ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟

قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟

به اشتراک گذاری

در این بخش به سوال قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ پاسخ داده می شود. اگر در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی فیزیک سوال دارید .... اگر می خواهید کلاسهای خصوصی فیزیک را با هزینه پایینتری شرکت کنید ... اگر در جستجوی یک مدرس خصوصی فیزیک خوب با قیمت مناسب هستید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


حتما مطالعه کنید: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی فیزیک


قیمت تدریس خصوصی فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعدادی از عوامل تعیین کننده قیمت تدریس خصوصی فیزیک به صورت زیر است.


توجه بفرمائید: علاوه بر توضیحاتی که در ادامه ارائه شده است، راهکار بهتر و ساده تری هم برای اطلاع از قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک وجود دارد که بسیار خوب بوده و قیمتهایی هم که مشاهده می کنید کاملا به روز و آپدیت شده است.


برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید تا لیست مدرسین فیزیک را مشاهده نمائید.



نحوه اطلاع از قیمت جدید و به روز تدریس خصوصی فیزیک


در ادامه بر روی آگهی هر مدرس کلیک کنید تا ببنید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی فیزیک چه قیمت و هزنیه ای را ثبت نموده اند. با مشاهده آگهی تدریس فیزیک چند مدرس به راحتی قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک را خواهید فهمید. بعضی از مدرسین جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان کار می کنند. این بسیار خوب است. چون با اطمینان می توانید به مدرس اعتماد کنید و اگر نحوه تدریس ایشان را پسند نکردید مبلغی پرداخت نخواهید کرد.


بعضی از مدرسین فیزیک و سایر دروس برای قیمت کلاسهای خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. به این معنی که باید با مدرس تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید. اگر از لیست مدرسین فیزیک رزومه و سوابق کاری یکی از مدرسین که برای هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده است، پسندیدید، با ایشان تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید).


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب


مهمترین عوامل موثر بر قیمت معلم خصوصی فیزیک


1- سابقه مدرس فیزیک: هر چه مدرس فیزیک سابقه کاری بالاتری داشته باشد قیمت و هزینه بیشتری را درخواست می کند. به هر حال مدرسین با سابقه معمولا قابل اعتمادتر هم هستند. و این به خود شما بستگی دارد. شاید یک مدرس فیزیک تازه کار هم بسیار عالی تدریس کند. ولی به هر حال بعضی از افراد ترجیح می دهند با یک مدرس با سابقه فیزیک کار کنند و در عوض از نتیجه گرفتن خودشان مطمئن تر باشند.


مطالعه مقاله دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک هم پیشنهاد می شود.


2- شهر محل تدریس فیزیک: معمولا قیمت تدریس خصوصی فیزیک در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر مسیرها طولانی تر بوده و ترافیک سنگین تر است. رسیدن مدرس به منزل شاگرد در شهرهای بزرگ سختی های بیشتری دارد. بنابراین مدرسین فیزیک و ریاضی و ... در شهرهای بزرگتر هزینه بالاتری را درخواست می کنند. در شهرهای بزرگتر به صورت کلی هزینه ها بالاتر هم می باشد و در نتیجه منطقی است که کلاسهای خصوصی فیزیک و ... هم قیمت بالاتری داشته باشد.


3- مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس فیزیک: بسیاری از افراد وقتی می خواهند با یک مدرس فیزیک برای کلاسهای خصوصی هماهنگ کنند از دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی مدرس سوال می پرسند. شاید هم تا حد زیادی حق داشته باشند. مدرسینی که مدرک بالاتری دارند، البته اگر مدرک تحصیلی آنها مرتبط با فیزیک باشد و یا حداقل در رشته های فنی مهندسی تحصیل کرده باشند، در کل درک بهتری از مسائل پیدا می کنند. بنابراین درس را هم بهتر ارائه می نمایند. مدرسین با مدرک تحصیلی بالاتر دقیق تر و عمیق تر مسائل را توضیح می دهند. البته همیشه استثناهایی وجود دارد.یک مدرس فیزیک با مدرک لیسانس که شاید فرصت برای ادامه تحصیل نداشته است ممکن است خیلی هم خوب تدریس کند. ولی به هر حال مطالب به صورت کلی ارائه می گردد.


