ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) توضیحات کامل و مقالات زیادی در زمینه درآمد تدریس خصوصی، نحوه کسب درامد بالا از کار تدریس، درآمد مدرسین تدریس خصوصی که به صورت پاره وقت و نیمه و وقت و یا تمام وقت کار تدریس را انجام می دهند، نحوه جذب شاگرد و ثبت آگهی تدریس موثر و ... ارائه شده است. در ادامه در زمینه درآمد مدرسین و حداکثر درامد مدرسین تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای


حداکثر درآمد تدریس خصوصی


کار تدریس خصوصی کار خوب و پردرآمدی است. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد. البته همانطور که می دانید در هر کاری بعضی از افراد درامدهای بسیار خوبی دارند و افراد دیگری هم در همان حرفه از شرایط و اوضاع بد کاری می نالند. بنابراین درامد تدریس خصوصی به خود مدرس هم بستگی دارد. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، کسب درامد و افزایش درامد از کار تدریس ، راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی و تبدیل شدن به یک مدرس موفق و .... ارائه شده است.


بهترین مقالات کسب درآمد معلم خصوصی


برای مطالعه در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟ برای مطالعه در زمینه چگونگی ثبت آگهی تدریس موثر و پربازده مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده به منظور مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی و برای مطالعه در زمینه درآمد مدرسین و نحوه کسب و افزایش درآمد از تدریس خصوصی مقاله بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی + درآمد مدرسین را مطالعه نمائید.



مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس هم مفید است.


درآمد تدریس خصوصی چقدر است؟


در حقیقت درامد مدرسین تدریس خصوصی می تواند در زمره شغلهای پردرآمد ایران قرار بگیرد. در تهران و شهرهای بزرگ مدرسین تدریس خصوصی به خوبی از کار تدریس خصوصی پول در می آورند. بعضی از مدرسین که معروف شده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری (تدریس ریاضی کنکور، تدریس زیست کنکور، تدریس فیزیک کنکور و ....) فعالیت دارند ممکن است برای هر جلسه تدریس مبلغ 600000 تومان و حتی بیشتر هم دریافت کنند. اگر در روز به صورت متوسط سه کلاس داشته باشند، می توان گفت که درآمد ماهانه آنها می تواند به 50 میلیون تومان هم برسد. البته تعداد این مدرسین که چنین درآمد های بالایی دارند کم است و حتی تعداد بسیار کمتری از اساتید ممکن است درآمدهای بالاتری هم داشته باشند.


درآمد متوسط معلم خصوصی


تعداد بیشتری از مدرسین به نسبت مبلغ گفته شده درامد پایینتری دارند ولی هنوز درآمد آنها از کار تدریس قابل توجه است. مدرسین تدریس خصوصی به صورت متوسط می توانند از 10 تا 20 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند. البته درامد کار تدریس در ایام امتحانات بیشتر شده و در مقاطع دیگری ممکن است کمی کمتر باشد. اگر شما در ابتدای راه هستید و یا می خواهید کار تدریس خصوصی را شروع کنید ممکن است در آغاز کار درامد بالایی نداشته باشید. ولی به تدریج که تعداد شاگردهایتان بیشتر شود درامد شما هم افزایش خواهد یافت.


تدریس خصوصی به عنوان کار پاره وقت


تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت نیز به نسبت اکثر کارهای پاره وقت دیگر درامد بهتری دارد. در ضمن اگر کارمند یا دانشجو هستید و یا به کار دیگری مشغول هستید، ممکن است هر کار دیگری را به عنوان شغل دوم نتوانید داشته باشید. ولی کار تدریس خصوصی انعطاف بالایی دارد. از لحاظ زمانی تدریس خصوصی کار بسیار مناسبی است و در کنار هر کار دیگری کار تدریس خصوصی را می توانید داشته باشید. کلاسها را در هر زمانی که بخواهید می توانید برگزار نمائید. با توجه به مطالب گفته شده کار تدریس خصوصی علاوه بر درآمد خوبی که دارد، انعطاف زمانی بالایی نیز دارد و زمان کمتری هم به نسبت سایر انواع کارها از شما می گیرد.


مطالعه مقاله نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی و مشاهده فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.


سخن آخر


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) درج نمائید. ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 14851 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image