ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه میزان درآمد مدرسین تدریس خصوصی و درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و ... سوال دارید .... اگر می خواهید بدانید با فعالیت در زمینه آموزش در منزل و فعالیت به عنوان یک مدرس تدریس خصوصی چقدر می توانید درآمد داشته باشید ....



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

اگر به کار تدریس علاقه دارید و قصد دارید با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و سایر دروس درامد بسیار خوبی بدست بیاورید ... در هر صورت، در این بخش در زمینه میزان درآمد مدرسین تدریس خصوصی، عوامل موثر بر درامد مدرسین، نحوه جذب شاگرد و افزایش درآمد از کار تدریس و ... توضیحاتی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... به عوامل زیادی بستگی دارد. درآمد کار تدریس خصوصی در مرحله اول به شهر محل تدریس و شهری که در آن در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر که به صورت کلی اوضاع اقتصادی مردم مناسبتر است، برای کلاسهای خصوصی و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان هم بیشتر هزینه می کنند و همچنین مردم توانایی هزینه کردن بالاتری را هم دارند. بنابراین در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و .... درامد کار تدریس خصوصی و متقاضی برای تدریس بیشتر است. در همان شهر تهران هم، به عنوان مثال، اگر شما به عنوان یک مدرس تدریس خصوصی در شمال تهران فعالیت داشته باشید و بتوانید شاگرد جذب نمائید به نسبت جنوب و مرکز تهران، درآمد بیشتری بدست خواهید آورد. درآمد مدرسین تدریس خصوصی در مرحله بعد به دروسی که تدریس می کنند هم بستگی دارد. هر مقدار درسی که تدریس می شود سطح بالاتر باشد و خاص تر و افراد کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند هزینه تدریس آن و در نتیجه درامد مدرسی که این درس را تدریس می کند بیشتر خواهد شد. البته بعضی از دروس هستند که چنین ویژگی ای را دارند ولی متقاضیان تدریس خصوصی آن افرادی هستند که بضاعت مالی خوبی ندارند. در نتیجه از تدریس آن انتظار درآمد بالایی را نمی توان داشت. بعضی از دروس هستند که متقاضی برای تدریس خصوصی آنها همیشه وجود دارد و در نتیجه درآمد مدرس در تابستان و ... قطع نخواهد شد. اگر می خواهید کار تدریس شما همیشه ادامه داشته باشد می توانید در زمینه تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی کامپیوتر و ... فعالیت کنید.



مطالعه کنید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... به زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم بستگی دارد. معمولا در ایام تابستان و اوایل ترم که متقاضی برای تدریس و تدریس خصوصی کمتر است، مدرسین قیمتهای پایینتری را پیشنهاد می دهند و به کسب درآمد پایینتر از کار تدریس هم راضی هستند. در ایام امتحانات درآمد مدرسین تدریس خصوصی به شدت افزایش پیدا می کند و حتی بعضا کلاسهای بیشتر را نمی پذیرند. درآمد مدرسین به سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس و دانشگاه محل تحصیل ایشان هم بستگی دارد. دبیران و معلمان رسمی هم معمولا قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند و والدین هم چون به آنها بیشتر اعتماد می کنند مبالغ بالاتری می پردازند. در نتیجه دبیران رسمی و معلمان آموزش و پرورش در کنار کلاسهای اصلی خودشان از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی می توانند بدست بیاورند. درآمد تدریس خصوصی دروس کنکوری (اگر بتوانید در این زمینه فعالیت کنید و اعتماد والدین دانش اموزان را جلب کنید که فرزندانشان را برای قبولی به شما بسپارند) به نسبت تدریس دروس متوسطه و ابتدایی و دانشگاهی خیلی بالاتر است ولی کار کردن و جذب شاگرد در این زمینه هم سخت تر می باشد.





حتما بخوانید: 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

تعدادی از مواردی که می تواند بر روی درامد مدرسین تدریس خصوصی و میزان درآمد آنها موثر باشد در بالا مورد بررسی قرار گرفت. عوامل دیگری هم می تواند بر درامد مدرسین و اساتید تدریس خصوصی موثر باشد که در بالا نیامده است. مهمترین عامل برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی خود مدرس است. در شرایط یکسان ممکن است یک مدرس به صورت ماهیانه 1 و نیم میلیون تومان از کار تدریس درآمد کسب نماید و مدرس دیگری می تواند 10 میلیون تومان درآمد بدست آورد. در مرحله اول میزان درامدی که هر شخص از کار تدریس و یا هر کار دیگری دارد به ذهنیت خود آن شخص برمی گردد. اگر فردی تمام برنامه ریزی هایش این باشد که حداکثر درآمد خودش را از تدریس خصوصی ماهیانه به 2 میلیون توامن برساند و با رسیدن به این هدف خوشحال و راضی باشد، میزان درامدی که بدست می اورد از 2 میلیون تومان بیشتر نخواهد شد. پس در مرحله اول باید میزان درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی بدست آورید را مشخص نمائید و به تدریج آن را افزایش دهید. مثلا اگر تا به حال در یک ترم (5 ماه) از تدریس خصوصی 10 میلیون تومان درامد کسب نموده اید، تصمیم بگیرید ترم آینده آن را به 15 میلیون تومان برسانید و در این راستا هر کاری که می توانید را انجام دهید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید (مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را در این زمینه مطالعه کنید) و رضایت شاگردهایتان را جلب کنید. هر چه شاگردان راضی تری داشته باشید که بهتر نتیجه بگیرند در کار تدریس موفق تر خواهید بود و درآمد بیشتری بدست خواهید آورد. رضایت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان مهمترین عامل برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است. چون به این ترتیب ترمهای بعد هم با شما برای درسهای دیگرشان تماس خواهند گرفت و دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

راهکار بسیار خوبی که برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، دروس دانشگاهی، نرم افزار و .... جذب شاگرد وجود دارد ثبت آگهی تدریس خصوصی (به صورت رایگان یا ویژه) در همین سایت (ایران مدرس) است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و به جمع بیش از 19000 مدرس ثبت نامی در ایران مدرس (تا سال 98) بپیوندید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده و متقاضی تدریس خصوصی قرار می دهد. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس، تعداد شاگردها و درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.



روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3061 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image