در رابطه با دانشگاه محل تحصیل هم قاعدتا اگر مدرس فیزیک خودش از یک دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشد، حین تحصیل درسهای خودش را خیلی خوب فراگرفته است و در نتیجه در تدریس این دروس و انتقال آن با شاگردان خودش هم موفق تر خواهد بود. با توجه به مطالب گفته شده، مدرسین فیزیک و سایر دروس وقتی قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی را تعیین می کنند مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودشان را هم مد نظر قرار می دهند. بنابراین طبیعی است که این مدرسین برای کلاسهای خصوصی قیمت بالاتری را درخواست می کنند. البته باز هم به خود شما بستگی دارد که آیا این موارد برایتان مهم است یا نه.


مطالعه کنید: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین


4- تعداد جلسات تدریس خصوصی فیزیک: قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس به شدت تابع تعداد جلسات است. هر چه تعداد جلساتی که برای یادگیری فیزیک نیاز دارید بالاتر باشد، قیمت کلاسها پایینتر خواهد بود. البته ممکن است بعضی از مدرسین با سابقه که سرشان خیلی شلوق است در هر حال قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک را خیلی پایین نیاورند ولی اکثر مدرسین اگر به آنها بگویید که جلسات تدریس زیادی لازم دارید با شما راه خواهند آمد.


سایر عوامل موثر بر هزینه تدریس خصوصی فیزیک آنلاین و در منزل


5- خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس فیزیک: قیمت کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک در کل به نسبت کلاسهای خصوصی فیزیک بالاتر است ولی در نهایت سهم هر کدام از شاگردها از هزینه کلاس کمتر خواهد بود. فرض کنید مدرس فیزیکی برای کلاس خصوصی فیزیک مبلغ 500000 تومان و برای کلاسهای نیمه خصوصی دو نفره مبلغ 700000 تومان را درخواست می کند. اگر شما با این مدرس کلاس خصوصی داشته باشید، مبلغی که برای هر جلسه پرداخت می کنید همان 500000 تومان است و در صورتیکه با یکی از دوستانتان در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید هر کدام از شما مبلغ 350000 تومان را پرداخت خواهید کرد. بنابراین در کل قیمت کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک برای هر کدام از شما پایین تر خواهد بود.


البته بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان کلاسهای خصوصی را ترجیح می دهند. چون در کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است سوالات و اشکالاتی که دوست شما در زمینه مسائل و تمرینات فیزیک می پرسد برای شما حل شده باشد و به این ترتیب این بخش از کلاس که به رفع چنین اشکالاتی اختصاص پیدا می کند برای شما مفید نخواهد بود. اگر بتوانید در کلاسهای نیمه خصوصی با یکی از دوستانتان که سطح علمی و تحصیلی ایشان هم تقریبا مانند شما باشد شرکت کنید، کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک هم می تواند مفید و موثر باشد.


چگونه فیزیک بخوانیم تا آن را خوب یاد بگیریم


6- زمان برگزاری کلاسهای فیزیک: زمان برگزاری کلاسهای فیزیک هم در قیمت و هزینه کلاسها مهم است. اگر در درس فیزیک اشکالات زیادی دارید و به تعداد جلسات خصوصی زیادی برای یادگیری نیاز دارید، از همان اوایل ترم کلاسها را با یک مدرس خوب فیزیک هماهنگ کنید. اوایل ترم چون تقاضا برای تدریس خصوصی پایین است و مدرسین سرشان خلوت تر می باشد، کلاسهای خصوصی را با قیمت پایینتری هم خواهند امد و همین قیمت را می توانید در ایام امتحانات با همان مدرس برای ادامه جلسات داشته باشید.


منظور این است که اگر مثلا کلاس خصوصی فیزیک را با یک مدرس با قیمت 400 هزار تومان برای یک جلسه هماهنک کرده باشید در ایام امتحانات هم قیمت همان خواهد بود. هر چند ممکن است همین مدرس در ایام امتحانات به سایر افرادی که با ایشان تماس می گیرند قیمت 600 هزار تومان را گفته باشد. خلاصه اینکه در اوایل ترم اگر کلاسها را هماهنگ کنید هم با قیمت مناسبتری کلاس هماهنگ خواهد شد و هم مدرسین خوبی را می توانید پیدا کنید. در ایام امتحانات هماهنگ کردن کلاسها با مدرسین با سابقه فیزیک سخت تر خواهد شد. در ایام امتحانات معمولا قیمت برگزاری کلاسهای خصوصی بالاتر است پس هر چه زودتر با مدرس خودتان کلاسها را هماهنگ نمائید.


