ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درآمد تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه درآمد تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری، درآمد تدریس ابتدایی، نحوه جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد از تدریس، درآمد تدریس در آموزشگاهها و درآمد تدریس در منزل و ... سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

در حالت کلی، این که درآمد شما از تدریس خصوصی چقدر باشد به عاملهای مختلفی بستگی دارد. مانند تمامی مشاغل دیگر، درآمد مدرسین و معلمین تدریس خصوصی هم با یکدیگر یکسان نیست. میزان درامد تدریس و تدریس خصوصی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- میزان موفقیت شما در جذب شاگرد: مسلما میزان درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان و .... با تعداد شاگردهایی که جذب می کنید نسبت مستقیم دارد. هر چه شاگردهای بیشتری داشته باشید، درامد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین در مرحله اول باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (این مقاله را بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی) و تا جایی که برای شما ممکن است تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است.

با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد. آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت سایت نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت. برای ثبت تبلیغات تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی و اثر گذاری آن را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مقالات زیر را بخوانید.













2- میزان تسلط شما بر دروس تدریسی و نگه داشتن شاگردهایتان: جذب شاگرد بسیار مهم است ولی مهمتر از آن حفظ و نگه داشتن شاگردهایتان است. در بسیاری از موارد شاگرد شما دقیقا بعد از جلسه اول تدریس خصوصی کلاسها را کنسل کرده و به بهانه ای از ادامه کلاسها امتناع خواهد کرد. اگر جلسه اول تدریس خصوصی را عالی عمل کنید، ادامه دار شدن کلاسها را تضمین کرده اید. البته در جلسات بعد هم باید کیفیت تدریس را حفظ نمائید. ولی به هر حال جلسه اول تدریس خصوصی مهم و حیاتی است و دیدی که شاگرد شما در جلسه اول تدریس به نسبت شما پیدا می کند تقریبا برای همیشه باقی می ماند. برای موفقیت در تدریس مطالعه مقالات زیر می تواند مفید و موثر باشد.



مهمترین پارامترهای موفقیت در تدریس، آموزش و تدریس خصوصی









3- هزینه ای که برای هر جلسه تدریس خصوصی دریافت می کنید: درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان، تدریس دروس کنکور و .... به هزینه ای که دریافت می کنید و برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنید نیز بستگی دارد. با افزایش کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان و با ارائه روشهای منحصر به فرد برای تدریس و تضمین نتیجه گرفتن شاگردهایتان می توانید هزینه بالاتری را برای کلاسهای خصوصی مطالبه نمائید و درامد خودتان را به تدریج افزایش دهید. در رابطه با هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی هم می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید.





تدریس خصوصی ساعتی چند؟







4- میزان نتیجه گرفتن شاگردهایتان در امتحانات و کنکور: در مقالات قبلی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت شده است، تاکید بسیار زیادی بر روی نتیجه گرفتن و اینکه هدف نهایی شما نتیجه گرفتن شاگردانتان باشد شده است. اگر شاگردهای شما نتیجه مورد نظر را بگیرند هم خودشان در ترمهای بعد دوباره با شما تماس خواهند گرفت و هم دوستان و آشنایشان را به شما معرفی خواهند کرد. به این ترتیب تعداد شاگردها و درآمد شما از تدریس خصوصی به تدریج افزایش خواهد یافت. حتی اگر در طول ترم شاگرد شما نخواهد درس بخواهند شما باید به عنوان مدرس خصوصی ایشان و با استفاده از اهرمهایی همچون مشورت با والدین و ایجاد فشار از طریق آنها، تمرین دادن، برنامه ریزی و ... کاری کنید که شاگردتان در امتحانات نتیجه بگیرد.

5- میزان سخت بودن جایگزینی شما: مسلما، به هر میزان که نحوه تدریس شما دلچسب و عالی باشد و به هر میزان که خوب تدریس کنید و جایگزین کردن شما سخت تر باشد هزینه ای که برای جلسات تدریس شما پرداخت می شود می تواند بیشتر باشد. یعنی شاگردهای شما اگر ببینند که شما بسیار خوب تدریس می کنید و با برنامه ریزی و مشاوره هایی که ارائه می دهید باعث شده اید که آنها خیلی خوب نتیجه بگیرند، حاضر نخواهند بود که شما را از دست بدهند و ترمهای بعد اگر مبلغ بالاتری را برای کلاسهای خصوصی مطالبه کنید، آن هزینه بالاتر را هم به شما پرداخت می کنند. با تدریس عالی و نتیجه گرفتن عالی، جایگزینی خودتان را سخت و درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.

6- تعداد جلساتی که در طول روز می توانید برگزار کنید: این مورد به میزان انرژی شما بستگی دارد و اینکه محل برگزاری کلاسهای خصوصی چقدر به شما نزدیک است. اگر می خواهید کلاسهای بیشتری را در طول روز برگزار نمائید، موارد تدریسی را قبول کنید که خیلی از شما دور نیستند.



پیشنهاد می کنیم مقاله فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای را هم بخوانید.

7- زمینه کاری شما و دروسی که تدریس می کنید: درآمد کار و شغل تدریس خصوصی و درآمد مدرسین خصوصی به دروسی که تدریس می کنند، شهر محل تدریس و .... بستگی دارد. به عنوان مثال معمولا برای کلاسهای خصوصی کنکور هزینه بیشتری به نسبت کلاسهای خصوصی دروس متوسطه پرداخت می گردد. به عنوان یک قاعده کلی، به هر میزان درسی که شما تدریس می کنید خاص تر باشد و تدریس آن توسط افراد کمتری ارائه گردد و افراد کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه کلاسهای خصوصی برای آن درس بالاتر خواهد بود. البته در صورتیکه تقاضا برای تدریس آن وجود داشته باشد. به نظر می رسد که بیشترین درامد کلاسهای تدریس خصوصی در حال حاضر برای مدرسین تدریس دروس کنکوری باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1118 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image