ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی

عکس تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب عکس و تصویر مناسب برای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. عکس تدریس خصوصی برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی بسیار موثر است و باید سعی کنید یک عکس مناسب انتخاب نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید می توانید تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ثبت نمائید. بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. حین ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یکی از مواردی که باید برای صفحه شخصی خودتان ثبت نمائید، عکس تدریس خصوصی است. برای تصویر تبلیغ تدریس خصوصی خودتان می توانید از عکس های عمومی موجود در اینترنت استفاده نمائید و یا عکس پرسنلی خودتان را ثبت نمائید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می شود.


1- عکس های عمومی موجود در اینترنت برای تدریس خصوصی


اگر می خواهید از این عکس ها برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان استفاده نمائید کافی است در گوگل و در بخش جستجوی عکس گوگل عبارت "تدریس خصوصی" را وارد نمائید. به این ترتیب عکس های زیادی در زمینه تدریس خصوصی به شما نشان داده خواهد شد. می توانید یکی از این عکس ها را در سیستم خودتان ذخیره کنید و برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. در شکل زیر تعدادی از عکس های پیش فرض و موجود در اینترنت برای تدریس خصوصی نمایش داده شده است.



مشاهده ویدیوی فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم پیشنهاد می گردد.



2- عکس شخصی و پرسنلی خودتان برای تبلیغات تدریس خصوصی


به جای عکس های عمومی موجود در اینترنت می توانید از عکس شخصی و پرسنلی خودتان برای تبلیغات تدریس خصوصی استفاده نمائید. اتفاقا اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید استفاده از عکس شخصی خودتان برای تبلیغات تدریس خصوصی بسیار بهتر است.


حتما بخوانید: عکس تدریس خصوصی ابتدایی


چرا که وقتی متقاضیان کلاس و یا والدین آنها تصویر خود شما را مشاهده می کنند بیشتر اعتماد می کنند و معمولا متقاضیان کلاس راحت تر هستند که با شخصی که حداقل یک عکس را از ایشان دیده اند برای کلاس تماس بگیرند. البته توجه کنید اگر خواستید عکس خودتان را قرار دهید بهترین و شیک ترین عکس پرسنلی رسمی ای که دارید را قرار دهید. به این ترتیب بازدهی تبلیغ شما بسیار بالاتر خواهد رفت. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و عکس های ثبت شده توسط اساتید بر روی لینک مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


مطالعه مقاله 7 راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی هم مفید است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4077 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image