ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)

به اشتراک گذاری

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. همین الان اگر در همین سایت ایران مدرس لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید خواهید دید که یک مدرس برای هر جلسه هزینه 30 هزار تومان را درخواست کرده است و در آگهی خودش نوشته است و استاد دیگری هزینه را 120 هزار تومان در نظر گرفته است.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و قیمت درخواستی اساتید کلیک کنید: تدریس خصوصی ریاضی


تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند؟


در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی و جلسه ای توضیح داده می شود. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین ریاضی شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس ارائه شده است. مدرسین ریاضی نرخ های مختلفی برای کلاس های خصوصی ریاضی در نظر گرفته اند. ممکن است یکی از معلمان هزینه را به صورت توافقی در نظر گرفته باشد و دبیر ریاضی دیگری قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در منزل یا در آموزشگاه را متفاوت از سایر اساتید در نظر گرفته باشد. البته در بین اساتید هم استادهایی وجود دارند که قیمت کلاسها را ارزان گفته باشند و هم اساتیدی وجود دارند که قیمت بالایی را در نظر گرفته باشند. بعضی از اساتید هم به نسبت رزومه کاری، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل خودشان، موفقیت های قبلی که بدست آورده اند و سوابق تدریسی که دارند هزینه را مناسب در نظر گرفته اند.


این خود شما هستید که باید لیست مدرسین و اساتید را مشاهده کنید و قیمتی که هر استاد برای کلاسهای ریاضی خودش در منزل یا آموزشگاه در نظر گرفته است را با رزومه و سوابق تدریس و .... ایشان مقایسه نموده و در نهایت به این نتیجه برسید که کدام استاد یا معلم را برای یادگیری بهتر درس ریاضی هماهنگ نمائید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 1402 از (70 هزار تومان) تا (600 هزار تومان) و بیشتر متغیر می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی حضوری ریاضی حدودا (330 هزار تومان) است. البته هزینه تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای کوچک کمتر است.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 15 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران



نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی با قیمت منصفانه از ایران مدرس


مزیتی که لیست مدرسین ارائه شده در سایت ایران مدرس (همین سایت) به نسبت سایتهای مشابه دارد این است که اولا در این وب سایت هر استاد و مدرس اطلاعات را خودش ثبت نموده است و در رابطه با رزومه کاری و سوابق تدریس در دانشگاهها و مدارس و یا سوابق تدریس خصوصی ای که دارد توضیح داده است. در کنار این موارد ذکر کرده است که برای هر جلسه و یا به صورت ساعتی چه قیمت و هزینه ای را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل در نظر دارد. در ضمن، شماره تماس اساتید هم به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه شده است. در نتیجه شما با آگاهی کامل می توانید معلم ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.


همین که لیست مدرسین ایران مدرس را مشاهده کنید (مشاهده لیست مدرسین) و قیمتها را ببینید به صورت حدودی خواهید دانست که قیمت کلاسها چقدر است. البته علاوه بر آن در همین سایت مقالاتی برای راهنمایی بیشتر ارائه شده است که یکی از آنها مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن می باشد. با مطالعه این مقاله می توانید دیدی به نسبت قیمت کلاسها داشته باشید و در نهایت بتوانید کلاسها را با قیمت مناسب برگزار نموده و حتی از اساتید تخفیف هم بگیرید. تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید خصوصی ریاضی برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس در شکل زیر ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی، شماره تماس مستقیم ایشان و جدیدترین و به روز ترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


پارامترهای موثر بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی و جلسه ای


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل، ساعتی یا جلسه ای، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی تعداد جلسات بالایی نیاز دارید مدرسین هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند. اگر فاصله محل سکونت مدرس با منزل شما زیاد باشد هزینه ها را بالاتر می گویند. پس با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی و موقعیتی به شما نزدیکتر باشد. به عنوان مثال استادی که برای تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل هر جلسه 500 هزار تومان را در نظر گرفته است، اگر منزل ایشان به محل سکونت شما نزدیک باشد احتمالا 20 درصد تخفیف در نظر گرفته و با هزینه 400 هزار تومان هم کلاس را برگزار می نماید.


در نهایت ارزان هماهنگ کردن کلاسها خوب است ولی مهمتر از آن این است که نتیجه بگیرید. بنابراین با یک مدرس و استاد خوب کلاسها را برگزار کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بیشتر باشد. هزینه کلاس خصوصی آنلاین ریاضی به نسبت تدریس خصوصی ریاضی در منزل کمتر می باشد.


