فعالیت دارید، اسم تک تک دروس مهندسی مکانیک (مانند استاتیک، تدریس مقاومت مصالح، دینامیک و ...) را در متن آگهی بنویسید و فقط به نوشتن عبارت تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک بسنده نکنید.

11- کاربر پسند بودن و گوگل پسند بودن آگهی تدریس به صورت همزمان: اگر موارد بالا را رعایت کنید (نوشتن عنوان آگهی تدریس جذاب، متن متقاعد کننده، انتخاب عکس مناسب برای آگهی تدریس، ارائه هزینه مناسب، ثبت جزوه و ...) آگهی تدریس خصوصی شما کاربرپسند خواهد بود. اگر می خواهید آگهی شما از نظر گوگل هم مناسب باشد، به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید و متن آگهی را کامل بنویسید. متن های با تعداد کلمات کمتر از 250 کلمه از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. اگر متن آگهی تدریس خودتان را کامل بنویسید از نظر گوگل هم متن ارزشمندی به حساب خواهد آمد و در نتایج جستجوی آن بیشتر نمایش داده خواهد شد. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که گوگل برای متن های تکراری ارزشی قائل نیست. بنابراین آگهی تدریس خودتان را خودتان بنویسید و آگهی های تدریس دیگر کاربران را کپی نکنید. آگهی های تدریس کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و دیگر آگهی کاربر پسند نخواهد بود و هم از نظر گوگل ارزشی ندارد.

12- ویژه کردن آگهی تدریس: یک راهکار بسیار خوب و موثر برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی، ویژه کردن آگهی تدریس است. آگهی های تدریس ویژه در صدر آگهی های رایگان و همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند. بنابراین کاربران با ورود به سایت ایران مدرس در ابتدای کار آگهی های تدریس ویژه را مشاهده نموده و احتمال جذب شاگرد برای اگهی های تدریس ویژه بسیار بالاتر است. در ضمن، به عنوان مثال وقتی کاربر و متقاضی تدریس خصوصی در گوگل عبارت تدریس خصوصی فیزیک را جستجو می کند (ایران مدرس برای عبارت تدریس خصوصی فیزیک در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و جایگاه اول قرار دارد) و از این طریق وارد سایت ایران مدرس می شود، ابتدا اگهی های تدریس ویژه را مشاهده می کند و بعد اگهی های رایگان را. در نتیجه آگهی های تدریس ویژه بیشتر دیده خواهد شد. نکته دیگر اینکه در تمامی بخشهای سایت ایران مدرس و در کنار مطالب آموزشی، دانلود تست کنکور و سوالات امتحانی و جزوات درسی و .... آگهی های تدریس ویژه نمایش داده خواهند شد. این امکان برای آگهی های تدریس رایگان وجود ندارد.



مطالعه کنید: نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

13- ثبت نظرات شاگردهای قبلی در متن آگهی تدریس خصوصی: حین تدریس و یا در پایان کلاسهای تدریس خصوصی برگه هایی به شاگردانتان بدهید تا نظرشان را در مورد کلاس شما بنویسند. نظرات مثبت شاگردانتان در مورد کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را در متن آگهی تدریس بنویسید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با مشاهده آگهی شما و نظرات مثبت شاگردهایتان راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند. اگر در مدرسه و دانشگاه تدریس می کنید هم می توانید نظرات شاگردهایتان را بنویسید و در متن آگهی تدریس خودتان ثبت کنید. اگر نظرات واقعی باشد و مثبت باشد در جذب شاگرد بسیار موثر است.

14- ارائه تضمین در متن آگهی برای نتیجه گرفتن شاگردها: در صورت تمایل می توانید در عنوان آگهی تدریس خصوصی کلمه تضمینی را ذکر کنید و یا در متن آگهی هم بیان کنید که کلاسهای شما تضمینی است. ذکر عبارت تضمینی برای متقاعد کردن متقاضیان تدریس خصوصی که بخواهند با شما تماس بگیرند و به شما اعتماد کنند بسیار موثر است. ولی به هر حال اگر به صورت تضمینی کار می کنید باید برای نتیجه گرفتن شاگردانتان به صورت جدی تر کار کنید.

15- انتخاب کلمات کلیدی خوب و مناسب برای آگهی: یکی از موارد مهم برای ثبت اگهی تدریس موثر، انتخاب کلمات کلیدی برای آگهی تدریس خصوصی خودتان است. در کنترل پنل امکان ثبت کلمات کلیدی برای آگهی تدریس وجود دارد. انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی تدریس شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت ایران مدرس در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید (مثلا تدریس خصوصی شیمی) و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند (مانند: مدرس شیمی، تدریس شیمی در تهران، آموزش خصوصی شیمی و ...) را به عنوان کلمات کلیدی آگهی تدریس خودتان در نظر بگیرید.

