ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر و عمقی تر ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر و عمقی تر ریاضی

به اشتراک گذاری

با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توان درس ریاضی را عمقی تر و مفهومی تر یاد گرفت. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد و تعداد جلسات کافی داشته باشید می تواند به شما در یادگیری بهتر این درس خیلی زیاد کمک کند.



مطالعه نمائید: نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی

فواید یادگیری عمقی و مفهومی ریاضی: اگر ریاضی را عمقی تر و بهتر یاد بگیرید در امتحان ریاضی هم کار شما بسیار راحت تر خواهد بود و در کنکور هم درصد بالاتری خواهید زد. سطحی خوانی درس ریاضی فایده ای ندارد. ممکن است با مطالعه سطحی درس و فقط با حفظ کردن فرمولها و روابط بتوانید در امتحان قبول شوید ولی به هر حال در ترمهای بعد و سالهای آینده به مشکل برخواهید خورد. شخصی که درس ریاضی را عمقی یاد گرفته است وقتی با یک سوال و مسئله جدید مواجه می شود با توجه به اینکه ذهن اماده ای دارد و قبلا حل تمرینات جدید را انجام داده است، در این حالت هم راه حلی را می تواند ارائه نماید و خلاقیتی می تواند به خرج دهد. ممکن است صد در صد راه حل درست را نداند ولی اینطور هم نخواهد بود که هیچ کاری نتواند انجام دهد. اما دانش آموز یا دانشجویی که ریاضی را فقط با حفظ کردن فرمولها و روابط پاس کرده است و قبلا روی تمرینات مختلف تامل و تمرکزی نداشته است، با دیدن یک سوال و مسئله جدید فقط می تواند ان را با مسائلی که از قبل حفظ کرده است مقایسه نماید و اگر سوال جدید با سوالهایی که از قبل حفظ کرده است مشابهتی نداشته باشد هیچ راه حلی به نظرش نخواهد رسید. پس در کل بهتر است این روند را مد نظر داشته باشید که یادگیری ریاضی به صورت عمقی و مفهومی به نسبت سطحی خواندن ان بسیار مفید تر است و در کل باعث می شود پایه درسی شما قوی تر شده و در نتیجه در سالها و ترمهای بعد هم در امتحان و کنکور موفق تر عمل کنید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی یکی از راهکارهایی است که برای یادگیری بهتر و عمقی تر درس ریاضی می توانید روی آن حساب کنید.



چگونه ریاضی را خوب یاد بگیریم و قوی تر شویم؟



آموزش ریاضی

کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر ریاضی: برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان به دلیل آموزش نامناسب در ترم حاضر و یا ترمهای قبلی در این درس اشکالات پایه ای دارند. ممکن است کلاس درس مدرسه یا دانشگاه بسیار شلوق بوده باشد و کیفیت مطالب ارائه شده به گونه ای بوده باشد که دانش آموز یا دانشجو استفاده زیادی از آن نکرده باشد. شاید در ترمهای قبل یکی از مدرسین ریاضی عکس العملی داشته است و یا به گونه ای تدریس کرده است که باعث شده دانش آموز یا دانشجو به صورت کلی نسبت به این درس بی علاقه شده باشد. ممکن است در کنار این موارد خود شخص هم تنبلی کرده باشد و در نتیجه در درس ریاضی افتاده باشد. به هر حال همه ی این موارد با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی قابل جبران است. در این کلاسها فقط یک نفر مدرس با شاگرد خودش سر و کار دارد و در نتیجه با پرسیدن سوالاتی، استاد متوجه خواهد شد که شاگردش در کدام مباحث اشکال دارد و دقیقا به همان مطالب خواهد پرداخت. بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند بسیار بالاتر باشد. البته این به معنی کم اهمیت بودن کلاسهای گروهی نیست و این کلاسها هم به شکل دیگری برای یادگیری درس می تواند موثر باشد. ولی به هر حال در کلاسهای خصوصی مطالب هدفمندتر و دقیقا در راستای رفع اشکال برای شاگردی که در کلاس حضور دارد ارائه می شود و می توان پایه ای ترین اشکالات را هم برطرف نمود. این کلاسها انعطاف زمانی دارد و سطح کلاس دقیقا متناسب با دانسته های خود شاگرد تنظیم می شود تا در نهایت کلاس مفیدی برگزار شود.





چگونه ریاضی را بفهمیم، بهترین شیوه آموزش ریاضی و راه های یادگیری ریاضی



یادگیری عمقی ریاضی

راهکارهای دیگر برای یادگیری بهتر ریاضی: با توجه به مطالب ارائه شده، از کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر و مفهومی تر این درس می توان استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که کلاسهای خصوصی یک ابزار در کنار ابزارها و روشهای دیگر است و نباید فقط به شرکت در این کلاسها اکتفا کنید و یا به بهانه حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی در کلاسهای اصلی خودتان غیبت کنید. یک نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که باید خودتان بخواهید ریاضی را عمقی و مفهومی یاد بگیرید. باید برای یادگیری ریاضی در طول ترم وقت بگذارید. تنها در این حالت می توانید امیدوار باشید که درس را مفهومی آموزش ببینید. در ایام امتحانات اصلا برای فکر کردن به چنین مسائلی وقت ندارید و اگر درس نخوانده باشید و تمام مباحث برای ایام امتحانات باقی مانده باشد فقط سعی می کنید تند تند درس بخوانید بلکه تمام شود و بتوانید قبول شوید. پس از کلاسهای خصوصی استفاده کنید ولی در طول ترم هم خودتان درس بخوانید. در واقع کلاسهای مدرسه و دانشگاه و همچنین کلاسهای تدریس خصوصی وقتی مفید و موثر است که در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم خوب درس بخوانید. وقتی خودتان درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید مطالبی که در انها اشکال دارید خودش را نشان می دهد و می توانید از مدرس و معلم خصوصی خودتان سوال بپرسید. تمرین حل کردن برای درس ریاضی در واقع استفاده عملی از مطالبی است که یاد گرفته اید و در آموزش بهتر درس و جا افتادن آن بسیار حائز اهمیت می باشد.



چگونه ریاضی را از پایه یاد بگیریم (25 نکته مهم آموزش موفق ریاضی)



یادگیری عمقی ریاضی

با توجه به مطالب ارائه شده، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر و عمقی تر این درس بسیار مهم است. البته فقط شرکت در این کلاسها کافی نیست و باید خودتان بخواهید ریاضی را درک کنید و برای یادگیری آن وقت بگذارید و در طول ترم تمرین و مسئله حل کنید. مشاهده کنید: لیست مدرسین ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 522 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image