ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج

قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج ارائه می شود. در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است، مطالب زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی و سایر دروس، نحوه استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور؛ قیمت کلاسهای خصوصی و .... ارائه شده است. در ادامه مطالب در زمینه قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج و کل کشور ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه درک بهتر مسائل فیزیک و خوب فهمیدن درس فیزیک

1- بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج: همانطور که در مقالات قبل هم گفته شده است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران این است که لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک را مشاهده نمائید و در قسمت هزینه تدریس ببینید که هر مدرس چه مبلغی را برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد. خوبی این روش آن است که در هر تاریخ و هر زمانی قیمتهای واقعی و به روز شده را مشاهده خواهید کرد. اگر بخواهید از طریق مطالعه مقالات و یا مطالبی که در سایتهای مختلف نوشته شده است در زمینه قیمت تدریس خصوصی فیزیک اطلاعات کسب کنید، این اطلاعات ممکن است قدیمی شده باشد و قیمتها به روز نشده باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای ایران و مشاهده قیمتهایی که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده، لیست مدرسین فیزیک را مشاهده خواهید کرد. در ادامه بر روی آگهی مدرسین کلیک نمائید تا جزئیات آگهی هر مدرس را ببینید. در جزئیات آگهی های تدریس مدرسین، هزینه تدریس هم ثبت شده است. به این ترتیب با مشاهده چند آگهی تدریس فیزیک، تخمینی از قیمتهای کلاس خصوصی فیزیک خواهید داشت. در ادامه چند مورد از هزنیه هایی که مدرسین فیزیک برای کلاسهای خصوصی در تیر 96 ثبت نموده اند را ارائه کرده ایم. البته اگر می خواهید قیمتهای به روز شده را مشاهده کنید، باید خودتان لیست مدرسین و آگهی های تدریس را مشاهده نمائید.

هزینه تدریس: توافقی

هزینه تدریس: توافقی

هزینه تدریس: به صورت توافقی و بسته به تعداد جلسات


هزینه تدریس: ساعتي 25000 تومان

قیمت تدریس: 30000-150000

هزینه تدریس: 25000

هزینه تدریس: 80 تا ... هزار تومان- هر 90 دقیقه تدریس مفید

هزینه تدریس: هزینه هرساعت 40هزار تومان

قیمت تدریس: توافقی

هزینه تدریس: توافقی-تدریس گروهی 3 نفر به بالا تخفیف ویژه

هزینه تدریس: جلسه 1/5 ساعته 30 هزار تومان

هزینه ها: تدریس خصوصی ساعتی‌ 30000 تومان در محل من. امکان تدریس از طریق Team Viewer ، تلگرام یا اسکایپ هم هست و هزینش ساعتی 30000 تومان هست. تدریس در محل شما از ساعتی 35000 تومان خواهد بود.

قیمت تدریس: مناسب ترین هزینه (جلسه اول نیم بهاء)

و ....

اطلاعات بالا از آگهی های تدریس فیزیک و یا تدریس سایر دروس مدرسین گرفته شده است. همانطور که مشاهده می کنید، مدرسین با قیمتهای متفاوتی تدریس می کنند. البته به تناسب سابقه کاری و تجربه مدرس ممکن است قیمتهای درخواست بالاتر از این موارد هم باشد. اگر دقت کرده باشید، تعداد زیادی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند. یعنی برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری باید با آنها تماس بگیرید و با هم به توافق برسید. برخی از مدرسین هم قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک را وابسته به تعداد جلسات تدریس بیان کرده اند. یعنی هر چه تعداد جلسات تدریس فیزیک بالاتر باشد، قیمت کلاسهای خصوصی کمتر خواهد بود. بعضی از مدرسین جلسه اول را نصف قیمت و یا حتی بعضی دیگر جلسه اول را به صورت رایگان کار می کنند تا به شما اطمینان دهند در صورتیکه از تدریس آنها راضی نبودید، متضرر نخواهید شد و لازم نیست مبلغی پرداخت نمائید. قیمتهایی که در بالا مشاهده می کنید برای کلاسهای خصوصی فیزیک و دروس دیگر است. در حالتهای خاص، برای کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور و یا موارد دیگر، ممکن است مدرس قیمتهای بالاتری به نسبت آنچه در بالا ارائه شده است درخواست کند و با توجه به اهمیت درس و سابقه کاری و رزومه مدرس خودتان باید تعیین کنید که آیا ارزشش را دارد که ان هزینه را پرداخت نمائید یا نه. با توجه به مطالب ارائه شده، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران، مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک (بر روی عبارت مدرسین خصوصی فیزیک کلیک کنید) و مشاهده قیمتهایی است که در متن آگهی تدریس خودشان ذکر نموده اند.



