ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

به اشتراک گذاری

در این مقاله در زمینه چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر و موفق برای جذب شاگرد توضیح داده شده است. در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید و قصد دارید با درج آگهی شاگرد جذب نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس خصوصی: عنوان آگهی باید به صورت خلاصه و مفید کل محتوای آگهی و موضوع آن را به خوبی نشان دهد. عنوان مناسب باعث می شود از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک کنند. در بسیاری از موارد ممکن است با تغییر عنوان تبلیغ خودتان بازدید آن را بتوانید افزایش دهید. مهمترین افتخار خودتان (مثلا دبیر رسمی) و یا مهمترین ویژگی کلاس های خودتان (مثلا تضمینی بودن یا جلسه اول رایگان و ....) را در عنوان آگهی تدریس خصوصی ذکر نمائید. مهمترین دروس تدریسی را هم بنویسید.

2- درج آگهی تدریس در وب سایت مناسب و مرتبط: آگهی خود را در وب سایتی درج کنید که مرتبط با موضوع مد نظرتان باشد و وب سایت مد نظر برای موتورهای جستجو کاملا بهینه باشد. در زمینه تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.IranModares.com) به دلیل بازدید بالا و بهینه بودن از نظر موتورهای جستجو بهترین گزینه است. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم گزینه خوبی برای درج تبلیغات تدریس شما است. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این سایت ها مشخصات شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را هم مطالعه نمائید و فیلم آموزشی نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان و فیلم آموزش نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ببینید.



3- استفاده از تصویر مناسب و تاثیر گذار: تصویر مناسب برای آگهی مانند عنوان مناسب در متمایز کردن و بالا بردن احتمال کلیک بر روی آن کاملا موثر است. یک عکس شیک پرسنلی به احتمال زیاد بهترین گزینه است. با انتخاب عکس و تصویر مناسب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد.


4- ارائه توضیحات کامل، جامع و به اندازه کافی قانع کننده در رابطه با توانائیها و سوابق کاری: هر توضیح و یا مطلبی که در معرفی بهتر شما به بازدید کننده و متقاعد کردن او برای تماس با شما موثر است را در آگهی خود بگنجانید. یکی از مزیتهای آگهی اینترنتی این است که محدودیتی در ارائه مطلب وجود نداشته و به صورت کامل و جامع می توانید خودتان را معرفی کنید. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ذکر نمائید. اسم تمام مدارس و آموزشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید و اسم تمام دروس تدریسی را ارائه کنید. افتخارات خودتان را بیان کنید.

5- درخواست هزینه مناسب: می توانید در قسمت تعرفه از اصطلاح "توافقی" هم استفاده کنید. اگر هزینه تدریس را خیلی بالا در نظر بگیرید احتمال جذب شاگرد کم می شود و هزینه پایین هم باعث می شود با وجود کلاس های زیاد درآمد بالایی نداشته باشید. البته واضح است که به هر میزان رزومه کاملتری را در متن آگهی تدریس خصوصی ارائه کنید و سابقه تدریس شما بیشتر باشد، در نهایت می توانید قیمت های بالاتری را برای کلاس های خودتان درخواست نمائید.



مطالعه این مقاله هم بسیار مفید است: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

6- ارائه تضمین کیفیت کار: در صورتی که به شکلی بتوانید کیفیت کار خود را تضمین کنید تاثیر آگهی شما بالاتر خواهد رفت. تعدادی از مدرسین از عبارت "جلسه اول رایگان" استفاده می کنند. افرادی که قصد دارند از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمایند معمولا می خواهند با اساتیدی کلاس داشته باشند که بتوانند به آنها اعتماد نمایند. با نوشتن متن تبلیغ خودتان به صورت کامل می توانید اعتماد متقاضیان کلاس را جذب کنید. در ضمن، اگر نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را تضمین نمائید و یا حداقل کیفیت تدریس خودتان را تضمین کنید مطمئنا در جلب اعتماد متقاضیان کلاس موفق تر خواهید بود.