7- مقطع تحصیلی و درس مورد تدریس: هزینه کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و قیمت کلاس خصوصی فیزیک به مقطع و درس مورد تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک دانشگاهی به نسبت قیمت تدریس خصوصی فیزیک متوسطه و دبیرستان بالاتر است. یا به عنوان مثالی دیگر، قیمت تدریس فیزیک کنکور و تدریس خصوصی فیزیک المپیاد به نسبت قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک متوسطه و دانشگاه بالاتر است. بنابراین قیمت تدریس فیزیک به درس مورد تدریس هم بستگی دارد. برای فیزیک کنکور که حساسیت بالاتر است قیمت این کلاسها هم بالاتر می باشد.


مطالعه کنید: چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک


8- مکان برگزاری کلاسهای خصوصی فیزیک: محل برگزاری کلاسهای خصوصی فیزیک هم بر قیمت این کلاسها تاثیر می گذارد. معمولا هزینه برگزاری کلاس خصوصی فیزیک در منزل به نسبت آموزشگاه بالاتر است. وقتی که کلاس خصوصی فیزیک در آموزشگاه برگزار می گردد، چون معمولا برای مدرس راحت تر است و زمانی را در مسیر رفت و برگشت از دست نمی دهد، هزینه کمتری را برای کلاسهای خصوصی فیزیک مطالبه می کند. در عوض در ایام امتحانات و در سایر ایام نیز برای دانش آموزان و دانشجویان برگزاری کلاس فیزیک در منزل بهتر و راحت تر است. از طرفی دانشجو و دانش آموز زمانی را برای رسیدن به کلاس از دست نمی دهد (این مورد در ایام امتحانات بسیار مهم است) و از طرف دیگر جو کلاس وقتی که در منزل برگزار می گردد راحت تر می باشد و بازدهی کلاس هم بالاتر است. با توجه به موارد گفته شده، منطقی است که قیمت کلاس خصوصی فیزیک در منزل به نسبت آموزشگاه بالاتر باشد.


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با هزینه کلاس خصوصی فیزیک


با توجه به موارد بالا، قیمت تدریس خصوصی فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. همانطور که گفته شد، بهترین راهکار برای اطلاع از هزینه کلاسهای خصوصی فیزیک مشاهده لیست مدرسین فیزیک (بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید) و مشاهده قیمتهایی است که مدرسین برای کلاسها ثبت نموده اند. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسی هماهنگ کنید که رزومه کاری و سابقه کاری بهتری دارد و مطمئن هستید که با ایشان نتیجه مورد نظر خودتان را خواهید گرفت.


مطالعه نمائید: بهترین دبیران فیزیک کنکور 1402 و 1403 تهران



قیمت تدریس خصوصی فیزیک ۱۴۰۲ آنلاین


تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده آنلاین؟ قیمت تدریس خصوصی فیزیک ۱۴۰۲ آنلاین به ازای یک ساعت تدریس، بین 100000 تا 500000 تومان و به صورت متوسط ساعتی 300000 تومان است.


قیمت تدریس خصوصی فیزیک ۱۴۰۲ حضوری


تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده حضوری؟ قیمت تدریس خصوصی فیزیک ۱۴۰۲ حضوری و در منزل به ازای یک ساعت تدریس، بین 150000 تا 700000 تومان و به صورت متوسط ساعتی 450000 تومان است.


هزینه تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم آنلاین و حضوری


هزینه تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم آنلاین و حضوری و در منزل به ازای یک ساعت تدریس، بین 140000 تا 660000 تومان و به صورت متوسط ساعتی 400000 تومان است.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی ریاضی و فیزیک ساعتی چند؟


هزینه معلم خصوصی فیزیک دوازدهم آنلاین


قیمت معلم خصوصی فیزیک دوازدهم آنلاین به ازای یک ساعت تدریس، بین 200000 تا 800000 تومان و به صورت متوسط ساعتی 500000 تومان است.


هزینه معلم خصوصی فیزیک دوازدهم در منزل


قیمت معلم خصوصی فیزیک دوازدهم حضوری و در منزل به ازای یک ساعت تدریس، بین 160000 تا 700000 تومان و به صورت متوسط ساعتی 430000 تومان است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 10622 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سیّدمحمّدزعفرانچی شنبه ۱۳ دي ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

کلاس چهل نفره بیست و چهار ملیون تومان