ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران

تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی خدمات تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران هستید و قیمت مناسب کلاسها در کنار تدریس با کیفیت برای شما اهمیت دارد ....

اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی این درس را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید و در عین حال در امتحان هم نمره خوب و حتی نمره 20 بگیرید ....

چنانچه در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید و قصد دارید از اساتید با تجربه در این زمینه کمک بگیرید ....

در هر صورت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست اساتید، دبیران و معلمان رسمی در زمینه آموزش ریاضی را مشاهده کنید ....

برای اینکه بتوانید کلاسهای ریاضی را با یک مدرس و معلم خوب ریاضی خانم یا آقا در تهران هماهنگ کنید به صورت زیر عمل نمائید.

1- بر روی عبارت ارائه شده در بالا کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید.


2- با کلیک بر روی عبارت ذکر شده لیست مدرسین ریاضی خانم و آقا را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید بر روی عکس آگهی هر کدام از مدرسین کلیک نمائید تا توضیحات کاملتری در رابطه با آن استاد مشاهده کنید. اساتید ثبت نامی در ایران مدر در رابطه با سابقه تدریس خودشان، دروسی که درس می دهند و .... توضیحات کاملی ارائه کرده اند و می توانید معلم مورد نظر خودتان را از لیست اساتید انتخاب نمائید.

3- با استاد و یا معلمی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتری در رابطه با کلاسها حرف بزنید و در نهایت اگر به توافق رسیدید زمان و محل برگزاری اولین جلسه را هماهنگ کنید.

4- بعد از اولین جلسه تدریس اگر از نحوه تدریس معلم خصوصی ریاضی خودتان رضایت داشتید می توانید کلاسها را ادامه دهید در غیر اینصورت از لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت معلم دیگری را انتخاب کنید.

در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید تدریس خصوصی ریاضی و معلم های ریاضی در ارتباط باشید و واسطه ای در کار نیست. اساتید ثبت نامی در این سایت در صفحه شخصی خودشان توضیحات کاملی ارائه نموده اند و به این ترتیب می توانید با آگاهی کامل از سابقه تدریس معلمی که انتخاب می کنید، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان، قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند و .... معلم ریاضی خودتان را انتخاب نمائید. در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی توضیحات کاملی ارائه شده است. اگر می خواهید کلاسهای ریاضی را در تهران ارزان تر هماهنگ کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- اولا در نظر داشته باشید که هم کالا و خدمات با کیفیت و خوب خیلی ارزان نخواهد بود. اما می توان قیمت مناسب را مد نظر داشت. استاد یا مدرسی که 20 سال سابقه کار دارد، دبیر رسمی است، در دانشگاه تدریس می کند، خودش رتبه برتر کنکور یا المپیاد است و .... مسلما قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد با دانشجویی که تدریس می کند و یا شخصی که تدریس ریاضی را اخیرا شروع کرده است قیمت متفاوتی برای کلاسهای ریاضی تعیین می نماید.

2- با مدرسینی که به لحاظ موقعیت مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاسها را هماهنگ کنید تا وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس کمتر تلف شود و در نتیجه بتواند به شما تخفیف بدهد. اگر ساکن غرب تهران هستید بهتر است با استادی هماهنگ شوید که ایشان هم در محدوده غرب تهران سکونت دارد. اگر ساکن کرج هستید (به عنوان مثال) به جای اینکه با مدرسین غرب تهران کلاسهای ریاضی را هماهنگ کنید می توانید از همان کرج مدرس بگیرید.

3- اگر دوستان و همکلاسی های شما به کلاس خصوصی ریاضی نیاز دارند به مدرس خودتان معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. راهکار دیگر این است که با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید و به این ترتیب برای هر دو نفر شما هزینه کلاسها مناسب تر خواهد بود. مثلا اگر کلاس خصوصی (1 نفره) هزینه ای معادل 50 هزار تومان دارد با هزینه 60 هزار تومان می توانید در کلاس نیمه خصوصی (2 نفره) شرکت کنید و هر نفر 30 هزار تومان پرداخت کنید. به این ترتیب هزینه کلاسها 40 درصد ارزانتر برای شما تمام خواهد شد.

با در نظر گرفتن مواردی که ذکر شد می توانید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی که توسط مدرسین خانم و آقا در تهران برگزار می شود را با قیمت مناسب و ارزان برگزار نمائید. مطالعه مقاله
تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین هم در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسها با قیمت ارزان مفید است. مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 900 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image