ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان یادگیری و آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد در خانه از مبتدی تا پیشرفته رایگان

یادگیری و آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد در خانه از مبتدی تا پیشرفته رایگان

به اشتراک گذاری


اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کمترین زبان و از صفر تا صد به صورت رایگان آموزش ببینید ... اگر قصد دارید از مبتدی تا پیشرفته زبان انگلیسی و مکالمه و گرامر را عالی یاد بگیرید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی در خانه رایگان


در حال حاضر بسیاری از افراد قصد دارند زبان انگلیسی را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آموزش ببینند. برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته و به صورت رایگان راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. تفاوتی نمی کند که می خواهید زبان انگلیسی را برای مهاجرت، موفقیت در زبان کنکور و کنکور منحصرا زبان، کسب نمره بالا در امتحان زبان انگلیسی یا آزمون آیلتس یا تافل و ... یاد بگیرید، در هر صورت راهکارهای گفته شده در این مقاله می تواند برای شما موثر باشد. در این مقاله برای یادگیری و آموزش هر جنبه ای از زبان انگلیسی مقاله و جزوه های خوبی را معرفی نموده ایم و همچنین، فیلم های آموزشی بسیار خوبی معرفی شده است. در نهایت برای آموزش زبان با سرعت بالا مدرسین حرفه ای را معرفی کرده ایم.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


آموزش گرامر زبان انگلیسی در کمترین زمان


اگر می خواهید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را از صفر تا صد عالی یاد بگیرید می توانید از مطالب زیر استفاده کنید. دقت کنید که گرامر برای هر زبانی مانند چارچوب و ساختار کلی آن زبان می ماند و بسیار لازم است که خوب آموزش دیده شود. از گرامرهای مهم و مباحث مهم گرامری در زبان انگلیسی می توان به Reported speech، شمارش گرها یا Quantifiers، کاربرد both, neither, either، صفت ها، قیدها، زمان، حروف تعریف، حروف اضافه و حروف ربط در زبان انگلیسی، اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش و .... اشاره نمود.





بهترین جزوات رایگان آموزش گرامر زبان انگلیسی


در همین سایت ایران مدرس جزوه های آموزشی بسیار خوبی برای یادگیری قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است این جزوه ها بسیار مفید می باشند و با استفاده از آنها می توانید قواعد زبان انگلیسی را از صفر تا صد به صورت رایگان یاد بگیرید. فرمت جزوه ها اکثراً pdf می باشد و حجم کمی هم دارند و به راحتی قابل دانلود و استفاده هم می باشند. در این جزوه ها مهمترین قواعد و گرامر زبان انگلیسی مانند جملات شرطی، جمله معلوم و مجهول در زبان انگلیسی، انواع زمان ها در زبان انگلیسی و ... توضیح داده شده است. برای دانلود رایگان تعدادی از بهترین جزوه های آموزش گرامر زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش قواعد زبان و گرامر کاربردی زبان انگلیسی با مثال های متعدد


دانلود رایگان جزوه گرامر زبان انگلیسی - خلاصه کامل و مفید تمام افعال کمکی


دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی


دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)


جزوه خلاصه شده و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - جمله های شرطی Conditional sentences


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com جزوه های بسیار بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی و قواعد زبان موجود است. بر روی عبارت دانلود جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل جزوه ها را مشاهده نمایید. جزوه ها را می توانید روی سیستم خودتان ذخیره نموده و در زمان مناسب مطالعه و مرور نمایید. در این جزوه ها مثال های متعددی هم ارائه شده است که باعث می شود بهتر مباحث را یاد بگیرید. در مورد اهمیت مطالعه گرامر فیلم زیر از استاد مازیار محمدی، مدرس مجرب زبان و آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس، را مشاهده کنید.



مقالات آموزشی بسیار مفید یادگیری قواعد زبان


در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوبی هم برای یادگیری صفر تا ۱۰۰ قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است. این مقاله ها بسیار مفید هستند و برخی از آنها مبحثی می باشند و برخی دیگر هم تمام گرامر زبان انگلیسی را کامل از ابتدا تا انتها توضیح داده اند. اگر با جزوه ارتباط برقرار نمی کنید استفاده از این مقالات می تواند بسیار برای شما مفید باشد. برای مطالعه مقالات خوب و رایگان در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


با بهترین کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی آشنا شوید


آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته 100 درصد رایگان


لیست تمام گرامر های زبان انگلیسی pdf رایگان


البته مقالات بسیار خوب دیگری هم در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است که با کلیک بر روی لینک مقالات آموزش گرامر زبان انگلیسی می توانید این مقاله ها را مشاهده و مطالعه کنید.


