ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم

به اشتراک گذاری

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم مانند ریاضی سایر مقاطع به پارامترهای مختلف بستگی دارد. بهترین راهکار این است که لیست مدرسین ریاضی ششم را ببینید (مشاهده لیست مدرسین ریاضی ششم) و در ادامه بر روی آگهی هر کدام از مدرسین کلیک نمائید تا ببینید مدرسین مختلف برای برگزاری کلاس ریاضی پایه 6 چه هزینه ای را درخواست کرده اند. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین ریاضی و سایر دروس ثبت نام کرده اند و رزومه کاری و شماره تماس آنها به صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار دارد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید و برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی پایه شش و سایر مقاطع مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی را مطالعه کنید.

ریاضی ششم جزو دروسی است که متقاضی زیادی برای کلاسهای خصوصی آن وجود دارد. در همین سایت ایران مدرس در مقالات متعدد در رابطه با نحوه مطالعه و یادگیری ریاضی ششم و ... توضیحات مفصلی ارائه شده است. به عنوان مثال در این زمینه مقاله چگونه ریاضی ششم را یاد بگیریم را ببینید. نکته دیگر اینکه علاوه بر کلاسهای تدریس خصوصی، در همین سایت جزوات آموزشی، نمونه سوال امتحانی و موارد آموزشی زیادی برای یادگیری بهتر ریاضی ششم ارائه شده است. برای مشاهده این موارد بر روی عبارت جزوه و سوال امتحانی ریاضی ششم کلیک کنید.

هزینه و قیمت ریاضی ششم همانطور که گفته شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. معلم های رسمی ریاضی پایه شش ممکن است نسبت به مدرسینی که رسمی آموزش و پرورش نیستند قیمت بالاتری برای کلاسهای خودشان درخواست نمایند. در همین وب سایت می توانید مدرسین رسمی آموزش و پرورش را هم مشاهده کنید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند هم هزینه های بالاتری را برای کلاسهای خودشان درخواست می کنند. به هر حال در این وب سایت مشخصات مدرسین و سوابق کاری و رزومه آنها به صورت کامل ارائه شده است و می توانید قیمت درخواستی معلم ریاضی را با سوابق تدریس، رسمی یا غیر رسمی بودن، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و .... مقایسه کنید و در نهایت خودتان تصمیم بگیرید که هزینه درخواستی ایشان مناسب است یا خیر. به نظر می رسد بهتر است با اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و بهتر می توانند شما را به نتیجه مورد نظر خودتان برسانند کلاس ها را هماهنگ نمائید هر چند کمی قیمت کلاسها بیشتر باشد.

برای روشنتر شدن موضوع مثالی که در ادامه می آید را در نظر بگیرید. فرض کنید که شما می خواهید حتما کلاسهای ریاضی ششم را با هزینه 40 هزار تومان برگزار کنید و اصلا قصد ندارید به هیچ وجه هزینه بیشتری را پرداخت نمائید. در این حالت اگر 10 جلسه کلاس لازم باشد مبلغ کلی که پرداخت می کنید 400 هزار تومان خواهد بود. حل چون این قید 40 هزار تومان را برای سقف هزینه هر جلسه در نظر گرفته اید طبیعتا قصد ندارید با استادی که رزومه بسیار خوبی دارد و خودتان هم بسیار تمایل دارید با ایشان کلاس داشته باشید ولی برای کلاسهای خودش مبلغ 60 هزار تومان را به ازای هر جلسه در نظر گرفته است کلاس داشته باشید. حال اگر در حالت اول که با یک استاد و معلم ریاضی متوسط کلاس برداشته اید نتیجه نگیرید همان 400 هزار تومانی هم که پرداخت کرده اید کلا هدر رفته است اما اگر کمی بیشتر هزینه کنید و در نهایت خوب نتیجه بگیرید ارزشش را دارد. بنابراین خوب است که بخواهید کلاسهای ریاضی را با قیمت مناسب داشته باشید ولی به قول معروف کیفیت را فدای قیمت نکنید و اینکه یک معلم خصوصی خوب داشته باشید را در اولیت اول قرار دهید.

البته راهکارهایی برای هماهنگی کلاسها با قیمت مناسب وجود دارد. به عنوان مثال می توانید به معلم ریاضی ای که هماهنگ کرده اید شاگردهای جدید معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. به هر حال معلمین و اساتید هم دوست دارند تعداد شاگرد بیشتری داشته باشند و در نتیجه درامد بالاتری بدست آورند. با معرفی هر شاگرد به استاد و معلم خصوصی خودتان می توانید درصدی تخفیف از ایشان بگیرید. در حالت دیگر می توانید کلاسهای نیمه خصوصی که ارزان تر است را در نظر داشته باشید و دو نفره در کلاسهای ریاضی ششم شرکت کنید. هماهنگی کلاسها با اساتیدی که به لحاظ مکانی و فاصله به شما نزدیکتر هستند هم می تواند منجر به برگزاری کلاسهایی با قیمت مناسبتر گردد. به هر حال به عنوان مثال اگر خودتان ساکن شرق تهران هستید و معلم ریاضی بخواهد از غرب تهران برای برگزاری کلاس به منزل شما بیاید وقت زیادی را در مسیر از دست خواهد داد و در نتیجه هزینه بیشتری را هم برای کلاسها درخواست می کند.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن

در این مقاله سعی شد مطالبی در زمینه هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم و نحوه هماهنگ کردن کلاسها با قیمت مناسبتر ارائه شود. امید است که مفید و موثر بوده باشد.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image