16- ذکر شهر محل تدریس و یا محلات محل تدریس در آگهی: اگر ساکن تهران هستید و خدمات تدریس خصوصی را در تهران ارائه می دهید، ذکر شهر محل تدریس لزومی ندارد ولی اگر در شهرهای دیگر ایران تدریس خصوصی انجام می دهید، شهر محل تدریس را هم ذکر کنید. (مثلا: تدریس خصوصی ریاضی در تبریز). در تهران نیز می توانید در عنوان آگهی عبارتهایی مانند تدریس در غرب تهران یا شمال تهران و ... را ذکر کنید و یا اسم محلاتی که کار تدریس را انجام می دهید ارائه نمائید. به این ترتیب وقتی کاربری عبارت تدریس خصوصی ریاضی در غرب تهران (به عنوان مثال) را جستجو می کند، به سمت آگهی شما هدایت خواهد شد.



پیشنهاد می کنیم مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

17- ارائه شماره تماس معتبر در آگهی: اگر ساکن تهران هستید، شماره تماس 912 خودتان را در متن آگهی قرار دهید. به این ترتیب اعتماد کاربران بیشتر جلب خواهد شد. حتی در صورت امکان یک شماره ثابت هم در متن آگهی تدریس خودتان قرار دهید. اگر ساکن شهرهای دیگر به جز تهران هستید هم در متن آگهی یک شماره همراه معتبر (و نه اعتباری) ارائه دهید.اینکه بتوانید اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی را جلب کنید از هر عامل دیگری در جذب شاگرد مهمتر است.

18- ذکر جلسه اول رایگان (در صورت تمایل) در متن آگهی: عامل دیگری که در جلب اعتماد کاربران موثر است و نشان می دهد که شما به صورت صد در صد به نحوه تدریس و کار خودتان ایمان دارید این است که در متن آگهی و یا عنوان آگهی بنویسید "در صورت عدم رضایت، جلسه اول رایگان". به این ترتیب به افرادی که می خواهند کلاس تدریس خصوصی را با شما هماهنگ کنند می فهمانید که شما به صورت کامل به کار خودتان اطیمنان دارید. اگر کار تدریس خصوصی را خوب انجام دهید، نگران جلسه اول هم نباشید. ذکر این بعارت فقط برای جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی است و در اکثر اوقات هزینه همان جلسه اول تدریس خصوصی هم پرداخت خواهد شد. برای مطالعه در زمینه نحوه تدریس در جلسه اول تدریس خصوصی مقاله اولین جلسه تدریس خصوصی و جلسه اول تدریس در دانشگاه را مطالعه نمائید.

19- ارائه پیشنهادهای جذاب در متن آگهی برای کلاسهای نیمه خصوصی: در متن آگهی خودتان پیشنهادهای خوبی برای کلاسهای نیمه خصوصی ارائه دهید. مثلا اگر کلاسهای خصوصی را با هزینه 50 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در متن آگهی شرایط کلاسهای دو نفره را جلسه ای 70 هزار تومان ذکر کنید. به این ترتیب هم شاگردهای شما کمتر پرداخت می کنند (هر نفر 35000 تومان) و هم شما به ازای یک جلسه تدریس مبلغ بالاتری دریافت می کنید. ارائه این پیشنهاد ممکن است به جذب شاگرد بیشتر توسط شما کمک کند.

20- ارائه اسامی شاگردهای قبلی و نتایج مثبتی که گرفته اند در متن آگهی:  علاوه بر نظرات شاگردانتان، در متن آگهی تدریس می توانید به صورت مختصر اسامی شاگردهای قبلی و نمراتی که در امتحان کسب کرده اند و موفقیتی که کسب کرده اند را ارائه نمائید. اگر به صورت واقعی این لیست را تهیه کرده باشید، در جذب شاگردهای بیشتر  کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی کاملا موثر است. به صورت مداوم آگهی تدریس خودتان را به روز کرده و کاملتر بنویسید. نظرات بیشتری از شاگردهایتان را اضافه کرده و متن آگهی خودتان را متقاعد کننده تر بنویسید.



حتما بخوانید: موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس

(استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 3668 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حسن باقری پنج شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

بسیار عالی و سپاس مطالب عالی بودن