ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید یک مدرس خصوصی پردرآمد باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد می شود مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم مطالعه کنید.

برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی باید روش های تبلیغاتی خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. در حال حاضر رقابت برای جذب شاگرد بالا است و ممکن است به نسبت قبل کمی جذب شاگرد سخت تر شده باشد. در چنین شرایطی در مرحله اول باید فکر کنید و بررسی کنید و ببینید که آیا دروسی که تا به امروز تدریس می کرده اید هنوز به اندازه کافی متقاضی دارد یا نه. ممکن است شما در سال های قبل دروس یا نرم افزارهای را تدریس می کردید که متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی داشت و در حال حاضر این رشته ها یا دروس زیاد پرمتقاضی نباشد. باید کمی این موارد را بررسی کنید و اگر دروس تدریسی شما زیاد پرمتقاضی نیست دروس دیگری را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جایگزین آن کنید. به عنوان مثال در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی بعضی از رشته ها چون بازارکار خوبی ندارند دانشجویان چنین رشته هایی حاضر نیستند برای یادگیری آن هزینه کنند و در نتیجه ممکن است کلاس های خصوصی این رشته ها در حال حاضر متقاضی زیادی نداشته باشد. رشته های علوم پزشکی که به صورت کلی خیلی نیازی با استفاده از کلاس های خصوصی ندراد مگر در ترم های اول و برای بعضی از دروس عمومی. در رابطه با رشته های فنی مهندسی که دروس سنگینی دارد و معمولا متقاضی زیادی برای آموزش خصوصی دروس این رشته ها وجود دارد هم به دلیل اینکه بازارکار خود رشته ها کم شده است، همانطور که گفته شده ممکن است تعداد متقاضیان کمتری به نسبت قبل وجود داشته باشد. بنابراین باید این موراد را در نظر داشته باشید.

مطالعه مقاله
چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ هم مفید است.

بنابراین دروسی را که همیشه تدریس می کرده اید مورد بررسی قرار دهید و اگر هم اکنون خیلی پرمتقاضی نیستند آنها را تغییر دهید و یا دروس جدیدی را اضافه کنید.
تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی ریاضی همیشه متقاضیان خودش را دارد. اگر این دروس را بتوانید ارائه کنید می توانید امیدوار به کسب درامد از کار تدریس خصوصی باشید. اگر هم با وضعیت موجود و با تبی که برای رشته های پزشکی و ... وجود دارد بتوانید در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت داشته باشید و رشته و معلومات خودتان با این درس بخواند که بسیار خوب است. در زمینه دروس دانشگاهی هم با توجه به بازارکار موجود اگر بتوانید نرم افزارهایی را تدریس کنید که در آینده شغلی دانشجویان مفید باشد باز هم بسیار خوب است. تعدادی از رشته های فنی مهندسی مانند برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر و .... هم هنوز متقاضیان خودش را دارد و در نتیجه تدریس دروس این رشته ها مانند استاتیک، مقاومت مصالح، ریاضیات گسسته، مدار، کنترل، مکلنیک خاک و .... می تواند متقاضی داشته باشد. در کنار مد نظر قرار دادن این نکته که دروس تدریسی خودتان را مورد بازبینی قرار دهید، سعی کنید روش های تبلیغاتی بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان کنید و در همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ درج نمائید. روش های متعددی را برای جذب شاگرد امتحان کنید و تسلط خودتان را بر دروسی که درس می دهید افزایش دهید. در کل باید دروسی را تدریس کنید که با توجه به شرایط فعلی متقاضی دارند و در ضمن خودتان هم بهتر تبلیغ کنید و قوی تر و با تسلط بیشتر تدریس نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم بخوانید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1067 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image