ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیح داده شده است و آگهی های خوبی در زمینه آموزش خصوصی زبان به عنوان نمونه ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


نمونه آگهی و متن تبلیغاتی کلاس زبان شماره 1


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مقاطع تا دکتری درمنازل- تدریس زبان عمومی و تخصصی دانشگاهی- تدریس متون حقوقی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا- تدریس زبان انگلیسی برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد و دکترا و آزمونهای EPT, MSRT, MCHE


توضیح: این متن بسیار کوتاه نوشته شده است و بهتر بود استاد و مدرس به افتخارات خودشان و سوابق تدریس اشاره بیشتری داشتند و به این ترتیب در جلب اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی موفق تر عمل می کردند.


نمونه آگهی و متن تبلیغاتی کلاس زبان شماره 2



مکالمه فشرده تضمینی جهت سفر ، مصاحبه ، کار و تحصیل با متد اختصاصی، کاملا شفاهی و كاربردي، آمادگي آزمون هاي آيلتس IELTS ، تافل TOEFL، کلاس حضوری در منزل یا محل کار شما (فقط تهران) 90 دقیقه، كلاس غير حضوري آنلاين (60 دقیقه)، توسط مدرس مجرب و حرفه ای تحصیل کرده خارج از کشور، کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی، مدرک بین المللی تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نویسنده کتاب های اختصاصی آموزش زبان انگلیسی، با ١٤ سال سابقه تدریس در دانشگاه و آموزشگاه


توضیح: به نسبت متن قبلی این متن تبلیغاتی کاملتر نوشته شده است و اینکه استاد به سوابق تدریس خودشان هم اشاره نموده اند بسیار خوب است. ارائه تدریس به صورت حضوری و آنلاین در جذب شاگرد بیشتر موثر است.


مطالعه مقاله چگونه کلاس تدریس خصوصی زبان داشته باشیم و زبان تدریس کنیم؟ هم مفید است.


نمونه آگهی و متن تبلیغاتی کلاس زبان شماره 3


تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی و نیمه خصوصی، کنکور و تقویتی، کلیه مقاطع تحصیلی و کلیه کتب، مکالمه و گرامر.... توسط مدرس کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با ۱۰ سال سابقه تدریس موفق به بیش از ۲۰۰۰ دانشجو، به راحتی در هر سطحی که باشید میتوانید صحبت کنید، اگر قصد مهاجرت دارید و فقط به دنبال کسب مهارت در مکالمه هستید در کوتاهترین زمان موفق خواهید شد عضو کادر اموزشی اموزشگاه های زمر و نصیر و ملل کرج، دارای مدرک TTC.TEC، تدریس ویژه بانوان و کودکان در منزل جلسه ۹۰ دقیقه ۷۰ تومان تا ۳ نفر، دوره های آمادگی ایلتس با متد جک سی ریچاردز با تدریس پکیج کامل Interchange فقط در ۷۰ جلسه ...


توضیح: این متن اگهی تدریس خصوصی زبان خوب و قوی نوشته شده است. اشاره به سابقه تدریس و تجارب قبلی استاد و مدارک ایشان بسیار مفید است. اینکه در زمینه آموزش زبان برای مهاجرت هم فعالیت دارند باعث افزایش تعداد شاگردها خواهد شد.


نمونه آگهی و متن تبلیغاتی کلاس زبان شماره 4


آموزش مکالمه انگلیسی به صورت فشرده فقط در سه ماه، دوره های تخصصی کودکان به همراه فیلم ها و بازی های مخصوص آموزش زبان، دوره ها برای تمامی سنین و از پایه تا پیشرفته، آمادگی آزمون آیلتس تمامی مهارت های آیلتس با آسان ترین و سریع ترین روش تدریس برای تمامی سنین کانادا و استرالیا، دوره های همراه با فیلم های روز دنیا و موسیقی برای یادگیری هر چه سریع تر و راحت تر مکالمه و دیگر مهارت های زبان انگلیسی، دوره های تخصصی کودکان به همراه فیلم ها و بازی های کامپیوتری مخصوص آموزش زبان کودکان برای اولین بار، در این دوره ها کودکان بدون هیچ فشار درسی و به راحتی میتوانند انگلیسی یاد بگیرند و حتی از کلاس ها لذت ببرند


توضیح: این متن تبلیغاتی تقریبا مفصل نوشته شده است ولی به دانشگاه محل تحصیل، سوابق تدریس، تجارب استاد و ... اشاره ای نشده است. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به کودکان می تواند متقاضیان زیادی داشته باشد.


این ویدیو را هم ببینید: چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی


نمونه آگهی و متن تبلیغاتی کلاس زبان شماره 5


در دو دوره ی ۱۵ جلسه ای طی ۹۰ مکالمه ی پیشرفته با تمامی اشتباهات رایج که به چشم نمی آیند و در کلاس های خصوصی یا دولتی تدریس نمیشوند آشنا شده،ساختارهای گرامری پیچیده و گوناگون، اصطلاحات کوچه خیابانی و کالوکیشن های مهم را بیاموزید و زبان خود را متحول سازید. تذکر: این دوره ها فقط مخصوص سطوح بالای متوسطه و افرادیست که در پی سفر کاری یا تحصیلی به خارج از کشور میباشند.


توضیح: توضیح مزیت هایی که کلاس ایشان دارد و تفاوت کلاس ایشان با سایر کلاس ها خوب ارائه شده است. ولی اعتماد سازی خوب انجام نشده است. به هر میزان سوابق تدریس و تجارب و مدارک استاد بیشتر ارائه گردد اعتماد سازی بیشتری انجام می شود.


نمونه آگهی و متن تبلیغاتی کلاس زبان شماره 6



توضیح: در این تبلیغ توضیحات خوب و کاملی ارائه شده است و می تواند به عنوان یک تبلیغ خوب برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در نظر گرفته شود. البته می توان نظرات شاگردهای قبلی و مدارک و مستندات بیشتری را ارائه نمود. به هر میزان متن آگهی تدریس کاملتر نوشته شود بازدهی بالاتری دارد.


مطالعه مقاله تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان هم پیشنهاد می شود.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 77989 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
Maral سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

آموزش زبان انگلیسی آنلاین آموزش زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان در سطح مبتدی توجه داشته باشید که ترم ها فشرده می باشند. قیمت هر جلسه 100.000 تومان شما با معرفی هر شخص مبلغ 100.000 تومان از کل هزینه ترم تخفیف دریافت می کنید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل زیر در ارتباط باشید: