ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با انتخاب عکس مناسب برای آگهی به منظور داشتن تبلیغات موفق تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. عکس مناسب بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را افزایش می دهد.


در مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس در رابطه با تاثیر عنوان آگهی بر موفقیت تبلیغات تدریس خصوصی و در مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس تاثیر متن آگهی توضیح داده شده است.


عکس تبلیغات تدریس و عنوان آن تقریبا رسالت مشترکی را بر دوش دارند و آن هم کشاندن بازدید کننده به متن تبلیغ است. وقتی کاربر با دیدن عنوان خوب و جذابی که نوشته اید و با مشاهده عکس مرتب شما بر روی تبلیغ کلیک کردن، از آن به بعد کار متن آگهی که همان متقاعد کردن بازدید کننده برای تماس گرفتن با شما است شروع می شود. بنابراین باید بدانید که هر مورد چه تاثیری دارد.


1- وقتی در سایت معتبر و مرتبط با تدریس خصوصی مثل همین سایت ایران مدرس تبلیغ درج می کنید، افرادی آگهی شما را خواهند دید که متقاضی کلاس خصوصی هستند.


2- وقتی برای تبلیغ خودتان عنوان اگهی تدریس جذاب و خوب انتخاب می کنید و عکس خوبی درج می کنید کاربر از بین آگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد.


3- در نهایت با نوشتن متن تبلیغات خوب و ارائه سوابق تدریس و رزومه کامل، شخصی که به کلاس و معلم نیاز دارد و آگهی شما را دیده است با شما تماس خواهد گرفت.



مطالعه کنید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


با توجه به موارد ذکر شده، یکی از عواملی که باعث می شود بازدید آگهی تدریس خصوصی شما بیشتر شود انتخاب عکس خوب و مناسب است. بهترین حالت این است که یک عکس مرتب و شیک پرسنلی را ثبت نمائید. به هر میزان لباسی که در عکس به تن دارید و ظاهر شما مرتب تر و شیک تر باشد بازدید تبلیغ شما و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد.


عکس به سهم خودش در جذب شاگرد موثر است. شخصی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) و یا سایت های دیگر تبلیغات تدریس خصوصی آگهی شما را می بیند هیچ دیدی به نسبت هیچ کدام از مدرسین ندارد. عکسی که برای آگهی ثبت می کنید می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد و به هر حال افراد مختلف از روی ظاهر (حداقل در مراحل اولیه شناخت) قضاوت خواهند کرد.


بعضی از مدرسین از یک عکس دسته جمعی عکس خودشان را با فتوشاپ برش می زنند و برای اگهی ثبت می نمایند. این کار نه حرفه ای است و نه برای ایجاد دید مثبت در متقاضیان تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. عکسی که در کنار ساحل، در جنگل، در کنار یک منظره زیبا و ... گرفته شده است هم مناسب نیست. به یاد داشته باشید یک عکس پرسنلی شیک و مرتب برای تبلیغات تدریس خصوصی و افزایش بازدهی آن بهترین گزینه است.


این مقاله هم مفید است: عکس تدریس خصوصی ابتدایی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1229 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image