ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه فعالیت موثر و موفق در زمینه کار و شغل تدریس خصوصی و چگونگی موفقیت در کار تدریس مطالبی ارائه می شود. اگر می خواهید درامد بالایی داشته باشید و یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران که تا سال 98 حدود 19000 مدرس ثبت نامی دارد مقالات زیادی در زمینه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ( به عنوان مثال مقاله چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ را بخوانید) نحوه جذب شاگرد و موفقیت در پیدا کردن شاگرد خصوصی (مثلا مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید) و یا به صورت کلی موفقیت در کار تدریس (مثلا مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی را ببینید) ارائه شده است. با مطالعه مقالات ارائه شده در ایران مدرس می توانید اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از کار تدریس می توانید بدست آورید. در ضمن، در این وب سایت می توانید برای جذب شاگرد تبلیغات خودتان را درج نمائید. تبلیغات در ایران مدرس برای پیدا کردن شاگرد خصوصی کاملا موثر است در صورتیکه خودتان این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید.



برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی موثر و مفید برای موفق شدن در جذب شاگرد مقاله نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید را مطالعه نمائید.



درآمد تدریس خصوصی

مطالعه مقالاتی که در بالا معرفی شد تا حد زیادی می تواند به موفقیت شما در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن کمک کند. در ادامه در این بخش هم مطالب مهمی در این زمینه ارائه می گردد. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید علاقه داشته باشید در این زمینه کار کنید. اگر به کارهای آموزشی علاقه دارید تدریس خصوصی زمینه خوبی برای فعالیت شما است. در ضمن از بین دروسی که تدریس می کنید هم سعی کنید درسهایی را ارائه دهید و تدریس کنید که به آن دروس علاقه دارید. دوران دبیرستان و دانشگاه را به خاطر بیاورید. در کلاس درس وقتی معلم و استاد خودتان درس می داد از یادگیری کدام دروس بیشتر لذت می بردی؟. تمرینات کدام درسها را با علاقه انجام می دادید و نمره خوب می گرفتید؟ اگر چنین درسهایی را به خاطر می آورید، این دروس برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای شما بسیار عالی هستند. قبول کنید اگر خودتان از یادگیری درسی قبلا لذت برده اید و به آن علاقه داشته اید از تدریس آن هم لذت خواهید برد. در نهایت شاگردهای شما هم از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد و بازدهی کلاسهای شما زیاد خواهد بود.



درآمد بالای تدریس خصوصی


نکته دیگری که برای موفقیت در تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که تنها علاقه به یک درس یا تعدادی از دروس برای اینکه تصمیم بگیرید آن درسها را تدریس کنید کافی نیست. باید دروسی را انتخاب نمائید که پرمتقاضی هم باشند. تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست، دروس دانشگاهی (ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، فیزیک 1 و 2 دانشگاه، فیزیک هالیدی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی مانند استاتیک، مدار، کنترل، تحقیق در عملیات، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، دینامیک، مکانیک خاک، سیگنال و سیستم، تحقیق در عملیات، حسابداری و ....)، زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و... متقاضی بالایی دارد. البته دروس دیگری هم هستند که در این لیست ذکر نشده است. به هر حال اگر بتوانید درسهایی را تدریس کنید که در مرحله اول خود شما به آن دروس علاقه داشته باشید و در مرحله دوم برای تدریس خصوصی دروس پرمتقاضی ای باشند، در نهایت قدم اول را برای موفقیت در کار تدریس خصوصی بسیار خوب برداشته اید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم بخوانید.



کسب درآمد از تدریس

در مرحله بعد باید تسلط خودتان را بر دروس تدریسی خودتان افزایش دهید و مطالعه کنید و در عین حال برای جذب شاگرد اقدام نمائید. وقتی بر درس ریاضی (به عنوان مثال) 100% مسلط هستید، هنگامیکه برای کلاس با شما تماس گرفته می شود با اعتماد به نفس حرف می زنید و از پشت تلفن هم مشخص است که به خودتان اطمینان دارید. در بسیاری از موارد خوب حرف زدن و با اعتماد به نفس حرف زدن از پشت تلفن قابل تشخیص است و می تواند منجر به هماهنگی و برگزاری کلاسها گردد. در ضمن، بارها و بارها در همین سایت (ایران مدرس) و مقالات قبلی هم گفته شده است که جلسه اول و یا جلسات اول تدریس کاملا مهم است و اگر بر درس مسلط باشید و در این جلسات عملکرد خوبی داشته باشید ادامه پیدا کردن کلاسها تضمین شده است. چرا که بسیاری از کلاسهای خصوصی در همان یکی دو جلسه اول به دلیل عدم رضایت شاگرد کنسل می شود.



کار تدریس خصوصی

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در مرحله بعد روی این فکر کنید که چگونه شاگرد جذب نمائید. یک مقاله در بالا در این زمینه معرفی شد. مطالعه مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) هم در این زمینه بسیار مفید است. یکی راهکار بسیار خوب برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت تبلیغات تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای جذب شاگرد درج تبلیغات تدریس در آن کاملا موثر است. بسیاری از مدرسین که در صفحه اصلی این سایت مشاهده می کنید بارها و بارها تبلیغات تدریس خودشان را تمدید کرده اند. درج اگهی تدریس در این سایت برای جذب شاگرد کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود و بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس قرار گیرد. برای اینکه از این روش خوب نتیجه بگیرید و برای جذب شاگرد شما موثر باشد سعی کنید تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید. از این روش بهتر و از ایران مدرس سایت مناسبتر برای درج تبلیغات تدریس نمی توان پیدا کرد. تبلیغات اینترنتی در کل کشور دیده خواهد شد و حتی به صورت آنلاین و اینترنتی هم می توانید شاگرد جذب کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی



جذب شاگرد

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- انتخاب درست دروس تدریسی به صورتیکه هم خودتان به یادگیری و تدریس آن دروس علاقه داشته باشید و هم دروسی باشند که تقاضای بالایی برای تدریس خصوصی آنها وجود داشته باشد. تدریس زبان انگلیسی همواره متقاضی دارد و تدریس ریاضی و فیزیک هم کاملا پرمتقاضی است. در تهران و شهرهای بزرگ که دانشگاههای زیادی وجود دارد فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هم بسیار درآمد زا است. تدریس زیست کنکور می تواند بسیار عالی باشد چرا که دانش آموزان از آن زیاد استقبال می کنند البته باید مدرس در این زمینه قوی کار کند. علاوه بر دروس ذکر شده درسهای دیگری هم هستند که تقاضا برای تدریس آنها خیلی بالا است.

- در بالاترین حد تسلط بر دروس تدریسی خودتان باشید. آیا فقط بلد بودن دروس کافی است؟ هر گز این طور نیست. در کلاسهای تدریس خصوصی یک سوتی و یا بلد نبودن یک سوال می تواند منجر به کنسل شدن کل کلاسها گردد. حیف است شاگردهایی که با زحمت فراوان جذب کرده اید را با عدم تسلط بر درس از دست بدهید. حفظ شاگردهایی که دارید، جلب رضایت آنها و به نتیجه رساندن آنها در امتحانات و کنکور اگر از جذب شاگردهای جدید مهم تر نباشد کم اهمیت تر هم نیست.

- روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مقالاتی که در بالا معرفی شد را مطالعه نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج کنید. در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن بیشتر شود. در صورتیکه در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و اگر تدریس دروس کنکوری را انجام می دهید در سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.



برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس موثر و موفق مطالعه نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1039 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image