ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی تضمینی، کلاسهای خصوصی 100 درصد تضمین شده

تدریس خصوصی تضمینی، کلاسهای خصوصی 100 درصد تضمین شده

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی کلاسهای تدریس خصوصی تضمینی هستید .... اگر می خواهید برای خودتان و یا فرزندانتان از کلاسهای خصوصی تضمینی استفاده نمائید .... اگر نتیجه گرفتن خودتان یا فرزندتان در امتحان و یا کنکور کاملا برای شما مهم است و می خواهید حتما با مدرسی کار کنید که تضمین نتیجه گرفتن را به شما بدهد .... در هر صورت، برای استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی تضمینی به صورت زیر عمل کنید.

1- برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی (کل مدرسینی که بعضی از آنها به صورت معمولی کار می کنند و بعضی دیگر به صورت تضمینی) بر روی عبارت زیر کلیک کنید.



لیست مدرسین خصوصی



2- از بین مدرسینی که مشاهده می کنید بر روی آگهی های مدرسینی کلیک کنید که در عنوان آگهی خودشان کلمه تضمینی را ذکر نموده اند. سابقه کاری، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، رزومه کاری، هزینه تدریس درخواستی مدرس و .... را مشاهده کنید و اگر به نظرتان مناسب بود با ایشان برای کلاسها تماس بگیرید. به عنوان مثال عناوین تعدادی از آگهی های تدریس مدرسین که به صورت تضمینی کار می کنند در ادامه ارائه شده است.



پیشنهاد می شود مقاله دلایل تدریس بهتر اساتید در کلاس های خصوصی به نسبت مدرسه و دانشگاه را هم بخوانید.

* تدریس خصوصی تضمینی در تهران و مشاوره درسی/ آمادگی کنکور ریاضی و تجربی از تابستان تا کنکور-ریاضیات ابتدائی تا کنکور- فیزیک- شیمی-علوم-امتحانات نهایی-دروس پایه (ابتدایی راهنمایی دبیرستان)-آزمون نمونه دولتی


* تدریس خصوصی و تضمینی فیزیک دبیرستان و پیش دانشگاهی، فیزیک 3 و 2 و 1 هالیدی.(درس همراه با حل تمرین و جزوه و حل نمونه سوالات امتهانی حضوری~آنلاین)

* تدریس تضمینی ریاضی در حداقل زمان

* تدریس خصوصی کنکور ،تقویتی و المپیاد زیست شناسی(تضمین قبولی با عقد قرار داد کتبی) - مشاوره تحصیلی برای قبولی در رشته محل و رتبه زیر 300 - ارائه درسنامه قوی و بسیار نزدیک به سوالات آزمون های سراسری

* تدریس ریاضیات همه مقاطه (تضمینی) و کلیه دروس عمران - تدریس ریاضی کلیه مقاطع ریاضی و تجربی ب صورت تضمینی ، دو جلسه اول رایگان، در صورت عدم رضایت وجه کاملا بازگشت داده می شود، مدرس اموزشگاه های کنکور در اهواز

* تدریس خصوصی و گروهی شیمی اول، دوم، سوم(نهایی)، پیش دانشگاهی و کنکور سراسری به صورت کاملا تضمینی در تهران و تفرش

* تدریس خصوصی تضمینی انگلیسی،عربی و ریاضیات در تهران-آمادگی آزمون های تافل و آیلتس-ترجمه تضمینی انواع متون و مقالات اعم از تخصصی و فنی در تمام سطوح دانشجویی-آمادگی کنکور ریاضی و تجربی-امتحانات نهایی

*
تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران کودک- نوجوان- بزرگسال- راهنمایی-دبیرستان -کنکور- ۱۰۰ درصد تضمینی در صورت عدم رضایت جلسه اول رایگان

* تدریس خصوصی کلیه دروس و نرم افزارهای رشته های مهندسی مکانیک، برق، عمران، کامپیوتر، معماری، شیمی، صنایع و مواد/تدریس خصوصی مفهومی و تضمینی دروس ریاضی، فیزیک و شیمی جهت آمادگی کنکور سال96 و امتحان نهایی

* تدريس خصوصي رياضيات، رياضي دانشگاهي در تمامي سطوح با كيفيتي عالي و بشكل تضميني - تدريس خصو.صي رياضي دانشگاهي در تمامي سطوح با كيفيتي عالي و بشكل تضميني - اخذ حق تدريس پس از رضايت دانشجو و در صورت عدم رضايت فقط نصف حق تدريس دريافت ميگردد.

