ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت داشته باشید ... اگر قصد دارید از آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی درآمد کسب نمائید .... اگر به تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید ... اگر می خواهید در زمینه تدریس زبان به راحتی شاگرد جذب کرده و به صورت پاره وقت و یا تمام وقت در این زمینه فعالیت کنید ....



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان یک راهکار خوب به شما پیشنهاد می کنیم.

برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی زبان، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد عضو شوید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید) و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید تا متقاضیان آموزش و تدریس خصوصی زبان به صورت مستقیم با خود شما در ارتباط باشند.



مطالعه کنید: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان

ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. البته خوبی فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان آن است که زیاد به فصل امتحانات بستگی ندارد و در ایام تعطیلات و عید و ... نیز متقاضی برای آموزش خصوصی زبان همواره وجود دارد.





مطالعه کنید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی

با درج آگهی تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس آگهی شما در بخش تدریس خصوصی نمایش داده خواهد شد. اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید (آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است) تبلیغات تدریس شما در صفحه اصلی سایت و در صفحات داخلی سایت هم نمایش داده خواهد شد. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کنار مطالب آموزشی و بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهند شد و بازدهی بالاتری دارند. به عنوان مثال، برای مشاهده جزوات گرامری ثبت شده در ایران مدرس که آگهی های ویژه تدریس زبان در کنار آنها نمایش داده می شوند بر روی عبارت گرامر و قواعد زبان کلیک کنید.

به منظور مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبانهای انگلیسی، فرانسه و آلمانی که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را درج نموده اند به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی،
تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که در زمینه آموزش انواع زبانهای خارجی و سایر دروس و رشته ها فعالیت دارند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در زمینه آموزش زبان، تبلیغات شما هم در این لیست نمایش داده شده و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس زبان در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به نسبت بسیاری از دروس و رشته های دیگر بهتر است. آموزش خصوصی زبان در کل ایران و در شهرهای بزرگ و کوچک متقاضیان خودش را دارد و به گواهی نتایج گوگل اتفاقا یکی از پرمتقاضی ترین و یا شاید حتی پرمتقاضی ترین زمینه برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی همان تدریس خصوصی زبان است. در گوگل عبارت تدریس خصوصی را که وارد کنید پرجستجوترین پیشنهادهایی که خود گوگل به شما می دهد همان تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و .... است. بنابراین فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان می تواند کاملا درآمدزا باشد. از طرفی اینطور نیست که فقط دانش اموزان و دانشجویان متقاضی کلاسهای خصوصی زبان باشند (در حالیکه برای دروس دیگر مانند ریاضی و فیزیک و ... فقط دانش آموزان و دانشجویان متقاضی کلاسهای خصوصی هستند) و افرادی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و یا برای تجارت می خواهند سفر کنند هم متقاضی کلاسهای خصوصی شما هستند. دانشجویان برای موفقیت در امتحان زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه، موفقیت در کنکور زبان، تقویت مکالمه زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان، موفقیت در آزمونهای بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل و ... از کلاسهای خصوصی زبان استفاده می کنند. با فعالیت در زمینه آموزش زبان در طول سال می توانید شاگرد جذب کنید و درامد خوبی بدست آورید.



مطالعه کنید: چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟

اگر فکر می کنید که با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس نمی توان شاگرد جذب کرد باید بگوییم که تعداد زیادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارند بارها و بارها آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس تمدید نموده اند و برای ویژه کردن آگهی خودشان چندین بار (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار) هزینه پرداخت کرده اند. فکر می کنید اگر این مدرسین نمی توانستند شاگرد جذب کنند دوباره برای تمدید آگهی تدریس خودشان و ویژه کردن دوباره آن هزینه می کردند؟! ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از آموزش خصوصی زبان می باشد. برای فعالیت در زمینه آموزش زبان می توانید با آموزشگاههای زبان هم تماس بگیرید. اشکال این کار این است که اولا معلوم نیست آموزشگاه زبان کی به شما اعتماد خواهد کرد و آیا اصلا به شما شاگرد معرفی خواهد کرد یا نه. ثانیا هر جلسه باید 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت کنید. ثالثا قیمت کلاسهای خصوصی در این روش توسط اموزشگاه تعیین می شود و آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر معمولا قیمتها را پایین نگه می دارند. بنابراین از طریق همکاری با آموزشگاههای زبان هیچ وقت نمی توانید درامد خوبی از تدریس زبان کسب کنید. بهترین راهکار این است که خودتان اگهی تدریس ثبت نموده و به صورت مستقل شاگرد جذب نمائید.



مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم و درآمد کسب نمائیم؟

با توجه به مطالب گفته شده، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. با درج تبلیغات تدریس زبان در ایران مدرس، آگهی شما در کل تهران و کرج و کل ایران دیده خواهد شد و متقاضیان تدریس زبان و حتی آموزشگاههایی که به مدرس زبان نیاز دارند با شما تماس خواهند گرفت. آگهی تدریس خودتان را کامل و متقاعد کننده بنویسید. در این زمینه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image