ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله بازار کار درآمد کار و شغل تدریس چقدر است؟

درآمد کار و شغل تدریس چقدر است؟

به اشتراک گذاری

درآمد کار و شغل تدریس و تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در این بخش توضیحات مختصری درباره ان ارائه می گردد. درآمد تدریس به شهر محل تدریس بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و ... که به صورت کلی وضعیت مال مردم بهتر است کسانی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند هم می توانند برای جلسات تدریس خصوصی مبالغ بیشتری را درخواست کرده و در نتیجه درآمد آنها بالاتر خواهد بود. البته کار تدریس خصوصی در تهران به نسبت سایر شهرهای دیگر بازار بهتری دارد و درآمد مدرسین هم در تهران با اختلاف زیادی از دیگر شهرها بیشتر است. مسلما، درآمد یک مدرس و معلم از کار تدریس و تدریس خصوصی فقط به شهر محل سکونت او بستگی نداشته و عوامل دیگری هم موثر است. مثلا در همان شهر تهران مدرسین تدریس خصوصی از جلسه ای 10 هزار تومان تا 500 هزار تومان ممکن است درامد داشته باشند. اینکه درآمد شما در محل سکونت خودتان به چه چیزی بستگی دارد بیشتر به خودتان بر می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس



مدرسانی که تمایز ایجاد کرده اند و در زمینه ای و یا به گونه ای فعالیت می کنند که کار انها تاثیر بسیار زیادی دارد، مسلما درآمد بسیار بالایی هم خواهند داشت. مدرس یا معلمی که به عنوان مثال در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت دارد و خلاصه جزوات منحصر به فردی تهیه کرده است و روشهای مخصوصی خودش که واقعا کارآمد هم است، برای پاسخ دادن به سوالات کنکور ارائه می کند مسلما درامد بالایی دارد. مدرس ریاضی ای که قبلا شاگردانش درصدهای بالایی را در درس ریاضی کنکور زده اند و در کار خودش معروف شده است و همه می دانند که می توان به او اعتماد کرد، مسلما درآمد خیلی خوبی خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید در کار تدریس یا هر کار دیگری موفق باشید و درآمد خیلی خوبی کسب کنید، باید تمایز ایجاد کنید. باید به گونه ای تدریس کنید که نتایج عالی بگیرید و شاگردان شما بهترین نتیجه ها را بگیرند. هر قدر جایگزین کردن شما با یک نفر دیگر سخت تر و سخت تر باشد، درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین برای رسیدن به درامد عالی در کار تدریس باید در کار خودتان بسیار عالی عمل کنید و بدرخشید.



مطالعه مقاله چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ هم می تواند مفید باشد.



اگر می خواهید در کار تدریس درآمد بسیار بالایی داشته باشید باید دروسی را تدریس کنید که به انها علاقه دارید و از تدریس آنها لذت ببرید. اگر اینطور باشد، شاگرد شما هم از گوش دادن به شما لذت می برد. راه حلهای ابتکاری برای حل مسائل ارائه دهید و روش تدریس و روش حل مسائل را مرتبا به روز و مفید تر و بهینه تر کنید. اگر می خواهید در بیرون اتفاقات خوب بیفتد و درامد شما از تدریس عالی باشد، باید ابتدا درون را اصلاح کنید و خودتان در تدریس عالی باشید.



درآمد کار تدریس با سابقه و مدرک تحصیلی مدرس هم تا حدودی بستگی دارد ولی تاثیر آن خیلی زیاد نیست. یعنی اگر شما خیلی خوب تدریس کنید کسی از مدرک و سابقه شما نمی پرسد.





برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی پارامتر دیگری که خیلی مهم است، نحوه تبلیغات و بازاریابی شما است. قبول کنید اگر بخواهید با آموزشگاهها کار کنید هیچ وقت از تدریس به درآمد خوبی نخواهید رسید. چون آموزشگاهها به خاطر سیاست های خودشان و برای اینکه تعداد شاگرد بیشتری جذب کنند قیمت ها را پایین نگه می دارند. در ضمن در نهایت همه آموزشگاه را می شناسند و کسی مستقیم با خود شما تماس نخواهد گرفت. مطلب دیگر اینکه باید درصد بالایی از حق التدریس را به آموزشگاهها پرداخت کنید.بنابراین اگر می خواهید از تدریس خصوصی درآمد خوبی داشته باشید، باید برای خودتان کار کنید. خودتان تبلیغ کنید و شاگرد جذب کنید. سایت یا وبلاگی برای خودتان داشته باشید و در ان جزوات خودتان را منتشر کنید. می توانید در سایتهای مختص اگهی تدریس (مانند همین سایت: ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نموده و برای معرفی خدمات و توانایی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید. به این ترتیب به صورت مستقیم شاگرد جذب نموده و درآمد شما از کار تدریس روز به روز افزایش می یابد. البته به شرطی که خوب تدریس کنید و در کار خودتان روز به روز بهتر شوید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) پس از ثبت آگهی تدریس می توانید جزوات خودتان را هم قرار دهید و نحوه تدریس خودتان را تبیلغ کنید. درج اگهی در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. برای عضویت در ایران مدرس و ثبت آگهی تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی



سایت ایران مدرس برترین سایت درج تبلیغات و آگهی رایگان تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی  و تمامی دروس است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 14000 مدرس تا مرداد 95). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است.



با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، مدرس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی کنکور و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید یافت. بنابراین با درج اگهی رایگان تدریس در ایران مدرس، متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شده و می توانید شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.


آمار بازدید: 6317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image