فیلم های رایگان آموزش و تدریس گرامر زبان انگلیسی


بسیاری از افراد مشاهده فیلم های آموزشی را به نسبت جزوه و مقاله برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی ترجیح می دهند و با استفاده از فیلم بهتر و سریعتر مطالب را یاد می گیرند. در همین سایت ایران مدرس برای آموزش گرامر زبان انگلیسی ویدئوهای تدریس و آموزش بسیار خوبی توسط اساتید برتر ارائه شده است. به عنوان مثال اگر می خواهید قواعد مرتبط با جمله شرطی نوع اول را یاد بگیرید یا نحوه تبدیل جمله معلوم به مجهول را آموزش ببینید، در همین سایت فیلم های بسیار خوبی ارائه شده است. تعدادی از فیلم های خوب آموزش گرامر زبان انگلیسی در ادامه ارائه شده است. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


نمونه ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی زبان انگلیسی، صفات ملکی


فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی، کاربردحال استمراری برای آینده I AM CHANGING MY CAR NEXT MONTH


نمونه ویدئوی آموزش و فیلم تدریس خصوصی قواعد زبان انگلیسی، SHOULD VS COULD


فیلم تدریس و آموزش زبان انگلیسی، گرامر به زبان ساده مبحث افعال کمکی


فیلم تدریس و نمونه ویدئوی آموزش گرامر زبان انگلیسی و آیلتس با مثال تفاوت if only , only if


به منظور مشاهده لیست کامل فیلم های آموزشی قواعد زبان انگلیسی بر روی عبارت فیلم تدریس و آموزش گرامر زبان انگلیسی کلیک نمایید.


از بهترین کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی می توان به کتاب گرامر زبان انگلیسی Grammar In Use، کتاب English Grammar Azar، Oxford English Grammar Course، Oxford Practice Grammar، کتاب Longman student Grammar of spoken and written English، Cambridge Grammar for IELTS و ... اشاره نمود. کتاب های Grammarway، Round-Up و Macmillan English Grammar هم می توانند مفید باشند.


شرکت در کلاس های خصوصی بهترین مدرسین قواعد زبان


چنانچه قصد دارید زبان انگلیسی را در کمترین زمان آموزش ببینید یک راهکار خوب این است که از اساتید برجسته تدریس خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. در مقالات زیر تعدادی از مدرسین حرفه ای زبان انگلیسی که در زمینه آموزش قواعد زبان فعالیت دارند را معرفی نموده ایم.


15 بهترین استاد مکالمه و گرامر جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران (آنلاین و در منزل)


روش های جدید و خلاقانه تدریس گرامر و لغات جدید زبان انگلیسی با نمونه تدریس زبان


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس IranModares.com بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته


بسیاری از افراد قصد دارند مکالمه و اسپیکینگ خودشان را تقویت نمایند. در همین سایت ایران مدرس مطالب آموزشی بسیار مفیدی برای یادگیری مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی ارائه شده است.



جزوات رایگان و عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی


بسیاری از زبان آموزان هدف اصلی ای که از شرکت در کلاس های خصوصی زبان دارند این است که مکالمه و اسپیکینگ خودشان را تقویت نمایند. برای موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل هم بسیار مهم است که مهارت اسپیکینگ افراد تقویت شود. در همین سایت ایران مدرس جزوه های خوبی در زمینه آموزش مکالمه زبان توسط مدرسین مجرب ثبت شده است. البته امکانات خوب دیگری برای تقویت مکالمه در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است اما جزوه های آموزشی هم بسیار مفید است. برای دانلود رایگان تعدادی از جزوه های خوب آموزش مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود رایگان جزوه مفید و جذاب آموزش زبان انگلیسی - جلسه اول جزوه: سلام و احوال پرسی


دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش مکالمه زبان انگلیسی با عنوان اصول مکالمه


دانلود رایگان جزوه‌ی مکالمه‌ی زبان انگلیسی مفید و مختصر


دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش مکالمه زبان انگلیسی - مکالمات روزمره


به منظور دانلود رایگان جزوه های آموزشی بیشتر در زمینه مکالمه زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه مکالمه زبان انگلیسی کلیک کنید.


از بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی می توان به کتاب هایی مانند Practice Makes Perfect: English Conversation، Talk English، Spoken English in Dialogues و Oxford Advanced Learner’s Dictionary اشاره نمود. همچنین استفاده از کتاب های Listening is an Act of Love، Speakout و Top notch می تواند برای تقویت مکالمه بسیار مفید باشد.


برای پیشرفت بهتر و سریعتر در مکالمه زبان انگلیسی از آموزش های رایگان سایت هایی مانند BBC Learning English، LearnEnglish، Lingua، Duolingo، سایت آموزش زبان انگلیسی English Central، TalkEnglish.com، Phrasemix و WordReference استفاده کنید.


مقالات آموزشی عالی برای یادگیری مکالمه و اسپیکینگ زبان


در کنار جزوه های ارائه شده در بالا مقالات خوبی هم در همین سایت در زمینه آموزش مکالمه زبان از صفر تا صد ارائه شده است. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را عالی یاد بگیرید و از مبتدی تا پیشرفته اسپیکینگ خودتان را تقویت کنید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی


22 فیلم عالی و رایگان اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی در فیلم ها و اصطلاحات انگلیسی روزمره


آموزش صفر تا صد مکالمه زبان انگلیسی + 20 فیلم رایگان


چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم


جملات کاربردی زبان انگلیسی در مورد غذاها – انوع غذا، پختن و سرخ کردن


برای مشاهده لیست کامل مقالات بر روی عبارت مقالات آموزش مکالمه زبان انگلیسی کلیک کنید. برای مطالعه این مقالات وقت بگذارید و در کمترین زمان پیشرفت خواهید کرد. فیلم زیر هم که توسط استاد فاطمه احمدی ثبت شده است بسیار مفید می باشد.



فیلم های رایگان آموزش مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته


مسلماً یادگیری مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی در هر مقطعی با استفاده از فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس به نسبت جزوه و مقاله بسیار مفیدتر و جذاب تر است. اساتید برتر زبان در همین سایت ایران مدرس فیلم های بسیار خوبی را به صورت رایگان برای یادگیری مکالمه زبان ارائه نموده اند. برای مشاهده تعدادی از فیلم های مفید آموزش مکالمه زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


ویدئوی مفید و کاربردی آموزش مکالمه زبان انگلیسی، اصطلاح انگلیسی - زندگی همینه!


فیلم آموزش و تدریس مکالمه زبان انگلیسی، نحوه گفتن عبارت (به نفعته) در زبان انگلیسی


ویدئوی بسیار مفید و کاربردی آموزش زبان انگلیسی، توضیح کامل get


فیلم عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی، اصطلاح شماره 95 - I'M CLUELESS


فیلم آموزشی و نمونه تدریس معلم خصوصی مجرب زبان انگلیسی The conjunctions حروف ربط


به منظور مشاهده لیست کامل فیلم های مرتبط با آموزش مکالمه زبان بر روی عبارت فیلم آموزش مکالمه زبان انگلیسی کلیک کنید. از این ویدئوها برای آشنایی با اساتید برجسته زبان انگلیسی هم می توانید استفاده کنید. برای مهاجرت کاری و تحصیلی بسیار مهم است که مکالمه زبان انگلیسی را در حد بسیار خوبی بلد باشید.


معرفی بهترین مدرسین مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در کمترین زمان مکالمه زبان انگلیسی را به شما آموزش خواهند داد. شرکت در کلاس های خصوصی مکالمه شاید سریعترین روش برای تقویت مکالمه شما باشد. بنابراین اگر جدی هستید و می خواهید یک روند درست و برنامه ریزی شده را برای تقویت اسپیکینگ خودتان در پیش بگیرید بهتر است یک مدرس عالی در کنار خودتان داشته باشید. در مقالات زیر تعدادی از بهترین مدرسین مکالمه زبان را معرفی نموده ایم. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


شماره تماس 6 معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم خوب و مجرب برای مهاجرت و مکالمه


8 بهترین معلم مکالمه زبان انگلیسی آنلاین همراه با فیلم نمونه تدریس


بهترین استاد مکالمه زبان انگلیسی در تهران و 10 معلم برتر مکالمه زبان آنلاین و حضوری


آموزش دقیق و عالی زبان انگلیسی برای موفقیت در آیلتس و تافل


بسیاری از افراد به دلیل اینکه می خواهند در آزمون های آیلتس یا تافل نمره بالایی بگیرند قصد دارند زبان انگلیسی خودشان را تقویت کنند. در این بخش مطالب بسیار مفیدی برای تقویت رایتینگ، لیسنینگ، ریدینگ و اسپیکینگ به منظور موفقیت در آزمون آیلتس یا تافل ارائه می شود.


