ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل

تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوال دارید ...

اگر به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی فیزیک نیاز دارید ....

اگر مدرس هستید و می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان و تهران، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، تدریس خصوصی ریاضی نهم و .... فعالیت داشته باشید ....

اگر برای یا دگیری بهتر دروس قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، و .... استفاده کنید ....

اگر در جستجوی لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی عمومی، تدریس خصوصی ریاضی در تهران، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک و .... هستید ....

در هر صورت، در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در تمامی زمینه های اشاره شده می توانید جواب سوال خودتان را پیدا کنید. اگر در زمینه قیمت، هزینه و نرخ آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس سوال دارید بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه کنید.


قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان







برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک هم به ترتیب بر روی لینکهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس کلیه دروس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

توصیه: اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، برگزاری این کلاسهای را به پایان ترم موکول ننمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد. می توانید همزمان و پابه پای کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. در ضمن به بهانه کلاسهای خصوصی در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. هر دوی اینها را در کنار هم داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند مفید و موثر باشد. مطلب دیگر اینکه فکر نکنید که اگر در کلاسهای خصوصی شرکت کردید دیگر مطالعه و در خواندن و حل تمرین و مسئله لازم نیست. بلکه هر کدام از این موارد جای خود را دارد. از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان کمک و کلاسهای تقویتی استفاده نمائید. با ترکیبی از شرکت در کلاسها و تلاش و پشتکار خودتان بهترین نتیجه را خواهید گرفت. باز هم توصیه می کنیم مطالع و درس خواندن و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم داشته باشید و این موارد را به شب امتحان موکول نکنید.



پیشنهاد می شود مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را بخوانید.

اگر مدرس هستید و می خواهید با درج اگهی رایگان در زمینه تدریس خصوصی در این زمینه فعالیت داشته باشید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نموده و پس از ورود به کنترل آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت و یا یک شغل تمام وقت به نسبت بسیاری از انواع مشاغل و کسب و کارها درآمد خوب و بالایی دارد. کار تدریس خصوصی را می توانید به صورت پاره وقت و در کنار شغل اصلی خودتان و یا اگر دانشجو هستید در کنار درس و تحصیل خودتان انجام دهید. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد. مطلب دیگر اینکه، تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی هم دارد. به این معنی که کلاسهای تدریس خصوصی را در هر زمانی که بخواهید می توانید برگزار کنید. اگر دانشجو هستید می توانید با شاگرد خودتان هماهنگ کنید و کلاسهای تدریس خصوصی را در زمانهایی برگزار نمائید که با کلاسهای خودتان تداخل نداشته باشد.



مطالعه کنید: نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در آن ثبت کنید سایت ایران مدرس (www.IranModares.com) است. سایت ایران مدرس برترین سایت درج تبلیغات و آگهی رایگان تدریس خصوصی است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 14000 مدرس تا مرداد 95). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است.



مطالعه کنید: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران



تعداد زیادی از مدرسانی که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس هم اکنون آگهی دارند، بارها و بارها آگهی ویژه خودشان را تمدید نموده اند. مطمئن باشید که اگر ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برایشان مفید نبود این کار را انجام نمی دادند. به بازدید مدرسانی که آگهی ویژه ثبت نموده اند دقت کنید. بازدید خیلی از آنها بالای 5000 است. حتی بازدید 30000 هم داریم. در صورتیکه عنوان و متن آگهی خودتان را خوب بنویسید و آگهی شما به اندازه کافی متقاعد کننده باشد، حتما با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب خواهید کرد.


آمار بازدید: 4866 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image