ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کلاسهای تدریس خصوصی و درآمد تدریس خصوصی

جذب شاگرد و کلاسهای تدریس خصوصی و درآمد تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه جذب شاگرد و کلاسهای تدریس خصوصی + درآمد تدریس خصوصی و ... ارائه می گردد. اگر سوال ( چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم ) یا ( چگونه شاگرد جذب کنیم ) برای شما هم مطرح است، در این زمینه در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) توضیحات کاملی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی



برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و اعلام آمادگی کنید. راهکار دیگری که وجود دارد درج آگهی تدریس در روزنامه و یا چاپ تراکت و توزیع آن است. به شکل دیگر، می توانید در اینترنت و در سایتهای آگهی اینترنتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نموده و به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید. یکی از سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش و تبلیغات تدریس فعالیت دارد، سایت ایران مدرس (همین سایت) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت، تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر و بیشتر کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله میزان درآمد کار تدریس خصوصی و معلم های خصوصی را هم بخوانید.

ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، مفید و موثر است. بعضی از مدرسین بیش از 15 بار هم آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس است. اگر شما هم آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان ارائه کنید و در کنار آن آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید، به احتمال بسیار زیاد می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید. اینکه آگهی تدریس ثبت نمائید و خودتان شاگرد جذب کنید، به نسبت همکاری با آموزشگاهها و جستجوی آگهی های استخدامی مدرس و ...، مزیتهای فراوانی دارد. از جمله اینکه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و درصدی به اموزشگاهها پرداخت نمی کنید. در ضمن هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید درآمد شما به مرور افزایش می یابد. برای ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام اگهی تدریس خودتان را درج کنید.

به هر حال اگر هنوز سوال ( چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم ) و یا سوال ( چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم ) برای شما مطرح است و با توضیحات ارائه شده به سوال شما پاسخ داده نشده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه جذب شاگرد و چگونگی کسب درامد از تدریس و تدریس خصوصی بر روی لینک زیر کلیک نموده و آن را مطالعه کنید.


حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

کار تدریس و تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کارهای تمام وقت و پاره وقت درآمد بالا و مناسبی دارد. البته همانطور که در مقالات قبلی ثبت شده در همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید در مرحله اول باید به آن علاقه داشته باشید. یا حداقل دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. در مرحله بعد برای موفقیت در کار تدریس، جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی، باید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. باید سعی کنید جلسات تدریس خصوصی ای که برگزار می کنید برای شاگردانتان کاملا مفید و موثر باشد. به نتیجه گرفتن شاگردانتان فکر کنید و بر روی نتیجه گرفتن آنها متمرکز شوید. خصوصا جلسه اول بسیار مهم است. در جلسات اول تدریس خصوصی سعی کنید حتی به نسبت حالت معمول خودتان هم خیلی بهتر عمل کنید. در ادامه جلسات هم تلاش کنید تا جلسات مفیدی داشته باشید و حتی اگر شاگرد شما خودش خیلی تمایل به مطالعه ندارد او را به سمت درس خواندن و یادگیری هدایت نمائید. برای موفقیت در کار تدریس، پارامتر و عامل مهم دیگری که وجود دارد این است که توانایی ها و قابلیت های خودتان را خوب تبلیغ کنید و در آگهی تدریسی که برای خودتان در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه می کنید، به صورت کامل رزومه کاری و سوابق درخشان خودتان را بیان نمائید. آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و به بهترین شکل در مورد توانائی هایتان توضیح دهید. در سایت ایران مدرس برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه هم ثبت کنید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با نحوه تدریس شما بیشتر و بیشتر هم آشنا خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی تدریس پربازده و مفید و موثر و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تدریس موفق و راهکارهای موفقیت در تدریس، جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



چرا در ایران مدرس تبلیغات و آگهی تدریس ثبت کنم؟



راهکارهایی برای جذب شاگرد بیشتر



سه راهکار برای درج آگهی تدریس موثر



آیا برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس کافی است؟



اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟





عبارتهای کلیدیی: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم، درآمد تدریس خصوصی ریاضی، نحوه جذب شاگرد، کسب درامد بالا از کار تدریس، بهترین سایت جذب شاگرد و تدریس خصوصی

















منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 867 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image