ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان مطالبی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس بسیاری از معلم ها در متن آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که کلاس ها را با قیمت مناسب و ارزان برگزار می کنند. برای مشاهده لیست این معلم ها و اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک نمائید. البته سایر مدرسین هم در متن آگهی خودشان قیمت که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را اعلام کرده اند و شاید در لیست معرفی شده در بالا قرار نداشته باشند ولی با قیمت مناسبی کلاس ها را برگزار نمایند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و مشاهده رزومه اساتید، سوابق تدریس آنها و در نهایت برای مشاهده قیمت و نرخی که هر استاد برای کلاس خودش در نظر دارد و انتخاب معلم مورد نظر خودتان بر روی عبارت مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

قیمت کلاس های تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در مقالات مختلف ارائه شده در این وب سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی در این زمینه مفید و موثر می باشد. البته همانطور که گفته شد در ایران مدرس معلم های تدریس خصوصی ثبت نامی در متن آگهی خودشان اعلام کرده اند و ثبت نموده اند که با چه قیمت کار تدریس را انجام می دهند. ممکن است قیمت های ارائه شده توسط معلم ها به صورت ساعتی و یا جلسه ای بیان شده باشد. به هر حال شما می توانید با کلیک بر روی لینکهایی که در بالا معرفی شد لیست مدرسین را ببینید و مشاهده نمائید که هر استاد چه قیمتی را درخواست کرده است تا به صورت حدودی از قیمت کلاس ها اطلاع پیدا کنید. با مشاهده لیست مدرسین می توانید در نهایت برآوردی از نرخ کلاس ها داشته باشید و با آگاهی کامل بتوانید با قیمت مناسب تری کلاس ها را هماهنگ نمائید. در بسیاری از موارد مدرسین حاضر خواهند بود کلاس های خصوصی را با قیمت ارزانتری برگزار کنند. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید معلم خصوصی هم با شما کنار خواهد آمد و مثلا به جای جلسه ای 70 هزار تومان شاید با 50 هزار تومان هم هر جلسه را برگزار کند. البته باید بعد از انتخاب استاد مورد نظرتان با ایشان حرف بزنید و سر قیمت کلاس ها به توافق برسید. در ادامه در رابطه با نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

1- با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید. یکی از مشکلات کلاس های تدریس خصوصی برای مدرسین و اساتید از دست دادن زمان در مسیر رسیدن به منزل شاگرد و در شهرهای بزرگ مانند تهران بحث ترافیک و .... است. پیش آمده است که معلم خصوصی برای یک جلسه کلاس خصوصی 1 ساعت و نیمه در مجموع در مسیرهای رفت و برگشت 2 ساعت در راه بوده است. چنین حالتی برای اساتید صرف نمی کند و اگر استادی بخواهد چنین کلاسی را برود قیمت بالایی در نظر می گیرد تا حداقل زمانی که در مسیر رفت و برگشت از دست می دهد کمی جبران گردد. اگر می خواهید کلاس های خصوصی ارزان تر برگزار شود با مدرسینی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس را هماهنگ کنید تا هم وقت استاد در مسیر زیاد تلف نشود و هم قیمت های مناسبتری برای کلاس ها در نظر بگیرد.

2- شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاس خودتان تخفیف بگیرید. برای مدرس و استاد شما هم خوب است که شاگردهای بیشتری داشته باشد. می توانید کارت ایشان را در کلاس خودتان در مدرسه یا دانشگاه توزیع کنید و اگر از نحوه تدریس ایشان رضایت هم دارید می توانید حتی از ایشان تعریف هم بکنید تا شاگردهای بیشتری جذب کنند. به این ترتیب مطمئنا می توانید برای کلاس های خودتان تخفیف خوبی بگیرید. اگر هر جلسه مثلا 50000 تومان هزینه پرداخت می کنید و 10 جله کلاس لازم دارید با این کار اگر 20 درصد از ایشان تخفیف بگیرید در کل جلسات 100000 تومان به نفع شما خواهد بود. بنابراین این روش هم روش خوبی است.
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی

3- همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید تا جلسات کمتری لازم باشد. در بسیاری از اوقات مدرسین در ابتدای هر جلسه مجبور هستند یک ربع تا 20 دقیقه را به مرور مباحث قبلی بپردازند. البته حق هم دارند. یکی دو سوال می پرسند و می بینند که شاگرد ایشان هیچ مطلبی را به یاد نمی آورد. در نتیجه مجبور هستند مباحث را مرور نمایند و این وقت کلاس و سرعت پیشرفت را کند می کند. اگر خودتان در بازه زمانی بین کلاس ها درس بخوانید هم بازدهی کار افزایش پیدا می کند و احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می شود و هم تعداد جلسات کمتری لازم بوده و در نتیجه در کل هزینه کمتری پرداخت می کنید.

4- در صورت امکان از کلاس های نیمه خصوصی استفاده نمائید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که با یکی از دوستان و همکلاسی های خودتان در کلاس ها دو نفره شرکت کنید. در این حالت هم برای مدرس بهتر خواهد بود و مبلغ بالاتری دریافت می کند و هم شما هم هر نفر به نسبت حالت تک نفره هزینه کمتری پرداخت می کنید. مثلا اگر هزینه کلاس 1 نفره 60000 تومان باشد می توانید در کلاس دو نفره با هزینه 90000 و یا حتی 80000 تومان شرکت کنید و در این حالت هر نفر 45000 و یا 40000 تومان پرداخت خواهید کرد. به این ترتیب هم معلم شما مبلغ بالاتری برای هر جلسه کلا دریافت می کند و هم شما هزینه کمتری خواهید داشت. البته کلاس های دو نفره و نیمه خصوصی وقتی مفید خواهد بود که وضعیت درسی هر دو نفر مشابه باشد. اگر یکی از افراد حاضر در کلاس اشکالات خیلی بیشتری داشته باشد ممکن است برای نفر دیگر کلاس خیلی مفید نباشد. - حتما بخوانید:
تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین


5- روی قیمت پیشنهادی مدرس حرف بزنید و تخفیف بگیرید. بسیاری از مدرسین در ایران مدرس در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. می توانید با این اساتید سر قیمت کلاس ها حرف بزنید و تخفیف بگیرید. اگر حتی مدرس در بخش قیمت کلاس نرخ معلومی را ذکر کرده است باز هم می توانید با ایشان حرف بزنید و 10 تا 20 درصد تخفیف بگیرید. در تعداد جلسات بالا همین 10 تا 20 درصد تخفیف مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

6- به اندازه کافی لیست اساتید را بررسی نمائید. همانگونه که قبلا گفته شد، در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید (مشاهده لیست کامل مدرسین). با دقت لیست مدرسین را بررسی کنید و استادی که رزومه خوبی را ارائه نموده است و به نسبت قیمت مناسبتری برای کلاس ها درخواست نموده است را انتخاب نمائید. ممکن است اگر کمی با دقت بیشتر لیست را بررسی کنید بتوانید با قیمت مناسبتر و ارزان تری کلاس ها را هماهنگ کنید.

7- کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. برگزاری کلاس های خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی مناسب است ولی به هر حال اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید زودتر کلاس ها را شروع کنید. مزیت دیگری که این کار دارد این است که وقتی زودتر برای هماهنگی کلاس با معلم هماهنگ می کنید می توانید با قیمت بهتری هماهنگی را انجام دهید. در ایام امتحانات معمولا مدرسین خوب برای شما وقت نخواهند داشت و در ضمن قیمت کلاس ها بیشتر خواهد بود.

با توجه به مواردی که ذکر شد، اگر با دقت لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس بررسی کنید، خودتان همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید و سایر مواردی که گفته شد را هم رعایت کنید در نهایت هم بازدهی کلاس ها برای شما بیشتر خواهد بود و هم با قیمت بهتر و ارزان تری می توانید از خدمات تدریس خصوصی مدرسین خوب و مجرب استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image