آمار بازدید: 20443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مهسا شنبه ۳۰ امرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

تدریس منابع وکالت به صورت انلاین هزینه توافقی.کارشناس ارشدحقوق ثبت اسناد واملاکم وپذیرفته شده دکترای حقوق جزا وجرم شناسی سال۹۹

سید حسن خالقی آدينه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

عالی و مفید

نجمه السادات ضمیری شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

مطالبی خیلی کاربردی بود. ممنون

زهرا سه شنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷

تدریس خصوصی شیمی به دبریستانی (دهم یازدهم و دوازدهم) ......... در تهران....... مدرک دکترای شیما مشغول کار در پژوهشگاه پتروشیمی تهرانن هزینه هر جلسه 1130 تا 170 تومن بستگی به مسافت داره

تبلیغات موفق تدریس خصوصی چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

بعضی از اساتید و مدرسین در متن آگهی تدریس خصوصی خودشان ذکر می کنند که کلاس های انها تضمینی است. البته تضمینی بودن حالتهای مختلفی دارد. بعضی از مدرسین کیفیت کار را تضمین می کنند به این معنی که به نحوه تدریس خودشان اطمینان دارند و تضمین می کنند که حتما شاگرد از نحوه تدریس و کیفیت برگزاری کلاس ها راضی خواهد بود. در حالت دیگر معلم های خصوصی نتیجه گرفتن شاگرد خودشان رل تضمین می کنند و در صورتی مبلغ را دریافت می کنند که شاگرد ایشان نتیجه بگیرد. بنابراین این حالت دوم اطمینان بسیاری بیشتری به متقاضیان تدریس خصوصی می دهد. در هر صورت، می توانید از هر کدام از این روش های اطمینان دادن بیشتر استفاده نمائید. حالت دیگر هم این است که به صورت معمولی کار کنید.

مدرس خصوصی مجرب چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

یکی از مواردی که در آگهی تدریس خصوصی مهم است هزینه و قیمتی است که برای کلاس های خصوصی خودتان در نظر می گیرید. می توانید به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه کنید و ببینید مدرسین مختلف برای کلاس های خودشان چه هزینه ای را ثبت کرده اند. می توانید با توجه به قیمت های تعیین شده توسط مدرسین برای کلاس های خودتان هم هزینه ای را در نظر بگیرید. مدرسینی که جدی تر هستند و در همین سایت آگهی تدریس خصوصی ویژه یا نقره ای دارند در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ثبت نموده اند. شما هم می توانید برای کلاس های خودتان قیمت مشخصی را در نظر بگیرید یا از عبارت توافقی استفاده نمائید. می توانید به صورت بازه ای هم قیمت بدهید. مثلا: جلسه ای 50 تا 70 هزار تومان.

معلم خصوصی چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

در صورتیکه موارد ذکر شده در نظر گرفته شوند و مدرسین مجموعه عوامل را با هم لحاظ کنند در جذب شاگرد بسیار موثر خواهد بود. نکته اصلی این است که باید تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد جدی گرفته شود و برای آن باید وقت گذاشت.

سایت اساتید چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

تعدادی از مواردی که می توانید در متن آگهی تدریس خصوصی ذکر کنید و به جذب شاگرد بیشتر توسط شما کمک کند در ادامه توضیح داده می شود. اگر قبلا در مدارس و دانشگاه هایی تدریس کرده اید ذکر نمائید. حتی اسم مدرسه و بازه زمانی تدریس خودتان را بنویسید تا اعتماد سازی بیشتری انجام شود. اگر دبیر رسمی هستید، استاد دانشگاه هستید و در دانشگاههای مختلف درس داده اید این موارد را هم بنویسید. چنانچه مقالاتی در مجلات معتبر ثبت نموده اید، ثبت اختراع دارید در کنکور و المپیاد رتبه خوبی بدست آورده اید و یا هر افتخاری که کسب نموده اید را در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان ارائه نمائید. می توانید از شاگردهای فعلی خودتان هم نظر سنجی کنید و در متن آگهی قرار دهید. برای جذب شاگرد جدید کاملا موثر است.

ایران مدرس چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

فکر می کنید آگهی تدریسی که در آن توضیحات کامل و قانع کننده ارائه شده باشد و خیلی خوب مدرس و استاد در آن معرفی شده باشد در جذب شاگرد خصوصی موفق تر است و یا آگهی ای که توضیحات بسیار مختصری دارد و در حد یکی دو خط فقط نوشته است که مدرس چه دروسی را تدریس می کند؟ فکر می کنید اگر بسیار کامل و قانع کننده خودتان را معرفی کنید بهتر است یا بسیار مختصر و هیچ توضیحی ارائه ندهید؟ مسلما حالتی که توضیحات کاملتری ارائه دهید تاثیر گذاری و بازدهی بالاتری دارد. متقاضیان تدریس خصوصی باید بتوانند به شما اعتماد کنند و با ارائه توضیحات کاملتر اعتماد سازی انجام می شود. رزومه کاملی ارائه کنید و سوابق تدریس خودتان را ثبت نمائید.

