ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه می گردد. برای جذب شاگرد می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


روش های مختلف جذب شاگرد خصوصی


در این مقاله در رابطه با روش ها و راهکارهای مختلف جذب شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی توضیح داده شده است.


1- ثبت نام در آموزشگاههای تدریس خصوصی


یکی از روشهای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی تماس و یا مراجعه به آموزشگاههای مختلف و ثبت نام در آنها و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است. اشکالی که این روش دارد این است که:



اولا آموزشگاهها برای اینکه شاگرد بیشتری داشته باشند قیمت ها را پایین می گویند و بنابراین شما خودتان تعیین کننده قیمت نبوده و درآمد کمی از تدریس خصوصی کسب می کنید.


دوما 30 یا 40 درصد و یا شاید حتی 50 درصد از هزینه تدریس را باید تا جلسه آخر به آموزشگاه پرداخت کنید و این منصفانه نیست.


سوما آموزشگاهها فقط به مدرسانی که خودشان اطمینان کنند شاگرد می دهند. شما اگر همین امروز هم در آموزشگاههای مختلف ثبت نام کنید تا ایام امتحانات که مدرسان خودشان دیگر ظرفیتشان کامل شود با شما تماس نمی گیرند.


2- ایجاد وبلاگ و تبلیغات برای تدریس


می توانید برای خودتان یک وبلاگ بسازید و برای ارائه خدمات تدریس خصوصی توسط خودتان در آن تبلیغ کنید. این روش هم بد نیست فقط اشکالی که دارد این است که اگر شما مثلا در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید، کاربران با جستجوی عبارت تدریس خصوصی فیزیک در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر هیچ وقت به سمت وبلاگ شما هدایت نخواهند شد. مگر اینکه روی وبلاگتان خیلی کار کنید و بعد از یکی دو سال کم کم وبلاگتان بالا بیاید. بهینه سازی وبلاگ و وبسایت برای موتورهای جستجو طوری که در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده شود علم خودش را می خواهد. همین الان تدریس خصوصی فیزیک را در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که ایران مدرس (همین وب سایت) در صفحه اول و جایگاه اول قرار دارد.


3- درج آگهی در روزنامه (مثلا در روزنامه همشهری)


اگر ساکن تهران هستید با درج اگهی و تبلیغ در روزنامه همشهری می توانید شاگرد جذب کنید. این روش روش بدی نیست ولی هزینه بالایی دارد. با همان مبلغی که برای درج آگهی در روزنامه برای آگهی تدریس می پردازید، در سایتهای اینترنتی تخصصی تدریس مانند همین وب سایت (ایران مدرس) می توانید یک ماه آگهی ویژه درج کنید! ضمنا رقابت هم زیاد است. ممکن است در همان یک روز هیچ کس به شما زنگ نزد.


4- چاپ تراکت و پخش آن


می توانید تراکت چاپ کنید و آن را به در و دیوار بچسپانید و یا پخش کنید. این روش هم می تواند جوابگو باشد ولی هم هزینه دارد و هم برای چسپاندن تراکت ها یا پخش آنها هم باید هزینه پرداخت کنید و یا خودتان وقت بذارید. کلا روش متمدانه و با کلاسی نیست. اگر بخواهید کمتر هزینه کنید باید یک چسب و تعدادی تراکت دستتان بگیرید و در سطح شهر آن را بچسبانید. ضمنا، چند محله را می توانید پوشش دهید؟ به هر حال این هم می تواند یک روش باشد و در بعضی از شهرهای کوچک شاید موثر هم باشد.


پیشنهاد می شود مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را هم بخوانید و فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را ببینید.


5- ثبت آگهی تدریس در سایتهای آگهی تدریس مانند ایران مدرس (همین وب سایت)


به دلایل زیر، این روش بهترین روش برای تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی است:


5-1- مبلغ و هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید. کم کم که سابقه کارتان بیشتر شد و توانائی هایتان هم افزایش یافت می توانید هزینه ای که برای جلسات تدریس مطالبه می کنید را افزایش دهید.


