ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟

قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه مشخص کردن قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک توضیحاتی ارائه می گردد. اگر برای یادگیری بهتر درس فیزیک قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید و در رابطه با هزینه این کلاس ها سوال دارید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس؛ این ویدیو را ببینید: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی فیزیک با نرخ ارزان

قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک با توجه به موارد زیر تعیین می گردد:

1- سابقه استاد خصوصی فیزیک: سابقه استاد و مدرس تدریس خصوصی فیزیک در تعیین قیمت کلاس های خصوصی فیزیک موثر است. معمولا اساتیدی که سابقه و تجربه کاری بالاتری دارند برای کلاس های خودشان هزینه بالاتری در نظر می گیرند. اگر سابقه کاری بالا برای شما مهم است احتمالا باید هزینه بیشتری هم پرداخت نمائید.

2- تعداد جلساتی که قرار است برگزار شود: قیمت کلاس های خصوصی فیزیک با تعداد جلساتی که قرار است برگزار شود نسبت عکس دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید از معلم خصوصی فیزیک تقاضای تخفیف کنید.

3- محل برگزاری کلاس ها: در تعیین قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک محل برگزاری کلاس ها هم مهم است. به عنوان مثال وقتی کلاس در آموزشگاه برگزار می شود معمولا چون معلم فیزیک مسیری را برای رسیدن به منزل شاگرد خودش طی نمی کند هزینه کلاس ها کمتر است.


مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی فیزیک هم مفید است.

4- آنلاین یا حضوری بودن کلاس های خصوصی فیزیک: واضح است که هزینه کلاس های خصوصی فیزیک به صورت آنلاین کمتر می باشد. البته هزینه اینترنت مصرفی توسط طرفین باید پرداخت شود. به هر حال مثلا اگر قیمت کلاس خصوصی فیزیک به صورت حضوری 80 هزار تومان باشد، هزینه کلاس اینترنتی معمولا حدود 60 هزار تومان است.

5- کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس: کلاس های فیزیک کنکور معمولا به نسبت کلاس های متوسطه و دانشگاهی هزینه بالاتری دارد. تدریس فیزیک کنکور به تسلط و مهارت بیشتر مدرس نیاز دارد و قیمت ان هم بیشتر است.

6- تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس های فیزیک: بعضی از اساتید ممکن است نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را تضمین کنند. در این حالت هزینه کلاس های فیزیک بیشتر خواهد شد. البته در این حالت تمام یا بخشی از هزینه کلاس معمولا بعد از برگزاری کلاس ها پرداخت خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج

7- سطح کلاس و مقطعی که تدریس می شود: واضح است که تدریس خصوصی فیزیک مقطع دانشگاه به نسبت فیزیک متوسطه و دبیرستان نرخ بالاتری دارد. اساتید برای اینکه بتوانند فیزیک دانشگاه را تدریس کنند باید وقت بیشتری در نظر بگیرند و مطالعه بیشتری داشته باشند.

8- شهر محل برگزاری کلاس ها: در شهرهای بزرگ که هزینه رفت و آمد بیشتر است و به نسبت سایر هزینه های زندگی هم بالاتر می باشد قیمت کلاس های خصوصی فیزیک هم بیشتر است. البته در هر شهری بازه ای از قیمت ها را می توانید برای کلاس های خصوصی داشته باشید.

9- زمان برگزاری کلاس های فیزیک: در ایام امتحانات معمولا مدرس خوب فیزیک را به سختی می توانید پیدا کنید و در عین حال قیمت کلاس ها هم بالاتر است. بنابراین بهتر است در طول ترم از کلاس های فیزیک استفاده نمائید.

مطالعه مقاله
قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ هم پیشنهاد می شود.

10- خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس ها: کلاس هایی که به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود معمولا برای هر نفر هزینه کمتری دارد. به عنوان مثال اگر یک استاد فیزیک هزینه 100 هزار تومان را برای کلاس خصوصی در نظر داشته باشد کلاس دو نفره را با قیمت 140 هزار تومان می تواند برگزار کند و برای هر نفر 30 درصد ارزانتر تمام می شود.

نحوه کسب اطلاع از قیمت دقیق کلاس های خصوصی فیزیک: در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین فیزیک را می توانید مشاهده نمائید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس قیمتی که برای کلاس ها در نظر دارند را هم ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک و مشاهده قیمت تعیین شده توسط اساتید برای کلاس های خصوصی فیزیک در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

نحوه هماهنگ کردن کلاس های فیزیک با قیمت ارزان: برای ارزان هماهنگ کردن کلاس های فیزیک سعی کنید در طول ترم از این کلاس ها استفاده کنید. در ایام امتحانات هزینه ها بالاتر خواهد رفت. در ضمن، با شرکت در کلاس های نیمه خصوصی و یا استفاده از کلاس ها به صورت آنلاین و غیرحضوری قیمت های مناسبتری را برای کلاس های فیزیک می توانید داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید:
نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 882 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image