ارتباط مستقیم با 30545 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی و دبستان در تهران و کرج

تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی و دبستان در تهران و کرج

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی و دبستان در تهران و کرج ارائه می گردد. برای یادگیری بهتر ریاضی پایه 6 و برای پیشرفت در این زمینه و دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی و ... ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم

ریاضی ششم یکی از دروس مهم است و جزو دروسی است که بسیاری از دانش اموزان و الدین آنها در صدد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر ان هستند. ریاضیات پایه ششم شامل مطالبی همچون اعداد و الگوهای عددی، کسرها، اعداد اعشاری و ... است. کتاب ریاضی ششم در هفت فصل به شرح زیر تالیف گردیده است:

فصل اول (عدد و الگوهای عددی)

فصل دوم (کسر)

فصل سوم (اعداد اعشاری)


فصل چهارم (تقارن و مختصات)

فصل پنجم (اندازه گیری)

فصل ششم (تناسب و درصد)

فصل هفتم (تقریب)

در همین سایت ایران مدرس مطالب، مقالات آموزشی و سوالات امتحانی و خلاصه جزوات فصل به فصل ریاضی ششم ارائه شده است. در ضمن مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ششم در تهران، کرج، استان تهران و البرز و کل ایران فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی ششم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی ششم کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه آموزش و تدریس ریاضی ششم و ریاضی تیزهوشان و .... مقالات زیر را مطالعه نمائید.

تدریس خصوصی ریاضی 6 ریاضی ششم ابتدایی



تدریس خصوصی ریاضی ( ابتدائی, ششم, هفتم, هشتم، دبیرستان)



تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان و ریاضی ابتدایی

علاوه بر مقالات ارائه شده در همین سایت جزوات و سوالات امتحانی زیادی هم برای ریاضی ششم ارائه شده است. موارد زیر در این زمینه می تواند مفید باشد.

دانلودنمونه سوال ریاضی پایه ششم فصل 5



دانلود نمونه سوال امتحانی ریاضی اول راهنمایی (ریاضی ششم)



دانلود سوالات امتحانی ریاضیات پایه ششم (اول راهنمایی)



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل اول: عدد و الگوهای عددی



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل دوم: کسر



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل سوم: اعداد اعشاری



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل چهارم: مختصات



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل پنجم: اندازه گیری



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل ششم: تناسب و درصد



دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی ششم - فصل هفتم: تقریب



دانلود رایگان جزوات فصل به فصل ریاضی ششم و هفتم

برای موفقیت در ریاضی ششم و قبولی در امتحان ریاضی 6 با نمره خوب چکار باید کرد؟ دانش اموز اگر بخواهد در درس ریاضی ششم نمره خوبی بگیرد و در امتحان بدون مشکل نمره قبولی بیاورد در مرحله اول باید به صورت منظم در کلاسهای مدرسه شرکت کند. حضور مرتب در کلاسهای مدرسه برای اموزش و یادگیری بهتر ریاضی کاملا مهم است. دانش آموز باید استراحت کافی داشته باشد و والدین بر ساعت خواب ایشان نظارت دقیق داشته باشند تا در کلاس درس به علت خواب آلودگی از فهم درس باز نماند. باید به دانش آموز توصیه کرد که در کلاس ریاضی ششم برای خودش جزوه ای بنویسد. دانش آموز اگر بخواهد در کلاس ریاضی جزوه یادداشت نماید، مطمئنا مجبور است حواسش به درس باشد. اگر جزوه ننویسد ممکن است هر لحظه حواسش پرت شود و درس را خوب نفهمد. البته معمولا مدرسین ریاضی ششم و سایر مقاطع در کلاس به دانش آموزان جزوه برای یادداشت کردن می گویند و این خوب است. نکته دیگری که برای یادگیری و آموزش ریاضی ششم دانش آموزان و والدین آنها مد نظر داشته باشند این است که درس ریاضی باید در طول ترم خوانده شود. والدین باید در این زمینه هم نظارت داشته باشند که فرزند انها درس ریاضی را در طول ترم بخواند. انباشت شدن مباحث بر روی هم باعث می شود جبران آن در ایام امتحانات سخت شود. ارزیابی هایی که در طول ترم توسط مدرس ریاضی انجام می شود را باید در نظر گرفت و اگر وضعیت دانش اموز در این درس خوب نیست بد نیست با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ شود. کلاسهای خصوصی ریاضی 6 را هم به ایام امتحانات موکول ننمائید. البته ایام امتحانات برای رفع اشکال خوب است ولی برای یادگیری درس طول ترم بسیار مناسبتر می باشد.



مطالعه مقاله چگونه ریاضی ششم را یاد بگیریم هم مفید است.

دانش اموزان با یادگیری بهتر درس ریاضی ششم پایه ریاضی خودشان را قوی خواهند کرد. مباحث ارائه شده اگر در ریاضی6 به خوبی یاد گرفته شود دانش اموز در مقاطع بعدی نیز ریاضی را بهتر اموزش خواهد دید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای این هدف می تواند مفید و موثر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1676 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image