ارتباط مستقیم با 30547 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی، قیمت، فواید و مزایای آن، درآمد تدریس خصوصی

کلاسهای تدریس خصوصی، قیمت، فواید و مزایای آن، درآمد تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالب مفیدی در زمینه کلاسهای تدریس خصوصی، قیمت، فواید و مزایای آن، درآمد تدریس خصوصی، تبلیغات تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، نقش کلاسهای تدریس خصوصی در موفقیت در تحصیل و .... ارائه می گردد.



قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی



بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، ریاضی و فیزیک دانشگاه و دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و سایر رشته ها، زبان انگلیسی، فرانسه، عربی، آلمانی، درس فیزیک، ریاضی، شیمی و ... مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده هزینه تدریس ثبت شده توسط آنها است. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش خصوصی دروس دانشگاهی و دروس سایر مقاطع فعالیت دارند. تعداد زیادی از مدرسین در متن اگهی خودشان به قیمت و هزینه تدریس و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی خودشان اشاره کرده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در سایت ایران مدرس و اطلاع از قیمت و هزینه تدریس آنها بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید. در ادامه بر روی عنوان آگهی هر مدرس کلیک نموده و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی مد نظر هر مدرس است را می توانید مشاهده نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله چگونه شاگرد جذب کنم؟ را مطالعه نمائید. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مانند قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس سایر مقاطع به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه تدریس و آموزش دروس دانشگاهی به نسبت دروس دبیرستان معمولا بالاتر است ولی به نسبت دروس کنکوری ممکن است پایینتر باشد. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به موارد زیر بستگی دارد:

1- درس مورد نظر: به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری آن درس را تدریس کنند، هزینه و قیمت تدریس آن هم بالاتر خواهد بود.

2- شهر محل تدریس: هزینه تدریس تمامی دروس و دروس دانشگاهی هم در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر به علت مشکلات ترافیکی زمان بیشتری طول می کشد تا مدرس به محل تدریس یا منزل دانشجو برسد و بنابراین هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر می باشد.

3- مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند قیمت بیشتری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر می گیرند.


4- سابقه مدرس در زمینه تدریس دروس دانشگاهی: مدرسینی که سابقه کار بالاتری دارند هزینه بیشتری را هم دریافت می کنند. اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی سوال دارید ....

اگر می خواهید هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و کنکور را بدانید ....

اگر برای آموزش ریاضی ابتدایی می خواهید هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی را از مدرسین ریاضی بپرسید ....

در صورتیکه قصد دارید از کلاسهای اموزش زبان در منزل استفاده کنید و به این منظور می خواهید هزینه تدریس خصوصی زبان را بدانید ...

اگر در زمینه هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، هزینه تدریس خصوصی عربی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان و ... سوال دارید ....

در هر صورت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی قیمت و هزینه کاملا مشخصی ندارد. هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به سابقه مدرس، شهر مورد نظر، درس و مقطع تدریس و عوامل زیاد دیگری بستگی دارد.

2- مدرسینی که سابقه و مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کنند. البته به مدرسین با سابقه اطمینان بیشتری هم می توان کرد و احتمال نتیجه گرفتن با آنها بالاتر هم است.

3- مسلما اگر مسیری که مدرس برای تدریس به شما طی می کند خیلی طولانی باشد هزینه بیشتری را هم درخواست می کند. برای کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسینی هماهنگ کنید که به شما نزدیکتر هستند.

4- سعی کنید از بین مدرسین تدریس خصوصی مدرسی را پیدا کنید که واقعا مناسب شما باشد. حتی اگر هزینه مدرس مورد نظر شما و قیمت جلسات تدریس خصوصی ایشان کمی بالاتر باشد باز هم ارزشش را دارد. چون با کمی پرداخت هزینه بیشتر مطئمن هستید که نتیجه می گیرید.

5- قیمت جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10000 تومان تا 500000 تومان متغیر است. بنابراین اصلا نمی توان مبلغ مشخصی را برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفت. بهترین راهکار این است که با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی لیست مدرسین را مشاهده کنید و با بررسی رزومه چند مدرس ببینید که چه قیمتی را درخواست می کنند. تعدادی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند.

6- در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بیش از هر سایت دیگری مدرس ثبت نامی که آگهی تدریس درج کرده اند را می توانید مشاهده کنید.