مطالعه مقاله چگونه درس فیزیک را مفهومی و پایه ای یاد بگیریم؟ هم می تواند مفید باشد.



2- مقالات مرتبط با هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج: علاوه بر لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و مدرسین تدریس خصوصی سایر دروس که در سایت ایران مدرس تا سال 98 به حدود 19000 مدرس می رسد (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج و کل ایران بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید)، در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، شیمی و .... ، عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب و .... ارائه شده است. هر چند که بهترین روش برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی همان روش مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی است ولی به هر حال در مقالاتی که ارائه شده در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی (از جمله سابقه کاری مدرس، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، شهر محل تدریس و زمان برگزاری کلاسهای خصوصی و ....) توضیحات کاملی ارائه شده است. برای مطالعه بیشتر در زمینه عوامل موثر بر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران مقاله هزینه تدریس خصوصی فیزیک را مطالعه نمائید.



3-نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی فیزیک با قیمت ارزان و نرخ پایین: در همین سایت در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با قیمت پایین هم مقالاتی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین در این زمینه می تواند مفید باشد. راهکارهای مختلفی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج وجود دارد. همانطور که می دانید در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج ترافیک مشکلی است که همه مردم با آن درگیر هستند. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی فیزیک را ارزان هماهنگ کنید و قیمت کلاسها پایین باشد، با مدرسینی کلاسهای فیزیک را بردارید که به شما نزدیکتر هستند. مثلا اگر شرق تهران ساکن هستید با مدرسینی هماهنگ کنید که آنها هم شرق تهران باشند. به این ترتیب مدرس در مسیر کلاس زمان کمتری را سپری خواهد کرد و حاضر خواهد بود که قیمت کمتری برای کلاسها در نظر بگیرد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر واقعا می خواهید در درس فیزیک موفق شوید و در امتحان فیزیک نمره خوبی بگیرید، از اول ترم شروع به درس خواندن کنید و کلاسهای خصوصی را هم از همان اوایل ترم هماهنگ کنید. مدرسین تدریس خصوصی در اوایل ترم وقت آزادتری دارند و با قیمت های پایینتری هم کلاسها را برگزار خواهند کرد. از طرف دیگر، چون خودتان زودتر شروع به درس خواندن کرده اید، دروس را بهتر یاد می گیرید و در امتحان هم نمره بهتری می گیرید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک در تهران و کرج در ایام امتحانات بیشتر خواهد شد و از طرفی مدرس خوب گیر آرودن در ایام امتحانات سخت است. راهکار دیگری که برای هماهنگ کردن کلاسهای فیزیک با قیمت پایین وجود دارد این است که کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. با یکی از دوستانتان که تقریبا سطح درسی مشابهی دارید دو نفره در کلاسها شرکت کنید و به این ترتیب هزینه کمتری برای کلاسها خواهید پرداخت. به عنوان مثال، اگر مدرس فیزیک برای یک جلسه کلاس خصوصی قیمت 70 هزار تومان را مد نظر دارد. با شرکت در کلاس نیمه خصوصی می توانید هر نفر 45 هزار تومان پرداخت کنید. به این ترتیب مدرس هم برای یک جلسه 90 هزار تومان دریافت خواهد کرد. هم برای شما قیمت پایینتر خواهد بود و هم برای مدرس هم بهتر است.



مطالعه مقاله نمره 20 و موفقیت در امتحان فیزیک با کلاس های تدریس خصوصی فیزیک را هم پیشنهاد می نمائیم.

در ادامه نکته مهمی را یادآور می شویم. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران برای بسیاری از افراد مهم است و همه سعی دارند کلاسهای خصوصی را با قیمت پایینتری برگزار نمایند. مسلما اگر بتوان مبلغ کمتری پرداخت کرد بسیار خوب است. ولی در کنار ان باید به نتیجه گرفتن خودتان هم فکر کنید. سعی کنید کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسین با سابقه و مجرب برگزار نمائید حتی اگر لازم شد کمی هزینه بالاتری پرداخت کنید. در سایت ایران مدرس، مدرسین آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه که حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس خصوصی هزینه پرداخت کنند و در کار تدریس جدی تر هستند، هماهنگ نمائید (پس زمینه آگهی های ویژه به رنگ طلایی یا نقره ای است و آگهی رایگان پس زمینه سفید دارند). برای موفقیت در درس فیزیک و امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک سعی کنید در طول ترم درس بخوانید. همانطور که گفته شد، کلاسهای خصوصی فیزیک را هم از اوایل ترم شروع نمائید و برای ایام امتحانات فقط مرور و رفع اشکال و حل تمرین و سوالات اضافه تر را باقی بگذارید. برای مطالعه در زمینه موفقیت در درس فیزیک و امتحان فیزیک و ... مطالعه مقاله چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک می تواند موثر و مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image