ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی و خوب پول درآوردن از کار تدریس مطالبی ارائه شده است. اگر مدرس، معلم و دبیر با سابقه هستید و می خواهید درآمد خودتان از کار تدریس خصوصی را افزایش دهید و کار خودتان را توسعه دهید و یا اگر در زمینه کار تدریس و تدریس خصوصی سابقه ای ندارید و می خواهید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و درآمد خوبی بدست آورید، در هر صورت، خواندن ادامه ی این مقاله برای شما می تواند مفید باشد.

برای کسب درآمد بالا و خوب پول درآوردن از کار تدریس خصوصی باید عوامل و پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله عوامل مهم در این زمینه می توان به داشتن عشق و علاقه به کار تدریس، انتخاب درست دروسی که تدریس می کنید، تسلط کامل بر دروس تدریسی، راهنمایی و برنامه ریزی درست برای شاگردها، حمایت کامل از شاگردها و تلاش برای به نتیجه رساندن آنها، قیمت گذاری درست کلاسهای تدریس خصوصی، امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد و تبلیغات مناسب برای افزایش تعداد شاگردها، حفظ رضایت شاگردها و تلاش برای به نتیجه رساندن آنها و .... اشاره کرد.



مطالعه کنید: آیا می توان از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کرد؟

برای موفقیت در کار تدریس خصوصی باید به کار تدریس علاقه داشته باشید. یعنی اگر به این کار علاقه دارید فعالیت خودتان را شروع کنید. وقتی کاری را با علاقه شروع می کنید مطمئنا موفق خواهید بود. البته فقط علاقه کافی نیست ولی داشتن علاقه کار شما را راحت تر می کند. وقتی به کار تدریس علاقه دارید در طول یک روز می توانید تعداد جلسات زیادی را برگزار کنید و کمتر خسته می شوید. در حالتیکه علاقه داشته باشید، امادگی برای کلاسها هم برای شما راحت تر خواهد بود.



درآمد کار و شغل تدریس خصوصی

در مرحله بعد دروسی که می خواهید تدریس کنید را با دقت انتخاب کنید. اگر به تدریس ریاضی از تدریس خصوصی فیزیک بیشتر علاقه دارید، در این حالت بیشتر در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنید. اگر شیمی را بیشتر دوست دارید شیمی تدریس کنید. در هر صورت، دروسی را تدریس کنید که خودتان به آن درسها علاقه دارید و در مدرسه و دانشگاه خودتان هم در آن دروس نمرات خوبی گرفته اید. در ضمن، دروسی که انتخاب می کنید باید پرمتقاضی باشد. اگر درسی را تدریس کنید که افراد زیادی متقاضی آموزش آن نباشند فایده ای ندارد و تعداد شاگرد زیادی نمی توانید جذب کنید.


بعد از انتخاب دروس تدریسی باید تلاش کنید بر دروسی که می خواهید آموزش بدهید به صورت کامل مسلط باشید. بلد بودن کافی نیست باید خوب مسلط باشید. اگر مسلط نباشید در همان جلسه اول سوتی خواهید داد و کلاسها کنسل خواهد شد. پس درس را اگر بلد هم هستید مرور کنید. وقتی بر درس مسلط هستید نحوه بیان آن توسط شما متفاوت خواهد بود. در این حالت در حداقل زمان بیشترین حجم مطالب را ارائه می کنید و در ضمن کیفیت کلاسهای شما هم بالا خواهد بود.



حتما بخوانید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

در کلاسهای خصوصی سعی کنید به خوبی شاگردهای خودتان را راهنمایی کنید و حتی در برنامه ریزی به آنها کمک نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی فقط ارائه درس مهم نیست بلکه باید ماموریت خودتان را به نتیجه رساندن شاگردهایتان در نظر بگیرید. اگر هوای شاگردهایتان را داشته باشید، برای آنها برنامه ریزی کنید، به آنها مشاوره بدهید و حمایت همه جانبه از انها بکنید، در نهایت ترمهای بعد هم برای سایر دروس خودشان با شما کلاس برخواهند داشت و درامد شما افزایش پیدا خواهد کرد.