توصیه: اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، برگزاری این کلاسهای را به پایان ترم موکول ننمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد. می توانید همزمان و پابه پای کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. در ضمن به بهانه کلاسهای خصوصی در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. هر دوی اینها را در کنار هم داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند مفید و موثر باشد. مطلب دیگر اینکه فکر نکنید که اگر در کلاسهای خصوصی شرکت کردید دیگر مطالعه و درس خواندن و حل تمرین و مسئله لازم نیست. بلکه هر کدام از این موارد جای خود را دارد. از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان کمک و کلاسهای تقویتی استفاده نمائید. با ترکیبی از شرکت در کلاسها و تلاش و پشتکار خودتان بهترین نتیجه را خواهید گرفت. باز هم توصیه می کنیم مطالعه و درس خواندن و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم داشته باشید و این موارد را به شب امتحان موکول نکنید.

عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی در تهران، موسسه تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، استخدام تدریس خصوصی، قیمت تدریس خصوصی، تدریس خصوصی دبیرستان، تدریس خصوصی در اصفهان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس در تهران



مطالعه کنید: مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس



فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی



1- در جلسات تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد دانشجویان و دانش اموزان بسیار کمتر از جلسات تدریس دانشگاه و مدرسه است و یادگیری بهتر اتفاق می افتد.

2- جلسات تدریس خصوصی را در هر زمانی از روز می توان برگزار کرد و این خود یک عامل مهم برای افزایش بازدهی این جلسات است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی ندارند و دلیل آن برگزاری کلاسها در زمان نامناسب است.

3- تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را می توان کم و زیاد کرد و هر تعداد جلسه که مورد نیاز باشد را می توان برگزار نمود. می توان جلسات بیشتری را به تمرین و حل مسئله اختصاص داد و بر روی مسائل و مطالب مهمتر متمرکز شد.

4- در کلاسها و تدریس خصوصی به تناسب سطح علمی دانشجو و دانش آموز می توان مطالبی را ارائه کرد که برای او مفیدتر باشد. ممکن است برای یکی از دانش آموزان لازم باشد فرمولها را بیشتر مورد بررسی قرار داد و برای دیگری تمرینات بیشتری حل کرد. کلاسهای تدریس خصوصی انعطاف بالایی دارد.

5- کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل دانشجو دانش آموز برگزار می گردد. همین امر باعث می شود که وقت دانشجو و دانش آموز در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشود.

6- در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی اگر دانش آموز و دانشجو تشخیص دهد که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خوب نیست، می تواند معلم و مدرس خود را عوض کند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و انتخاب مدرس و معلم مورد نظرتان بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک نمائید.  در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد دانش آموزان و دانشجویان به نسبت کلاسهای گروهی بسیار کمتر است (معمولا از 1 تا 3 نفر). بنابراین یادگیری بسیار بهتر اتفاق می افتد. چون کلاسهای خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی بسیار خلوت تر است و تعداد دانشجویان یا دانش آموزان خیلی کمتر است، اشکالات اساسی افراد متقاضی تدریس خیلی زودتر رفع خواهد شد. افراد می توانند تمام سوالهای خودشان را حتی اگر مربوط به پایه های قبلی باشد بپرسند. در کلاسهای گروهی بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان حتی از مطرح کردن سوالات خودشان سرباز می زنند. چون فکر می کنند ممکن است مورد تمسخر دیگران قرار گیرند و یا ممکن است سوالشان خیلی ابتدایی باشد. در کلاسهای خصوصی حتی می توان اشکالات پایه های قبل را رفع کرد. مزیت دیگری که کلاسهای تدریس خصوصی دارد این است که اگر کلاسهای تدریس خصوصی به نظر دانشجو یا دانش آموز مفید و موثر نباشد، خیلی راحت می تواند مدرس خودش را عوض کند. در دانشگاه یا مدرسه چنین امکانی وجود ندارد. البته در مرحله اول باید سعی شود که با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگی انجام گیرد.



جلسات تدریس خصوصی فیزیک در کنار جلسات تدریس مدرسه می تواند برای یادگیری سریعتر و موثرتر بسیار مفید واقع شود. البته استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک به معنی بی توجهی به کلاسهای فیزیک مدرسه نبوده و می تواند یک مکمل خوب برای آنها باشد.

سعی کنید در کلاسهای مدرسه به صورت کامل به مطالب گوش دهید و اگر لازم شد از جلسات تدریس فیزیک به صورت خصوصی استفاده کنید، در جهت رفع اشکال و تکمیل کلاسهای مدرسه باشد. البته کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه مزایایی به صورت زیر دارد:

- در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک به دلیل تعداد کم افراد در کلاس یادگیری بهتر اتفاق می افتد.

- اگر با مدرس فیزیک خوبی کار کنید، نکات مهم و روند حل وسوالات را برای شما تشریح کرده و این باعث یادگیری سریعتر می شود.

- در صورتیکه با مدرس خود همکاری کرده و تمرینات ارائه شده را حل کنید، نتیجه خوبی خواهید گرفت.



مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمرات بهتر و خوب تر

درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی



اگر در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، چگونگی درج آگهی تدریس پربازده و موثر، راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با درج تبلیغات اینترنتی و .... سوال دارید، ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) در قالب مقالات آموزشی به صورت مفصل توضیح داده شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ را مطالعه نمائید. بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی همین سایت (ایران مدرس) است. دلایلی که در این زمینه وجود دارد به شکل زیر می باشد.

1- ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

2- در ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدید تبلیغات اگهی دهندگان افزایش می یابد.

3- ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ...) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.

4- تعداد زیادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

5- ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. اگر در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی و ... سوال دارید ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید و موثر باشد. در وب سایت ایران مدرس هزاران آگهی تدریس خصوصی ثبت شده است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی و .... در این وب سایت تبلیغات تدریس خودشان را ثبت نموده اند.

اگر قصد دارید آگهی تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی، فیزیک، زیست، عربی و یا هر درس دیگری را بنویسید و در جستجوی نمونه آگهی تدریس خصوصی میباشید و می خواهید با نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی آشنا شوید یک راهکار عالی مشاهده آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده توسط آنها بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس و تدریس خصوصی درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. اگر مدرس ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری هستید و در زمینه اموزش خصوصی دروس مقطع دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی یا دروس سایر مقاطع فعالیت دارید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند. وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین گزینه برای درج اگهی تدریس و تدریس خصوصی است. با درج اگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغ شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد.

همانطور که می دانید، کار تدریس به نسبت بسیاری از انواع کارهای پاره وقت دیگر درآمد بهتری دارد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس درآمد کسب نمائید.

اگر در زمینه تدریس خصوصی خوب عمل کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریستان راضی باشند، ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و به این ترتیب درآمد شما کم کم افزایش می یابد.

برای جذب شاگرد یک راهکار خوب درج آگهی در اینترنت است. در ضمن، برای ثبت آگهی تدریس در اینترنت بهترین سایت ایران مدرس است. دلایل این ادعا در ادامه آمده است.

سایت ایران مدرس تا تیر 95 حدود 13500 مدرس ثبت نامی دارد. هیچ سایت تدریس دیگری در ایران این تعداد مدرس را ندارد. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به جمع مدرسین بزرگترین سایت تدریس ایران خواهید پیوست.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. بنابراین، با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. در ضمن، ایران مدرس بهترین رتبه الکسا را در بین سایتهای تدریس دارد.

ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. به این ترتیب، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای آگهی دیگر که در زمینه های مختلف تبلیغات قبول می کنند پربازده تر است.

سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. بنابراین، کسانی که در جستجوی خدمات تدریس خصوصی هستند، براحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.



مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

نحوه جذب شاگرد و درآمد تدریس خصوصی



اگر می خواهید در زمینه سوال ( چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم ) اطلاعاتی کسب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب شاگرد خصوصی راهکارهای مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای فعالیت در زمینه تدریس و آموزش

2- درج آگهی تدریس در روزنامه (به عنوان مثال، اگر ساکن تهران هستید می توانید در روزنامه همشهری آگهی تدریس ثبت نموده و شاگرد جذب کنید)

3- ساختن وبلاگ و تبلیغ برای تدریس خصوصی - می توانید به صورت رایگان برای خودتان وبلاگی بسازید و در زمینه تدریس تبلیغات خودتان را در آن ثبت نمائید.

4- ارتباط گرفتن با سایر مدرسین و تقاضا از آنها برای معرفی شاگرد به شما در صورتیکه خودشان وقت نداشتند.

5- تشکیل گروه آموزشی با دوستان و همکارانتان و درج اگهی در اینترنت (همین سایت: ایران مدرس) یا در روزنامه

6- ثبت آگهی تدریس به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس)  جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید. اگر جلسه اول تدریس خیلی خوب عمل کنید، جلسات تدریس خصوصی شما ادامه پیدا کرده و در نهایت کلاسهای شما و درآمد شما از تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد. به شاگردانتان بسپارید که به شما دوستانشان را معرفی کنند. البته اگر خوب تدریس کنید، معمولا شاگردهای شما دوستان و فامیل خودشان را هم به شما معرفی می کنند. ولی خودتان هم می توانید از آنها بخواهید تا در صورت نیاز، افرادی را که متقاضی تدریس هستند به شما معرفی نمایند. جلسات گروهی تدریس به صورت رایگان برگزار کنید. می توانید هر از چند گاهی جلسات تدریس گروهی به صورت رایگان برگزار کنید و یا مشاوره رایگان تلفنی ارائه دهید و از این طریق شاگرد جذب نمائید.



موفقیت در تحصیل و تدریس خصوصی



برای استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید.

2- اگر برای رفع اشکال کلاس خصوصی لازم دارید در ایام امتحانات هم می توانید این کلاسها را برگزار نمائید.

