ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟

هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟

به اشتراک گذاری

هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره می شود. هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون شهر مورد نظر، تجربه و سابقه کاری مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس مورد نظر و ... بستگی دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟

به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. البته با تماس با چند مدرس ممکن است بتوانید کلاسهای تدریس را در شهرهای بزرگ همچون تهران نیز با قیمت مناسب هماهنگ کنید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای برگزاری جلسات تدریس در منزل هزینه بیشتری را مطالبه می کنند. به هر حال، جلسات تدریس این مدرسین معمولا پر بارتر هم خواهد بود.



مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه

تعداد جلسات تدریس هم در تعیین هزینه جلسات تدریس خصوصی موثر است. مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر معمولا هزینه کمتری درخواست می کنند. هزینه تدریس دروس دانشگاهی و دروس کنکور هم معمولا بالاتر می باشد. البته مواردی که گفته شد، معیارهای کلی بوده و ممکن است در بعضی از موارد صادق نباشند. برای مطالعه بیشتر در زمینه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بر روی موارد زیر کلیک نمائید.




قیمت کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی ریاضیات





هزینه تدریس خصوصی فیزیک





به منظور مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی بر روی لینک معلم خصوصی کلیک کنید. در این وب سایت (ایران مدرس) بیش از هر وب سایت دیگری مدرس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند.


آمار بازدید: 2503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image