سایر عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی


سطح کلاس ریاضی هم بر قیمت کلاس های خصوصی تاثیر می گذارد. همانطور که می دانیم، تمام دانش آموزان و دانشجویان اشکالات یکسانی در درس ریاضی ندارند. در ضمن، میزان گیرایی همه افراد هم با هم یکی نیست. برای یادگیری بهتر درس ریاضی می توان از تدریس خصوصی آنلاین استفاده نمود و کلاس آنلاین مزیتی که دارد این است که ارزان تر تمام می شود. همچنین، تدریس خصوصی آنلاین ریاضی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در هر شرایطی قابل استفاده است.


این مقاله مفید را هم حتما بخوانید: 15 روش مفید برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل


نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت مناسب و ارزان


به منظور ارزانتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی در منزل و داشتن تدریس خصوصی ریاضی با قیمت و نرخ مناسب تر موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- از ابتدای ترم به فکر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی باشید. در اوایل ترم اساتید وقت آزاد بیشتری دارند و می توانید کلاس های خصوصی ریاضی در منزل را با نرخ مناسب تری برگزار نمائید. نکته دیگر اینکه اوایل ترم پیدا کردن وقت آزاد یک استاد خوب کار بسیار راحت تری است. همچنین با هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی از اوایل ترم، علاوه بر نرخ مناسب تر کلاس ها، احتمال نتیجه گرفتن خودتان را هم افزایش می دهید.


2- اگر علاوه بر ریاضی مثلا برای فیزیک هم به معلم خصوصی نیاز دارید، هر دو درس را با یک استاد هماهنگ نمائید. به این ترتیب تعداد جلسات بالا می رود و می توانید تخفیف بگیرید. اگر یک استاد خصوصی ریاضی برای 2 جلسه کلاس مبلغ هر جلسه را 320 هزار تومان تعیین کند، اگر تعداد جلسات 10 جلسه باشد هر جلسه را 280 هزار تومان با شما راه خواهد آمد. اگر تعداد جلسات بالاتری مثلا 20 جلسه کلاس خصوصی ریاضی را لازم داشته باشید، می توانید به ازای هر جلسه 260 یا حتی 240 هزار تومان پرداخت نمائید. اساتید ریاضی و سایر دروس برای تعداد جلسات بیشتر تخفیف بیشتری در نظر می گیرند.


3- به جای کلاس های حضوری ریاضی که در منزل برگزار می شود می توانید از کلاس های آنلاین و اینترنتی استفاده کنید و در عوض حدود 20 درصد تخفیف بگیرید. مثلا اگر نرخ هر جلسه کلاس حضوری ریاضی در منزل برای یک استاد حدود 400 هزار تومان است، ایشان مطمئنا کلاس آنلاین را با نرخ 300 هزار تومان موافقت خواهند کرد. البته مسلما بازدهی کلاس حضوری به نسبت کلاس آنلاین بیشتر است. اما در هر صورت، کلاس آنلاین ریاضی مزیت هایی مانند قیمت و نرخ پایین تر، امکان برگزاری در هر زمانی، از بین بردن محدودیت مکانی و زمانی و .... را دارد.


مطالعه کنید: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟


4- برای اینکه کلاس های خصوصی ریاضی در کل هزینه کمتری برای شما داشته باشد توصیه می شود در بازه زمانی برگزاری کلاس ها و در فاصله هر دو جلسه کلاس خودتان هم ریاضی را بخوانید و تمرین حل کنید. به این ترتیب تعداد کل جلساتی که لازم است کاهش می یابد و در نتیجه هزینه کل شما هم کمتر خواهد شد. اگر خودتان خوب درس نخوانید استاد مجبور خواهد شد هر جلسه حدود 20 دقیقه مطالب قبلی را مرور نماید و در نتیجه تعداد جلسات و هزینه بیشتر شده و در نهایت نتیجه خوبی هم نمی گیرید. درس خواندن خودتان برای موفقیت در امتحان ریاضی کاملا لازم است.


5- اگر به معلم ریاضی خودتان شاگرد معرفی کنید به احتمال زیاد برای کلاس های خودتان تخفیف در نظر خواهد گرفت. در ضمن، چنانچه تعداد جلسات زیادی لازم دارید حتما از مدرس ریاضی خودتان درخواست تخفیف کنید. نکته بعدی اینکه اگر مثلا ساکن شمال تهران هستید با استادی که به لحاظ موقعیت مکانی به خودتان نزدیک هست و ایشان هم ساکن همان محدوده شمال تهران هست کلاس داشته باشید. به این ترتیب وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس زیاد از دست نمی رود و برای ایشان هم صرف خواهد کرد که تخفیف بیشتری به شما بدهد. با در نظر گرفتن مجموعه عوامل و راهکارهای ذکر شده می توانید معلم خصوصی ریاضی خوب با نرخ مناسب داشته باشید.


