ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

به اشتراک گذاری

راهکارهایی برای داشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شما بازدهی خوب و بالایی داشته باشد و بتوانید از طریق آن به خوبی شاگرد جذب نموده و به درآمد بالایی برسید راهکارهایی که در ادامه ارائه شده است را مد نظر داشته باشید.

1- در سایت معتبر، تخصصی و پربیننده تبلیغات ثبت کنید

فرض کنید که شما بهترین تبلیغی که تا به حال برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نوشته شده است را هم داشته باشید. اگر این تبلیغ شما در سایتی قرار گیرد که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت ندارد و یا بازدید بسیار کمی دارد و از نظر گوگل برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی بهینه نیست در نهایت دیده نخواهد شد و فایده ای ندارد. اگر می خواهید تبلیغ شما برای جذب شاگرد بازدهی خوبی داشته باشد در مرحله اول باید تلاش کنید در یک سایت معتبر و خوب و تخصصی آگهی بدهید. همین سایت ایران مدرس گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغات تدریس خصوصی است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس مختلف در منزل فعالیت دارند. ایران مدرس برای عبارت های تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در این وب سایت ثبت نام کرده اند و آگهی درج کرده اند بر روی عبارت مشاهده اساتید تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی سایت www.Tadris-Riazi.com و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور سایت www.IranKonkur.com هم گزینه های خوبی هستند.

مطالعه مقاله نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر هم مفید است.

2- تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید

اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری در همین سایت ایران مدرس نمایش داده شده و بیشتر دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.



تبلیغات تدریس خصوصی موفق

3- به تبلیغ خودتان از شبکه های اجتماعی و فروم ها لینک بدهید

راهکار خوب دیگری که برای افزایش بازدهی آگهی های شما وجود دارد این است که برای تبلیغ خودتان تبلیغ کنید. در شبکه های اجتماعی لینک آگهی خودتان را قرار دهید و به این ترتیب اعتبار آن برای گوگل بالاتر خواهد رفت و در عین حال به صورت مستقیم هم بازدید تبلیغ خودتان را افزایش داده اید. البته علاوه بر این می توانید از سایت و یا وبلاگ خودتان هم به صفحه تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس لینک بدهید. نکته دیگر اینکه خود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هم برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد. در کنار اینکه در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس تبلیغ دارید در شبکه های اجتماعی هم فعال باشید و برای جذب شاگرد از این شبکه های اجتماعی هم استفاده نمائید. مثلا اگر در زمینه
تدریس خصوصی فیزیک فعال هستید در اینستاگرام در زمینه اموزش فیزیک مطلب منتشر کنید و در کنار آن برای کلاس های خودتان تبلیغ نمائید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

4- متن و عنوان آگهی خودتان را به صورت مداوم به روز نمائید

ممکن است شما در قدم اول عنوان و متن مشخصی را برای تبلیغ خودتان در نظر گرفته باشید. لزومی ندارد که این متن و تبلیغ همیشه به همان صورت اولیه خودش باقی بماند و شما می توانید به مرور زمان آن را کاملتر کنید. مثلا اگر در یک مدرسه یا دانشگاه کلاس گروهی دارید ایده بسیار خوبی که وجود دارد این است که در یکی از جلسات برگه هایی را به شاگردهای خودتان بدهید تا نظرشان را در مورد کلاس های شما بنویسند. در ادامه سر فرصت این نظرات را تایپ کنید و در متن تبلیغ قرار دهید. وقتی افراد محتلف در متن تبلیغ شما نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما را می بینند برای تماس با شما برای کلاس بیشتر ترغیب می شوند. یا به عنوان مثال دیگر اگر کلاس های جدیدی می گیرید و در آموزشگاه و یا مدرسه و دانشگاه جدیدی کلاس دارید که در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان آن را ذکر نکرده اید حتما آن را اضافه نمائید و به مرور زمان متن تبلیغ شما باید کاملتر و کاملتر شود.


تبلیغات تدریس خصوصی پربازده

5- برای کلاس های خودتان در متن تبلیغ هزینه مناسبی را در نظر بگیرید

نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را افزایش دهید. به عنوان مثال همان متن آگهی که گفته شد بسیار مهم است. اگر متن تبلیغ خوب، کامل و قانع کننده نوشته شده باشد افرادی که آگهی شما را می بینند تبدیل به مشتری و شاگرد خواهند شد. قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی شما هم یکی از این موارد است. اکثر مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند در بخش هزینه تدریس خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. شما هم می توانید از این عبارت استفاده نمائید و یا قیمتی که مد نظر خودتان است را درج نمائید. به هر حال باید به تناسب دروسی که تدریس می کنید و به تناسب سوابق کاری و رزومه ای که دارید قیمت پیشنهادی شما منطقی باشد. به عنوان مثال ممکن است برای استادی که شیمی کنکور درس می دهد و شناخته شده است درخواست قیمت 200 هزار تومان برای یک جلسه منطقی به نظر برسد و بتواند شاگرد هم جذب کند ولی همان هزینه برای ریاضی متوسطه ممکن است بالا به نظر برسد. خلاصه اینکه عاملی که می تواند منجر به افزایش تماس های شما شود این است که قیمت ها را مناسب و خوب تعیین کرده باشید. نرخ کلاس ها نه آنقدر پایین باشد که در نهایت بعد از کلی تلاش درآمد شما قابل ملاحظه نگردد و نه آنقدر زیاد باشد که تماسی با شما گرفته نشود.

مطالعه مقاله
نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image