معلم با سابقه چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

برای داشتن یک تبلیغات تدریس خصوصی موفق و موثر بهتر است که عکس مناسبی از خودتان را قرار دهید. بر طبق تجربه به هر میزان عکس ثبت شده توسط شما مرتب تر، شیک تر و رسمی تر با لباس (کت و شلوار برای آقایان و مانتو شلوار برای خانم ها) و ظاهر بهتری ارائه شده باشد احنمال جذب شاگرد شما بالاتر می رود. این نکته بسیار مهم است. خودتان امتحان کنید. بعضی از اساتید عکس خودشان را که در یک مهمانی گرفته اند با نرم افزار برش می دهند و به عنوان عکس آگهی قرار می دهند در حالیکه به عنوان مثال دست دوست شان که روی شانه آنها قرار دارد هم در عکس مشخص است. یا عکس نامرتب قرار می دهند. این موارد اصلا خوب نیست. عکس پرسنلی شیک را فراموش نکنید.

آگهی تدریس موفق چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

این نکته هم که در سایت مناسب و مرتبط آگهی تدریس خصوصی بدهید بسیار مهم است.اینکه سایت پربازدید باشد خوب است ولی وقتی تبلیغ شما برای جذب شاگرد موثر خواهد بود که بازدید کننده های سایت افرادی باشند که متقاضی خدمات ارائه شده توسط شما که در اینجا تدریس خصوصی است باشند. سایتهای پربازدیدتری به نسبت ایران مدرس وجود دارند ولی به هر حال در ایران مدرس به صورت تخصصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته شده است و در نتیجه ثبت آگهی در این زمینه در این سایت بازدهی بالاتری دارد. عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... را در گوگل جستجو کنید. ایران مدرس را در صفحه اول نتایج خواهید دید.

استاد خصوصی چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را هم بنویسید. به عنوان مثال بعضی از مدرسین که در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات، هندسه، جبر، گسسته و .... فعالیت دارند به جای اینکه اسم تمام دروس تدریسی خودشان را بنویسند فقط به صورت کلی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات را ثبت می کنند. به این ترتیب آگهی آنها به متقاضیان تدریس هندسه نمایش داده نمی شود. البته در عنوان تبلیغات تدریس محدودیت کاراکتر وجود دارد ولی در متن آگهی می توانید اسم تک تک دروسی که ارائه می دهید را بنویسید. در عنوان آگهی تدریس مهمترین ویژگی ها و افتخارات خودتان به اضافه مهمترین دروس تدریسی را درج نمائید.

تدریس چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

اگر می خواهید آگهی تدریس خصوصی شما موثر تر باشه و بازدهی بالاتری داشته باشه روی عنوان تبلیغ خودتان خیلی بیشتر کار کنید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید در عنوان تبلیغ ارائه کنید. به عنوان مثال "تدریس خصوصی ریاضی کنکور توسط رتبه 250 کنکور به صورت تضمینی" برای عنوان می تونه بسیار مناسب باشه. وقتی کاربران و متقاضیان تدریس ریاضی از طریق گوگل وارد ایران مدرس می شن آگهی شما رو بین دهها آگهی دیگر خواهند دید. از بین این آگهی ها بر روی تبلیغی کلیک می کنن که در عنوان آن قول بهتر و جذابتری داده شده باشه. بنابراین روی عنوان آگهی خودتان خیلی کار کنید.

مدیر چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

عنوان آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی خیلی مهم است. بهتر است مهمترین ویژگی و افتخاری که دارید را در عنوان آگهی ارائه دهید. به عنوان مثال اگر دبیر رسمی هستید و یا در دانشگاه تدریس می کنید در عنوان تبلیغ خودتان درج کنید. خیلی از افراد براشون مهمه که با دبیر رسمی کلاس داشته باشند و یا اگر بدونن که با مدرس دانشگاه کلاس خصوصی دارن خیالشون راحت تره. عنوان تبلیغ مثل ویترین مغازه است. هر چی ویترین رو بهتر بچینید در نهایت مشتری های بیشتری خواهید داشت. برای آگهی تدریس خصوصی هم هر چی عنوان جذاب تر باشه در نهایت افراد بیشتری از آگهی تدریس شما دیدن می کنن.

پیمان حاجی مطلبی شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

سلام. بنده 10 سال سابقه تدریس ریاضی دارم. عضو انجمن ریاضیدانان جوان هستم. از پایه تا دانشگاه هم تدریس میکنم . در صورت تمایل جهت همکاری در خدمتم

حسام سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

از کانال زیر دیدن فرمایید. مشاوره برای معلمان moallemyab@

افرا سیاب کریمائی و اصغر غفاری يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

اینجانبان جهت تدریس خصوصی جهت کنکور اماده ایم ش