ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی سوال دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی مقدار ثابتی ندارد و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. قیمت تدریس خصوصی ریاضی به پارامترهای زیر بستگی دارد:

- سابقه مدرس تدریس ریاضی: مدرسینی که سابقه بالاتری دارند قیمت بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند.

- شهر محل تدریس: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها بالاتر است و عواملی مانند ترافیک و مسافت طولانی باعث می شود مدرس ریاضی زمان بیشتری را برای رسیدن به کلاس از دست بدهد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

- محله تدریس: در شهرهای بزرگ حتی قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در بالای شهر و پایین شهر یکسان نیست.

- مقطع تحصیلی: قیمت تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر بیشتر است. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی مهندسی از قیمت تدریس ریاضیات متوسطه بیشتر است.


- کنکوری یا غیر بودن کلاسها: کلاسهای تدریس ریاضی کنکور معمولا توسط مدرسین مجرب و مسلط برگزار می شود و قیمت بالاتری هم دارد.

- تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسهای تدریس خصوصی: در کلاسهای تضمینی ریاضی مدرس در صورتی هزینه دریافت می کند که شاگردش نتیجه مورد نظر را بگیرد. قیمت کلاسهای خصوصی تضمینی بالاتر است.

- تعداد جلسات تدریس خصوصی: با افزایش تعداد جلسات مدرسین معمولا قیمتهای پایینتری برای کلاسهای ریاضی و سایر دروس پیشنهاد می دهند. به زبان ریاضی: قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی با تعداد جلسات نسبت عکس دارد.

- زمان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی: در صورتیکه کلاسهای تدریس ریاضی در اوایل ترم هماهنگ شود با قیمت کمتری می توان این کلاسها را هماهنگ نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است.

- مکان برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی: در صورتیکه کلاسهای ریاضی در آموزشگاه و یا در محلی که مدرس پیشنهاد می دهد و برای ایشان نزدیکتر است برگزار گردد، معمولا هزینه کلاسها پایینتر خواهد بود.

- خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاسهای ریاضی: کلاسهای نیمه خصوصی ریاضی معمولا برای هر کدام از متقاضان شرکت کننده در آن به نسبت کلاسهای خصوصی ارزانتر تمام می شود.



پیشنهاد می شود مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را هم بخوانید.

با توجه به موارد ذکر شده مشخص است که قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتیکه همین الان لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند را مشاهده نمائید (بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید) خواهید دید که قیمتهایی که مدرسین برای کلاسهای تدریس ریاضی در جزئیات آگهی تدریس خودشان ثبت نموده اند کاملا با هم متفاوت است. دلیل آن هم این است که، همانطور که گفته شد، عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی موثر است و هر کدام از مدرسین ریاضی با توجه به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودش، سابقه تدریس در آموزشگاهها، مدارس و دانشگاهها، دروس تدریسی و .... قیمت مختص به خودش را ثبت نموده است. شما باید لیست مدرسین را مشاهده نمائید و با مشاهده سوابق تدریس و ویژگیها و رزومه مدرسین و مقایسه آن با قیمتهای ذکر شده در نهایت مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. قمیت کلاسهای خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه می تواند متفاوت باشد. راهکار خوب برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی این است که لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید (بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید) و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش چه هزینه ای را ثبت نموده است. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس در نهایت می توانید در زمینه قیمت کلاسهای ریاضی اطلاعات خوبی کسب کنید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه هم می تواند مفید باشد.


هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی



بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

تعدادی از مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خودشان و در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. اکثر مدرسینی که به صورت جدی کار تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس را دنبال می کنند به صورت توافقی در زمینه تدریس فعالیت دارند و سر هزینه کلاسها با شما کنار خواهند آمد. البته این مدرسین هم برای کلاسهای خصوصی خودشان قیمت و هزینه ای را مد نظر دارند. تفاوت این است که می خاوهند بگویند با شما سر قیمت کلاسها کنار خواهند آمد و از این بابت نگران نباشید. بعضی از مدرسین حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته اند و جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند. یعنی یک جلسه برای شما کلاس تدریس ریاضی را برگزار می کنند. اگر راضی بودید هزینه کلاس را پرداخت کرده و کلاسها ادامه پیدا می کند. اگر راضی نبودید هزینه ای پرداخت نکرده و کلاسها هم ادامه پیدا نمی کند. به این ترتیب شما هیچ ریسکی را برای شرکت در کلاسهای خصوصی نخواهید داشت. بعضی از مدرسین ریاضی کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و بعضی دیگر واقعا تضمینی کار می کنند. یعنی اگر شما در امتحان ریاضی نتیجه نگیرید، نصف هزینه را دریافت می کنند و بعضی از مدرسین هیچ هزینه ای را دریافت نمی کنند. البته همانطور که گفته شد، قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تضمینی بالاتر است.



مطالعه نمائید: نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی

قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی برای بسیاری از افراد مهم است و برای بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان شاید مهمترین پارامتر در تصمیم گیری برای انتخاب مدرس ریاضی همین قیمت کلاس خصوصی باشد. توصیه می شود کلاسهای ریاضی را با مدرس خوب و با اسبقه برگزار کنید هر چند قیمتها کمی بالاتر باشد. یعنی اولویت را به این بدهید که مدرس خوبی را هماهنگ کنید. حال اگر قیمت مناسب بود چه بهتر اما اگر قیمت کمی هم بالاتر بود باز نتیجه گرفتن خودتان را در اولویت قرار دهید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). اگر واقعا قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی برایتان مهم است و می خواهید کلاسهای خصوصی را با قیمت پایین و یا حداقل قیمت مناسب داشته باشید موارد که در ادامه می آید را در نظر داشته باشید. از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. کلاسهای نیمه خصوصی چون هزینه به صورت شراکتی پرداخت می شود معمولا ارزان تر تمام می شود. کلاسهای ریاضی را در اوایل و یا حداقل اواسط ترم برگزار کنید. در ایام امتحانات هم ریسک نتیجه نگرفتن زیاد می شود و هم قیمت کلاسهای خصوصی بیشتر می شود و هم هماهنگ کردن مدرس خوب سخت می شود. چون در ایام امتحانات مدرسین خوب ریاضی وقتشان پر می شود. به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. خودتان در کنار کلاسهای خصوصی ریاضی خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد و در نهایت هزینه کلاسها پایینتر بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان این مقاله را بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2064 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image