*
تدریس خصوصی درس شیمی دبیرستان و پیش ( تمام مقاطع - تضمینی ) آموزش نرم افزار ASPEN PLUS و GAMBIT-FLUENT ( مهندسی شیمی و نفت ) - اکسل پیشرفته مهندسی و تدریس دروس مهندسی شیمی (تستی و تشریحی)

.....



مطالعه مقاله کلاسهای خصوصی تضمینی و 100 درصدی، تدریس خصوصی مفید و موثر هم مفید است.

همانطور که مشاهده می کنید، مثالهایی که در بالا ارائه شده است، آگهی های تدریس مدرسینی را نشان می دهد که به صورت تضمینی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنند. قبل از شروع کلاسهای خصوصی از مدرس بپرسید که منظورشان از عبارت تضمینی چیست؟ بعضی از مدرسین کل وجه را آخر کار از شما می گیرند و اگر شما یا فرزندتان که از خدمات تدریس خصوصی استفاده می کنید در امتحان قبول نشوید وجهی را دریافت نمی کنند. بعضی از مدرسین 50 درصد وجه را به این ترتیب در نظر می گیرند. یعنی حین برگزاری کلاسها 50 درصد مبلغ را از شما خواهند گرفت و برای تضمین نتیجه گرفتن در امتحان هم 50 درصد را برای بعد از امتحان باقی می گذارند. تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی فقط کیفیت کلاسهای خصوصی را تضمین می کنند و بعد از هر جلسه تدریس و یا دو جلسه یکبار هزینه کلاس را می گیرند. بنابراین، برای اینکه بعدا مشکلی ایجاد نشود، قبل از شروع کلاسها با مدرس هماهنگ کنید که منظورشان از تضمینی بودن کلاسهای خصوصی کدام یک از موارد ذکر شده است. نکته دیگر اینکه معمولا هزینه کلاسهای خصوصی تضمینی بالاتر هم می باشد. برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مطالعه این مقاله می تواند مفید باشد. در رابطه با کلاسهای خصوصی تضمینی نکته دیگری را هم در نظر داشته باشید. همانطور که می دانید برای نتیجه گرفتن در امتحان هم مدرس باید عملکرد خوبی داشته باشد و هم شاگرد ایشان باید همکاری لازم را داشته باشند. پس اگر از کلاسهای خصوصی تضمینی برای خودتان استفاده می کنید خود شما هم باید تلاش کنید و درس بخوانید تا هم وقت شما تلف نشود و هم مدرس خصوصی شما در نهایت متضرر نگردد. اگر کلاسهای خصوصی را برای فرزندتان هماهنگ می کنید، در طول برگزاری کلاسها باید خودتان هم مطالعه و درس خواندن ایشان را تحت نظر داشته باشید که در نهایت تلاش مدرس خصوصی که نتیجه گرفتن فرزند شما را تضمین کرده است به نتیجه برسد.

راهکار بهتر برای پیدا کردن مدرسین تدریس خصوصی تضمینی: اگر می خواهید خیلی راحت به لیست مدرسینی که کلاسهای خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند دسترسی داشته باشید، به صورتی که در ادامه توضیح داده می شود عمل کنید. بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود در داخل کادری که ارائه شده است عبارت "تضمینی" را وارد کنید و بر روی کلید "بگرد" کلیک نمائید. به این ترتیب لیست مدرسین خصوصی که به صورت تضمینی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند را مشاهده خواهید کرد. دقت کنید ممکن است مدرس در عنوان آگهی و یا در متن آگهی کلمه تضمینی را ذکر کرده باشد.



مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات هم پیشنهاد می شود.

اگر نتیجه گرفتن خودتان یا فرزندتان (هر کدام که قصد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را دارید) برایتان خیلی مهم بوده و شرایط به گونه ای است که قبولی در امتحان و یا آزمون مورد نظر بسیار مهم است در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی تضمینی، کلاسهای خصوصی 100 درصد تضمین شده و .... می تواند بسیار موثر باشد. ولی در نهایت باید توجه کنید که تلاش و کوشش و درس خواندن خود دانش آموز و دانشجو بسیار لازم است و حرف اول در نتیجه گرفتن در امتحانات را همین مطالعه و تمرین خود شاگرد می زند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2711 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image