از بهترین کتاب های آموزش و مطالعه خودخوان آیلتس می توان به Cambridge English IELTS، کتاب The Official Cambridge Guide to IETLS، Ready for IELTS، IELTS advantage writing skills و کتاب Barron’s IELTS Superpack اشاره نمود. مطالعه کتاب های Official IELTS Practice Materials و کتاب گرامر زبان آیلتس Cambridge هم مفید است.


برای موفقیت در آزمون آیلتس می توانید از خدمات و آموزش های سایت های معتبر مانند britishcouncil.org، global-exam.com، سایت ieltsliz.com، ieltsbuddy.com، ieltsadvantage.com و ... هم استفاده نمود.



جزوه های بسیار مفید آموزش آیلتس و تافل


در همین سایت ایران مدرس جزوه های آموزشی بسیار مفیدی برای یادگیری زبان انگلیسی و مهارتهای مورد نیاز برای موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل جزوه های آموزشی رایگان آیلتس بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه آیلتس کلیک کنید. برای دانلود تعدادی از بهترین جزوه های مرتبط با آزمون آیلتس یا تافل بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود رایگان جزوه ی مفید و حرفه ای رایتینگ برای موفقیت در آزمون آیلتس


دانلود رایگان جزوه بسیار خوب و مفید IELTS - درس اول لغات آیلتس


دانلود رایگان پاسخنامه کتاب focus on vocabulary 1 جهت آمادگی آزمون آیلتس


مقالات عالی برای آموزش صفر تا صد آیلتس و تافل


در مقالات آموزشی ارائه شده در این سایت مباحث مهمی همچون نحوه موفقیت در آزمون آیلتس یا تافل، زمان لازم برای گرفتن نمره بالای ۷ در آیلتس، تفاوت آیلتس و تافل و .... توضیح داده شده است. این مقالات بعضاً توسط اساتید برجسته ثبت شده است و در نتیجه بسیار برای پیشرفت شما مفید خواهد بود. برای مطالعه تعدادی از بهترین مقالات آموزشی مرتبط با ielts و TOEFL بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


همه چيز درباره آزمون تافل (TOEFL)


برای آیلتس 6 چقدر زمان لازم است


چگونه در آیلتس موفق شویم (21 نکته کاربردی و مهم)


بهترین کتاب ها و منابع خودخوان برای موفقیت در آزمون آیلتس


چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟ (تجربیات بهترین اساتید)


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مقاله های آموزشی آیلتس


بهترین فیلم های تدریس و آموزش زبان برای موفقیت در آزمون آیلتس و تافل


فیلم های بسیار خوبی برای پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی به منظور موفقیت در آزمون آیلتس یا تافل در این سایت توسط بهترین مدرسین ثبت شده است. برای مشاهده تعدادی از بهترین فیلم های آموزش تافل و آیلتس بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


فیلم آموزش آیلتس و تافل - Which one is better for me; IELTS or TOEFL?


فیلم آموزشی - آیلتس یا تافل - بیان تفاوت های آیلتس و تافل


نمونه فیلم تدریس و آموزش آیلتس با مثال تفاوت آیلتس 5 و آیلتس 7


ویدئوی تدریس خصوصی و آموزش آیلتس توسط مدرس مجرب، نکات مهم در اسپیکینگ آیلتس


برای مشاهده لیست کامل فیلم های آموزشی آیلتس بر روی عبارت فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید. فیلم زیر هم در رابطه با نحوه استفاده درست از لغات و مترادف ها در رایتینگ آیلتس بسیار مفید است.