3- اگر تعداد زیادی جلسه تدریس خصوصی لازم دارید و درس را خوب بلد نیستید هر چه زودتر شروع کنید.

4-در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.

5- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.


حتما بخوانید: کسب نمره 20 در امتحانات و درصد 100 در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی

6- در کلاسهای خصوصی مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه تمرکز داشته باشید.

7- جزوه کلاسی مدرسه و دانشگاه را در کلاسهای تدریس خصوصی در اولویت قرار دهید.

8- کلاسهای خصوصی را در زمان مناسبی که خودتان بازدهی بهتری دارید برگزار نمائید.

9- از کلاسهای تدریس خصوصی انتظار خیلی زیادی نداشته باشید. در کنار این کلاسها پشتکار خودتان هم لازم است.

10- در صورتیکه از شیوه تدریس مدرس خصوصی خودتان راضی نبودید با یک مدرس دیگر هماهنگ کنید.

برای انتخاب مدرس خصوصی مورد نظرتان بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

حتما بخوانید: 20 نکته مهم برای نمره 20 گرفتن در امتحانات و موفقیت در تحصیل

عبارتهای کلیدی: چگونه در دروس 20 بگیریم؟، راز شاگرد اول شدن، موفقیت در دروس و در کنکور، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای گرفتن نمره خوب و موفقیت در کنکور، بهترین روش ها برای نمره 20 گرفتن



کلاسهای تدریس خصوصی برای حالتی که در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غائب بوده اید هم می تواند مفید باشد. اگر به هر دلیلی نتوانسیتد در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید، بعدا با شرکت در جلسات تدریس خصوصی می توانید غیبت های خودتان را جبران کنید. اگر در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه هم حضور داشته اید ولی بعضی از قسمتهای درس را خوب متوجه نشده اید باز هم می توانید با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنید و دروس را خوب یاد بگیرید. ایران مدرس (همین سایت) بهترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را در همین سایت می توانید پیدا کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. ترجیحا مدرس خودتان را از بین مدرسین ویژه انتخاب کنید. چرا که مدرسین ویژه به صورت جدی تری کار تدریس را دنبال می کنند و معمولا رزومه بهتری را هم ارائه می نمایند.  برای شاگرد اول شدن می توانید روی کلاسهای تدریس خصوصی حساب کنید. برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب هم می توانید روی جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل حساب کنید. البته باید خودتان هم درس بخوانید. مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی در مقاله میزان اهمیت کلاسهای تدریس خصوصی در ارتقاء معدل و موفقیت در کنکور و فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل توضیح داده شده است. برای شاگرد اول شدن و کسب نمرات عالی و نمره 20 امتحان و درصد 100 و بالای 90 در کنکور باید برنامه ریزی داشته باشید. با برنامه پیش بروید و انگیزه داشته باشید. هدف های مشخص و واضحی برای خودتان تعیین کنید. در ادامه با انگیزه برای تحقق هدفهایتان تلاش کنید. برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه موفقیت در تحصیل مقاله چگونه از کلاس تدریس خصوصی برای موفقیت تحصیلی استفاده کنیم؟ یا رازهای موفقیت در تحصیل و موفق شدن در کنکور را مطالعه نمائید. کسب نمره 20 در امتحانات و درصد 100 در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی - اگر می خواهید در امتحانات میان ترم و پایان ترم موفق باشید و در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست، عربی و یا هر درس دیگری 20 بگیرید ....

اگر می خواهید در امتحانات پایانی این ترم به نسبت ترمهای قبل افزایش معدل قابل توجهی داشته باشید و نمرات عالی کسب نمائید ...

در صورتیکه در حال مطالعه برای کنکور هستید و در بعضی از دروس اشکالاتی دارید و می خواهید در کنکور درصد 100 و یا درصد های بالایی بزنید ....

در هر صورت، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس و آموزش در منزل می تواند مفید باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی با در دست داشتن زمان کافی و با داشتن یک مدرس خوب و با سابقه و مجرب می توانید درسها را بهتر یاد بگیرید و در امتحانات نمرات بهتر و در کنکور درصد های بالاتری بزنید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزایای زیادی دارد که در مقاله مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی در مورد این مزایا توضیحات کافی ارائه شده است. البته همانطور که بارها و بارها گفته شده است در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم باید درس بخوانید و با برنامه پیش بروید. کلاسهای تدریس خصوصی را برای رفع اشکال، پرسیدن سوالاتی که حین خواندن درس یا حل تمرین و مسئله و یا در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه برایتان پیش می آید، انجام و حل تمرینات بیشتر و یا جبران غیبت هایی که در مدرسه یا دانشگاه داشته اید می توانید استفاده کنید. در همین سایت (ایران مدرس)، مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 883 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image