ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی شروع کار تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی

شروع کار تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی

به اشتراک گذاری

در این مقاله مطالبی در زمینه شروع کار تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی ارائه می گردد. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مقالات و مطالب زیادی در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس، چگونگی ثبت اگهی تدریس پربازده و موفق و نحوه جذب شاگرد، موفقیت در تدریس و نقش تدریس و تدریس خصوصی در موفقیت شاگردان، راهکارهای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی، مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای تدریس گروهی مدرسه و دانشگاه، ویژگیهای مدرسین موفق و ... ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



تعدادی از مقالات مرتبط با موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در پایین همین مطالب ارائه شده است. علاوه بر مقاله حاضر، می توانید بر روی لینکهای ارائه شده کلیک نموده و آنها را مطالعه کنید. در همین وب سایت می توانید عضو شوید و آگهی تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان درج نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید). درج آگهی تدریس در همین وب سایت (ایران مدرس) پربازده و مفید و موثر است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. برای شروع کار تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و درآمد کسب نمائیم؟

1-اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت نداشته اید و به تازگی فعالیت در این زمینه را آغاز کرده اید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس می توانید اگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری هم دارند. بسیاری از مدرسینی که در همین سایت آگهی تدریس خودشان را به صورت ویژه درج کرده اند، بارها و بارها آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند (بعضی از مدرسین تدریس خصوصی حتی بیش از 20 بار این کار را انجام داده اند). این مسئله خود نشان دهنده این است که ثبت آگهی تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس برای آنها مفید و موثر بوده است. مطمئن باشید که اگر با درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی ویژه خودشان را تمدید نکرده و مبالغ دیگری را پرداخت نمی کردند. شما هم اگر می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی را اغاز نمائید و یا فعالیت خودتان در این زمینه را گسترش دهید، آگهی تدریس ویژه و یا رایگان خودتان را در همین سایت درج کنید. در این وب سایت هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی ارائه شده است و آگهی تدریس شما (البته اگر ویژه باشد) در کنار مطالب آموزشی مزبور هم نشان داده خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.


2- برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در مرحله اول باید خوب تبلیغ کنید و بتوانید شاگرد جذب کنید. تا وقتی که شاگرد جذب نکرده اید، موفقیت در تدریس هم معنی ندارد. یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس، همانطور که گفته شد، درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. البته برای جذب شاگرد راهکارهای دیگری هم وجود دارد. مثلا می توان با آموزشگاهها هماهنگ کرد، در روزنامه آگهی بدید، تراکت چاپ کنید و ... . برای مطالعه در زمینه راهکارهای مختلف جذب شاگرد و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی بر روی لینک زیر کلیک نموده و آن را مطالعه کنید. در مقاله زیر انواع روشهای جذب شاگرد و مزایا و معایب هر کدام توضیح داده شده است. اگر می خواهید شاگر جذب نموده و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کنید، فرصت مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی



3- برای موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی، همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، باید نتیجه گرا باشید. باید سعی کنید تمامی کارها و فعالیت های شما در جهتی باشد که در پایان جلسات تدریس خصوصی و بعد از برگزاری امتحان شاگرد یا شاگردان شما نتیجه بگیرند. اینکه سبک تدریس شما به چه شکلی است و در طول ترم چند جلسه کلاس برگزار می کنید، یا حین برگزاری کلاس چه مطالبی را و به چه شکلی ارائه می نمائید و .... مهم نیست (هر چند در این زمینه ها هم مقالاتی در همین سایت موجود بوده و پیشنهاداتی ارائه شده است)، در نهایت اگر روش تدریس شما و راه و روش هدایت شاگردانتان منجر به موفقیت آنها در امتحانات و یا کنکور گردد، می توان گفت که شما در کار تدریس موفق بوده اید. برای موفقیت در کار تدریس پشتیبان و مشاوره شاگردانتان باشید به نحوی که به صورت کامل درک کنند که شما فقط برای گرفتن حق التدریس نیامده اید و نتیجه گرفتن آنها برای شما مهم است. همین که به کار تدریس و به تدریس خودتان متعهد باشید از نظر شاگردانتان بسیار ارزشمند است. البته مطمئنا مواردی همچون تسلط بر دروس تدریسی و ... نیز بسیار مهم و تاثیرگذار است. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید باید موارد همچون حضور به موقع در کلاس، تسلط بر دروس تدریس و ... را هم در نظر بگیرید. ولی به هر حال، متعهد بودن به کار تدریس و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگردانتان در اولویت قرار دارد و منجر به موفقیت شما در کار تدریس خصوصی می گردد. همانطور که گفته شد، در همین سایت مقالات دیگری در زمینه تدریس و تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس ارائه شده است که تعدادی از آنها را در پایین همین مقاله هم می توانید مشاهده کنید. برای موفقیت در کار تدریس و آشنایی با روشهای مختلف جذب شاگرد و ... بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه کنید.



چگونه میتوان معلم خصوصی شد



نکات مهم در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image