5-2- اگر خوب تدریس کنید و هوای شاگردهایتان را داشته باشید ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و کلاسهای شما محدود به ایام امتحانات نمی گردد. مطمئن باشید که تعداد شاگردهایتان آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید پاسخگو باشید و تعدادی را رد خواهید کرد.


5-3- کل هزینه جلسات تدریس را برای خودتان بر می دارید. هیچ درصدی را به آموزشگاه پرداخت نخواهید کرد. ببینید، اگر شما مثلا در همین سایت (ایران مدرس) آگهی ثبت کنید و در ابتدای کار هزینه ای بپردازید، بعد از آن کل هزینه جلسات تدریس را برای خودتان بر می دارید و این واقعا به نفع شماست.


5-4- وب سایت حاضر برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان مثلا عبارتهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.


5-5- درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید به نسبت ثبت آگهی در روزنامه به صرفه تر است. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.


5-6- تبلیغات اینترنتی به نسبت تراکت گستردگی بسیار زیادی دارد. شما اگر بخواهید به عنوان مثال در تهران تراکت پخش کنید و بخواهید تمام محلات را پوشش دهید برای یک روز به بیش از 50 نفر نیاز دارید. تبلیغات تدریس خودتان را در اینترنت ثبت کنید و خیالتان راحت باشد که در سراسر کشور قابل مشاهده است.


به جرات می توان گفت که بهترین سایت درج آگهی رایگان تدریس خصوصی، ایران مدرس (همین سایت) است. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس خصوصی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد


چرا سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی است؟


راهکارهایی برای جذب شاگرد بیشتر


6- ارتباط با سایر معلمین و اساتید خصوصی


فرض کنید شما در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید و با دو استاد دیگر در ارتباط هستید که یکی از ایشان شیمی و دیگری ریاضی تدریس می کند. شما وقتی زبان آموزی که دارید به معلم ریاضی یا شیمی نیاز دارد می توانید این همکاران را معرفی نمائید و در عوض همکاران شما هم اگر شاگردی که دارند به معلم زبان انگلیسی نیاز داشت شما را معرفی می کنند. بنابراین به این ترتیب هر چه دایره ارتباطی خودتان را گسترش دهید می توانید شاگردهای بیشتری را جذب نمائید. البته باید سعی کنید برای هر درس با بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید تا اگر استادی را به شاگرد خودتان معرفی کردید بعدا از شما گلایه نکنند که استاد خوب درس نداده است. به هر میزان به سایر همکاران شاگردهای بیشتری معرفی کنید ایشان هم در زمان مناسب شاگردهای بیشتری را به شما معرفی می نمایند.


7- جذب شاگرد از طریق شاگردهای فعلی


نکته مهمی را در نظر بگیرید و آن هم این است که اگر تدریس شما در حد عالی و فوق العاده باشد همین شاگردهایی که این ترم دارید ترم های بعدی پیش شما برمی گردند و برای سایر دروس خودشان با شما کلاس خصوصی خواهند داشت. در ضمن، به شما شاگردهای جدیدی را هم معرفی می نمایند. بسیاری از مدرسین موفق و پردرآمد حالتی برایشان پیش آمده است که دیگر نیاز به تبلیغات ندارند بلکه از طریق تبلیغات کلامی شاگردهای فعلی یا شاگردهای قبلی خودشان شاگردهای جدید را جذب می نمایند. البته خودتان هم می توانید این روند را تسریع ببخشید و به شاگردهای خودتان کارت معرفی خودتان را بدهید تا به دوستان و آشنایان خودشان بدهند. باز هم تاکید می شود که پیش شرط استفاده از این روش این است که کیفیت تدریس شما عالی باشد.


مطالعه نمائید: متن تبلیغات برای جذب دانش آموز


سخن آخر


برای ثبت آگهی رایگان تدریس، بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. در صورت تمایل برای حصول بازدهی بیشتر، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج کنید. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، آگهی ویژه تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 31732 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image