ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 7 راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

7 راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهایی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی ارائه می گردد. البته در بخش های دیگر همین وب سایت (ایران مدرس) مطالبی در این زمینه ارائه شده است و در این بخش هم ترکیبی از مطالب قبلی و مطالب جدید ارائه می گردد.

1- خوب تدریس کنید. همانطور که در بخشهای قبلی گفته شد اگر خوب تدریس کنید، در همین ترم حاضر جلسات تدریس شما با شاگردانتان ادامه پیدا می کند و در ضمن ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین تعداد شاگردها و در نتیجه درامدتان بیشتر خواهد شد.

2- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در همین وب سایت در رابطه با راهکارهای مختلف جذب شاگرد توضیحاتی ارائه شده است که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید. با امتحان کردن راهکارهای مختلف جذب شاگرد، تعداد شاگردها و در نتیجه درآمد شما از تدریس خصوصی بیشتر خواهد شد.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

3- در سایت حاضر (ایران مدرس) آگهی خودتان را ویژه کنید. در وب سایت ایران مدرس آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه می توانید درج کنید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند و احتمال جذب شاگرد انها هم بیشتر است. مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کرده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. برای ثبت آگهی رایگان و یا آگهی ویژه در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سات کلیک کنید و در ادامه بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. مطالعه مقاله زیر هم می تواند مفید باشد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد


4- حین تدریس از برگه های خودتان استفاده کنید. در صورتیکه حین تدریس و تدریس خصوصی از برگه هایی استفاده کنید که اسم و شماره تماس خودتان روی آن تایپ شده باشد، این خودش باعث تبلیغات بیشتر برای شما خواهد شد. چون ممکن است شاگردانتان ترم های بعد شماره شما را نداشته باشند و یا اگر بخواهند شما را به کس دیگری معرفی کنند می توانند اطلاعات تماس شما را از این برگه ها بخوانند.

5- به شاگردانتان بسپرید که اگر کسی تدریس لازم داشت به شما بگویند. ممکن است دوست شاگردتان یا فامیل او هم به تدریس نیاز داشته باشد. شاگردهای شما می توانند برای شما شاگردهای جدیدی را پیدا کنند.

6- با همکارانتان و دیگر مدرسان ارتباط داشته باشید. اگر شما مثلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید می توانید با مدرسی که مثلا در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت می کند ارتباط برقرار کرده و اگر شاگرد شما که در حال یادگیری ریاضی با شما است به معلم زبان نیاز داشت شما همکارتان را معرفی کنید و همکار شما هم همین کار را برای شما انجام دهد.



پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی را هم بخوانید.

7- در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت)جزوه ثبت کنید. بعد از ثبت اگهی در ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نموده و به این ترتیب بازدید آگهی و در نتیجه احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، یکی از گزینه هایی که در سمت راست به شما نشان داده می شود، امکان درج جزوه را برای شما فراهم کرده است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image