ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی شماره تماس 6 بهترین مدرس و معلم خصوصی ریاضی ششم حضوری

شماره تماس 6 بهترین مدرس و معلم خصوصی ریاضی ششم حضوری

به اشتراک گذاری


اگر در جستجوی بهترین مدرسین ریاضی پایه ششم برای تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل و به صورت حضوری هستید ... اگر می خواهید شماره تماس و شماره تلفن مستقیم بهترین معلم های خصوصی ریاضی پایه 6 را داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی ششم کلیک کنید: معلم خصوصی ریاضی ششم


برای مشاهده لیست کامل معلم های ریاضی این صفحه را ببینید: تدریس خصوصی ریاضی


سرفصل های ریاضی ششم شامل عدد و الگوهای عددی، کسر، عددهای اعشاری، تقارن و مختصات، اندازه‌گیری سطح و حجم، نسبت، تناسب و درصد، تقریب و .... است. تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی ششم در ادامه معرفی شده اند.


در این مقاله تعدادی از بهترین و مجرب ترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ششم را معرفی کرده ایم. اگر می خواهید فرزند شما ریاضی ششم را عالی یاد بگیرد و نمره بالا و حتی نمره 20 کسب نماید می توانید با یکی از این اساتید برجسته کلاس خصوصی حضوری و تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل را هماهنگ نمائید. مباحث ارائه شده در ریاضی ششم مباحث بسیار مهم و پایه ای می باشند و بسیار مهم است دانش آموز بر آن مسلط شود.


برای تمامی مدرسین ریاضی ششم و سایر مقاطع در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی از جمله شماره تماس مستقیم استاد و هزینه درخواستی ایشان ثبت شده است. در ضمن، می توانید فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین و اطلاعات بسیار کامل و خوب دیگری را هم ببینید. در نتیجه انتخاب معلم خصوصی ریاضی 6 برای شما از این سایت بدون واسطه و آگاهانه خواهد بود.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ششم


بهترین معلم خصوصی ریاضی ششم به کار خودش متعهد است و بر مهمترین فرمول های ریاضی ششم مسلط می باشد. چنین مدرسی تمام تلاشش را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودش به کار می بندد. این مدرسین با روش های تدریس جذاب و خلاقانه دانش آموزان را به درس ریاضی علاقه مند می کنند. همانطور که می دانید علاقه به درس اگر وجود داشته باشد خود دانش آموز برای یادگیری تلاش می کند و نتایج بسیار بهتری حاصل می شود.


بنابراین بهترین مدرسین ریاضی ششم فقط فرمولی تدریس نمی کنند بلکه جذاب، درست و عالی درس می دهند. این مدرسین خودشان در دانشگاه های معتبر و خوب درس خوانده اند و به درس و تحصیل خصوصا درس ریاضی علاقه دارند. بنابراین این عشق و علاقه را به شاگردهای خودشان هم منتقل کرده و شاگردهای ایشان همواره بهترین نتایج را می گیرند. حال که با خصوصیات بهترین مدرسین ریاضی پایه ۶ آشنا شدید، می توانید از همین سایت ایران مدرس یک معلم فوق العاده را برای خودتان انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از مدرسین برجسته ریاضی ششم را معرفی نموده ایم.


1- یکی از بهترین مدرسین ریاضی ششم مصطفی جمشیدی



12 سال سابقه تدریس و تسلط به دروس جهت شرکت در کنکور و امتحانات، استاد برتر سایت های معتبر، بررسی نمونه سوالات خوب و تکنیکی 10 سال اخیر هر درس برای کنکور و امتحانات، ارائه ی جزوه مناسب هر موضوع، 12سال تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک به صورت حضوری و انلاین برای دانش اموزان و دانشجویان سراسر دنیا در بستر های اسکای روم-زوم-اسکایپ و...، آموزش خلاقیت محور با توجه به تغییر سبک امتحانات نهایی، تدریس متناسب با سطح دانش اموز (ضعیف-متوسط-قوی)، ارتباط خیلی قوی با دانش اموزان و رضایت خانواده هارا در بر داشته است، ارائه تکالیف و بررسی نقاط ضعف و قوت از جلسه قبل، پشتیبانی از دانش اموز در ساعاتی که کلاس نداریم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مصطفی جمشیدی


2- معلم خوب و با سواد ریاضی اصغر طغرایی



مدرس خصوصی ریاضی و مدرس مدارس دولتی، ۱۵ سال سابقه تدریس خصوصی و دولتی تدریس آنلاین ریاضی در سرتاسر کشور و خارج از کشور. مسلط به تدریس خصوصی مقاطع تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی ( پایه اول تا ششم ) تدریس خصوصی ریاضی دوره متوسطه اول ( پایه هفتم، هشتم، نهم) - تدریس خصوصی ریاضی دوره متوسطه دوم (پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ) تدریس خصوصی ریاضی کنکور. تدریس و مشاوره برای قبولی در امتحانات پایانی و گرفتن نمره ممتاز (ششم هفتم ، هشتم ، نهم، دهم، ازدهم، دوازدهم) - تدریس و مشاوره برای قبولی در کنکور. آموزش حل سوالات و مسئله ها و تکنیک های حل مسئله، با روش‌های نوین، استفاده از قلم نوری و پلتفرم زومیت که به جرات میتوان گفت که فرقی با کلاس حضوری ندارد، همراه با تمامی امکانات نگارش برای مدرس و دانش آموز کلاس های آنلاین در سراسر کشور و خارج از کشور آموزش - از صفر تا صد و مرحله به مرحله و گام به گام به صورتی که با درس ریاضی دوست شوید به جای حفظ فرمول ها به قدری مسئله حل می کنیم و تمرین حل می کنیم که حفظ شویم نه حفظ کنیم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس اصغر طغرایی