معرفی بهترین مدرسین آیلتس و تافل برای کسب نمره بالا


مسلماً بهترین روش برای گرفتن نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل این است که یک استاد برتر که خود ایشان در آزمون های مذکور موفق بوده اند را در کنار خودتان داشته باشید. یک مدرس حرفه ای باعث می شود در وقت و زمان شما صرفه جویی گردد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس و تافل بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک کنید. در مقالات زیر هم تعدادی از بهترین مدرسین تافل و آیلتس را معرفی نموده ایم. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 22 استاد برتر زبان انگلیسی


سایر جنبه های آموزش زبان انگلیسی در تمام سطوح کاملاً رایگان


اگر برای اهداف دیگری قصد دارید زبان انگلیسی را عالی یاد بگیرید در ادامه مطالب آموزشی مفیدی را مشاهده می نمایید.


آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت آنلاین و حضوری


بسیاری از افراد به دلیل مهاجرت کاری و تحصیلی می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. اگر قصد مهاجرت دارید باید تا حد مناسبی بر مکالمه و گرامر زبان مسلط باشید. چنانچه در جستجوی استاد خوب برای یادگیری زبان به منظور مهاجرت هستید مقالات زیر را مطالعه کنید. بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.


شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت


معلم خصوصی زبان برای مهاجرت


آموزش زبان انگلیسی برای کودکان


بسیار واضح است که اگر کودکان در همان سنین پایین زبان انگلیسی را یاد بگیرند بسیار زودتر راه می افتند و نتیجه بسیار بهتری خواهند گرفت. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان فعال در زمینه آموزش زبان کودکان از مبتدی تا پیشرفته بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان کلیک کنید. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید است.


بهترین سن برای یادگیری زبان دوم برای کودکان؟


شمشیر دو لبه‌ی آموزش زبان انگلیسی به خردسالان


یادگیری زبان انگلیسی برای موفقیت در امتحانات نهایی


برای موفقیت در امتحان زبان هم باید زبان انگلیسی را عالی یاد بگیرید. اگر در امتحان زبان عملکرد خوبی داشته باشید پایه زبان شما قوی تر شده و در زبان کنکور هم به درصد بالاتری می رسید. برای مشاهده لیست تعدادی از اساتید برجسته زبان انگلیسی که در زمینه آموزش زبان در خانه و از صفر تا صد فعال هستند مقاله زیر را بخوانید.


حتماً بخوانید: اسامی و شماره تماس 11 بهترین معلم و دبیر زبان نهایی آنلاین و حضوری


نمونه سوالات امتحانی خوبی هم برای زبان انگلیسی در همین سایت www.IranModares.com ارائه شده است. به عنوان مثال برای دانلود رایگان تعدادی از سوالات امتحانی زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود رایگان سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی 3 شهریور 96 با پاسخ تشریحی


دانلود رایگان سوالات امتحانی زبان انگلیسی پایه نهم (زبان انگلیسی 9) متوسطه اول


چگونه امتحان زبان را ۲۰ بگیریم؟


آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور


زبان انگلیسی درسی است که در کنکور کارشناسی و برای بسیاری از رشته ها در کنکور ارشد بسیار مهم است. تست های کنکور زبان و مطالب آموزشی زیادی در این زمینه در همین سایت ارائه شده است. برای دانلود رایگان این مطالب آموزشی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود رایگان تست کنکور زبان انگلیسی دوازدهم و نمونه سوال جمع بندی زبان کنکور


دانلود رایگان 50 تست کنکور زبان انگلیسی با پاسخ کاملا تشریحی


مطالعه مقالات زیر هم در زمینه آموزش زبان انگلیسی کنکور از مبتدی تا پیشرفته مفید است.


20 تست کنکور عالی و استاندارد گرامر و قواعد زبان انگلیسی همراه با جواب تشریحی


21 تست کنکور زبان انگلیسی خوب و استاندارد بخش لغات همراه با پاسخ و جواب کاملا تشریحی


اگر در جستجوی بهترین مدرسین زبان کنکور هستید هم مطالعه مقاله های زیر مفید است.


بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


لیست کامل و شماره تماس مستقیم 10 بهترین دبیر زبان انگلیسی کنکور


کلام آخر


در این مقاله مطالب آموزشی زیادی در رابطه با آموزش مفهومی، مبتدی تا پیشرفته و صفر تا صد زبان انگلیسی ارائه گردید. در این وب سایت جزوه های عالی، مقالات آموزشی و فیلم های تدریس بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان ارائه شده است. در ضمن، بهترین مدرسین زبان انگلیسی تهران و کل ایران در این سایت حضور دارند و می توانید با شرکت در کلاس های ایشان در کمترین زمان بر مکالمه و گرامر زبان انگلیسی مسلط شوید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 94 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image