پول درآوردن از تدریس

علاوه بر موارد گفته شده، برای موفقیت در کار تدریس و خوب پول درآوردن از ان باید قیمت گذاری کلاسهای خودتان را هم به خوبی انجام دهید. نه قیمت ها آنقدر کم و پایین باشد که با وجود برگزاری تعداد زیاد کلاس باز هم درآمد خوبی نداشته باشید و نه قیمتها آنقدر بالا باشد که جذب شاگرد برای شما سخت شود. مدرسینی که در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس ویژه دارند و در کار تدریس خصوصی جدی هستند (برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی کلیک کنید) در بخش هزینه تدریس اکثرا عبارت توافقی را ثبت نموده اند. شما هم می توانید عبارت توافقی را درج کنید و یا با توجه به قیمتهایی که سایر مدرسین درج نموده اند شما نیز قیمت مناسبی را ارائه نمائید. برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی این مقاله را بخوانید. به هر حال قیمت گذاری خیلی مهم است. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اگر می خواهید افرادی که آگهی شما را مشاهده می کنند با قیمت اعلام شده از طرف شما که شاید به نسبت بعضی از مدرسین بالاتر باشد مشکلی نداشته باشند باید رزومه کاملی ارائه نمائید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد و سوابق تدریس بیشتری را درج کرده باشید و در نهایت متن آگهی قانع کننده تر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد بود.



مطالعه کنید: 15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی

واضح است که برای خوب پول درآوردن از کار تدریس خصوصی باید تعداد شاگرد زیادی داشته باشید. هر چه تعداد شاگردهای شما بیشتر باشد خوب مسلما درآمد بیشتری هم خواهید داشت. البته وقتی تقاضا برای کلاسهای شما زیاد شد باید سعی کنید کلاسهایی را قبول کنید که برای شما به صرفه تر است و در ضمن به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر باشد. به هر حال اگر در حال حاضر در شروع کار هستید و یا تعداد شاگردهای کمی دارید باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) است. برای ثبت آگهی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه درج نمائید.



برای مطالعه بیشتر در رابطه با روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای خوب پول درآوردن و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. داشتن صبر و تحمل و پشتکار و در کنار آن قدم برداشتن در مسیر صحیح برای رسیدن به این هدف کاملا لازم است. مسیر صحیح برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب و حفظ رضایت شاگردهای شما است. خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. البته باز هم تاکید می شود تبلیغات در اینترنت اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد بهترین روش جذب شاگرد است. باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید (این مقاله را بخوانید:
نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر) و تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید. در هر صورت می توانید با آموزشگاهها هم در ارتباط باشید و یا انواع روشهای دیگر را امتحان کنید. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مزیتی که دارد این است که حتی از سایر شهرهای ایران، به جز شهر محل سکونت خودتان، به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و با نرم افزارهایی مانند اسکایپ تدریس را انجام دهید. اگر خوب تدریس کنید، دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که در ارائه آنها عملکرد خوبی دارید و در نهایت شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید، در نهایت در ضمن جذب شاگردهای جدید، شاگردهای قبلی شما هم دوباره پیش شما بر خواهند گشت و درامد شما روز به روز افزایش خواهد یافت.



کسب درآمد مدرسین و معلمان

نکات تکمیلی برای کسب درآمد بالا و خوب پول درآوردن از کار تدریس خصوصی: به کار تدریس متعهد باشید. پیش خودتان فرض کنید کلاسها تضمینی است و اگر شاگردهای شما نتیجه نگیرند از درآمد هم خبری نیست. این تعهد و صداقت شما به تنهایی به اندازه همه عوامل دیگر در جذب و حفظ شاگرد موثر است. خوب درس بدهید و کم کاری نکنید. هر چه به کار تدریس تعهد بیشتری داشته باشید و تلاش بیشتری برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان انجام دهید اعتماد انها و والدین آنها را بیشتر جلب خواهید کرد و در کار خودتان موفق تر خواهید بود. مهم است که شاگردهای خودتان را بتوانید حفظ کنید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند چندین ترم با شما کلاس خواهند داشت و همواره به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه بتوانید تقاضا برای کلاسهای شما وجود خواهد داشت.



مطالعه کنید: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2070 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سودابه هداوند دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

باسلام ازمدرسین ایران مدرس هستم باتوجه به نکته ارائه شده به نظر شخص بنده دقیقا عشق و علاقه به تدریس و آموزش بیش ترین تاثیر را در میزان پیشرفت در کار و ارائه بهترین نتیجه و در نهایت بهترین درآمد را دارد.