3- معلم مجرب خلیل خلیلی ارمغانی



30 سال سابقه، رشته تحصیلی: ریاضی کاربردی، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، دانشگاه محل تحصیل: تهران، تدریس خصوصی ریاضی در مقطع پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم. ریاضی 1 و 2 و 3 تجربی. حسابان 1، حسابان 2، هندسه 1 و 2 و 3 و آمار و احتمال و دروس ریاضی انسانی. کنکور ریاضی، رشته تجربی ، رشته ریاضی فیزیک و رشته انسانی. تدریس آنلاین با کیفیت بسیار بالا. کلاس های آمادگی کنکور تیزهوشان و نمونه دولتی ورودی دهم. تدریس ویژه برای دانش آموزان تیزهوشان و نمونه دولتی


مشاهده پروفایل و شماره تماس خلیل خلیلی ارمغانی


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


نمونه سوال ریاضی ششم فصل ۱ ۲ ۳ با جواب


هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم


چگونه ریاضی ششم را یاد بگیریم


4- مدرس خوب ریاضی ششم خانم صدیقه احمدی عطار



۲۵ سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه ها به صورت حضوری و آنلاین، تدریس ریاضی پنجم، تدریس ریاضی ششم، تدریس ریاضی هفتم، تدریس ریاضی هشتم، تدریس ریاضی نهم ، تدریس ریاضی دهم، تدریس فیزیک نهم، تدریس فیزیک دهم ،تدریس فیزیک یازدهم ،تدریس فیزیک دوازدهم رشته تجربی و ریاضی، تدریس با الگو و شیوه مورد نیاز هر دانش آموز بر اساس سطح دانش و میزان تسلط دانش آموز، دانش آموزانی که قصد دارند در امتحانات مدارس و امتحانات نهایی موفق باشند، ابتدا مباحث کتاب همراه با تمرینات و نمونه سوالات پر تکرار در امتحان برای بچه ها حل شده و به زبان قابل درک و جذاب برای بچه ها توضیح داده میشه و همچنین مسائل کمک درسی باهاشون کار میشود. تدریس آنلاین و حضوری


مشاهده پروفایل و شماره تماس صدیقه احمدی عطار


5- معلم حرفه ای خانم سمیرا سرپرست



ریاضی را آسان بیاموزید. تدریس تضمینی ریاضی ابتدایی، متوسط اول و دوم - به صورت آنلاین و پشتیبانی مستمر کاملا مفهومی ،ساده و روان- دبیر نمونه آموزش و پرورش با تدریس های فاخر متعدد - دانشجوی ممتاز در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ریاضی - دارای 12 سال سابقه تدریس موفق - مشاوره تحصیلی ، برنامه ریزی درسی- تدريس ویژه جهت امتحانات - آموزش آسان و روان ریاضی بر اساس آخرین تغییرات کتاب های درسی دانش آموزان، آمادگی جهت آزمون ورودی تیزهوشان و استعدادهای درخشان - نمونه دولتی (باقرالعلوم)، تدریس و رفع اشکال حضوری و آنلاین دانش آموزان و دانشجویان سراسر ایران و خارج از ایران، حل تمرینات و مثال ها، پاسخگویی به سوالات درسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سمیرا سرپرست


6- معلم خصوصی متعهد ریاضی ششم آرش امینی فر



صفر تا صد آموزش ریاضی با تجربه ی کار با بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز سال ششم تا نهم - با سابقه تدریسِ دانش آموزان مدارس علامه حلی ، فرزانگان ، سلام ، علامه طباطبایی و ... آموزش تضمینی آنلاین ( خصوصی یکنفره با بازدهی حضوری) ریاضی فقط در پایه های ششم ، هفتم ، هشتم و نهم و آموزش تحلیلی جهت شرکت دانش آموزان در آزمونهای مختلف مبتکران ، قلم چی ،مرات ،سلام ، علامه طباطبایی ، تیزهوشان و ...  تیزهوشانی، تقویتی، امتحانی در سطح کتاب و بالاتر از سطح کتاب درسی و آمادگی برای آزمونهای تستی (مبتکران، قلم چی، مرات و ...) ۲۰ سال مدرس ریاضیات در بهترین آموزشگاههای علمی و مدارس تهران، مولف و ویراستار کتب کمک درسی ریاضیات پایه ( ششم ، هفتم ، هشتم )


مشاهده پروفایل و شماره تماس آرش امینی فر


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


کلاس تقویتی ریاضی ششم دبستان - تدریس خصوصی ریاضی ششم دبستان در تهران


بهترین مدرسین ریاضی ششم، لیست 14 معلم خصوصی برتر ریاضی پایه 6


بهترین معلم خصوصی ریاضی ششم و لیست 8 معلم انلاین فوق العاده ریاضی ششم ابتدایی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 551 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image