6- با اساتیدی کلاس ریاضی را برگزار نمائید که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند. این اساتید برای برگزاری کلاس خصوصی ریاضی در منزل برای شما نرخ کمتری را در نظر خواهند گرفت. دلیل این امر هم این است که وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس کمتر تلف خواهد شد. اگر می خواهید معلم خصوصی ریاضی هفتم یا هر مقطع دیگری با نرخ مناسب داشته باشید این نکته را مد نظر قرار دهید.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب


قیمت ارزان تر تدریس خصوصی ریاضی در شروع ترم


هر چند، دانش آموزان و دانشجویان مطالعه دروس مختلف از جمله ریاضی را با جدیت در ایام امتحانات شروع می نمایند اما بهتر است مطالعه ریاضی و هماهنگ کردن کلاس های خصوصی را در اوایل ترم انجام داد. از مزیت های شروع کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در اوایل ترم می توان به این موارد اشاره نمود:


1- اساتید معمولا اوایل ترم قیمت مناسب تری پیشنهاد می دهند و در نتیجه با نرخ ارزان تری کلاس هماهنگ می شود.
2- چون برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله مورد نیاز است، با زودتر شروع کردن کلاس ها دانش آموز یا دانشجو نمره بهتری هم خواهد گرفت.
ریاضی درس شب امتحانی نیست و برای یادگیری به تمرین حل کردن نیاز دارد بنابراین بهتر است کلاس های خصوصی زودتر شروع شود. عوامل مختلفی بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی و جلسه ای اثر می گذارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی ساعتی و جلسه ای به رزومه تحصیلی و سوابق تدریس مدرسین بستگی دارد. تعداد جلسات، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، مقطع تحصیلی و ... هم بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی اثر می گذارد. اگر سوال تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند برای شما مطرح است در این مقاله توضیحات کاملی ارائه شده است.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت هم پیشنهاد می شود.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 122179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فاطمه منتظری صاحب يکشنبه ۲۹ امرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

جلسه ای کمتر از 300 غیر معقول و غیر منطقی هست. ارزش وقتی که گذاشته میشه و انرژی که هزینه کلاس ها میشه خیلی بیش از این مقادیر هست.

مهتاب سه شنبه ۲۰ دي ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

سلام. ۱ساعت کلاس خصوصی و این همه زحمت ۵۰ و ۶۰ تومن؟ چرا همکاران؟؟؟ مگه تو کلاس می خوابیم؟؟

آقاملایی چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

این مبلغا چیه واقعا ینی یه ساعت و نیم ریاضی درس بدی ۵۰ تومن پول یه پفک ؟؟؟؟؟؟؟🙄🙄🙄🙄🙄

شهلا صحرایی چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

سلام علیکم تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دبیرستان با قیمت بسیار مناسب لیسانس ریاضی کاربردی

رشید پنج شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

سلام اساتید بزرگوار. چرا اینقدر مبالغ را کم اعلام میکنید .؟ واقعا یک ساعت تدریس ۵۰ تومن ؟

ناشناس پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

سلام ، رحمتی هستم ، معلم رسمی آموزش و پرورش با ۱۲ سال سابقه در مقطع ابتدایی ، با مدرک فوق‌لیسانس ، در مشهد ، تدریس خصوصی به صورت آنلاین فقط در مقطع ابتدایی در تلگرام به این آیدی پیام دهید

یاسمین چراغی پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

با سلام تدریس خصوصی ریاضیات ششم و هفتم و هشتم و نهم . فارغ التحصیل مهندسی برق و فوق دیپلم تکنولوژی ابیاری .

محمد هادی معالی امیری يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

عالی

سحر تنکابنی پنج شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سلام سحرتنکابنی هستم تدریس خصوصی دوره ی ابتدایی رو انجام میدم لیسانس اقتصاد.از دانشگاه مازندران.ساکن امل هزینه کلاس ساعتی ۴٠ تومن.جهت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

فاطمه امیری يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

سلام بنده .فارغ التحصیل ارشدریاضی محض ازدانشگاه مازندران.تدریس خصوصی ریاضی ازابتدایی تا دانشگاه رو انجام میدم.100درصد تضمینی