ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله آموزش زبان معرفی 22 بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی رایگان

معرفی 22 بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی رایگان

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، در این مقاله 22 اپلیکیشن فوق العاده و بین المللی را معرفی نموده ایم. استفاده از اکثر این اپلیکیشن ها رایگان می باشد. در ادامه توضیحات بسیار کاملی ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی


یکی از بهترین راهکارها برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان خارجه دیگری استفاده از اپلکیشن ها است. در این مقاله 22 اپلیکیشن فوق العاده و موثر برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی نموده ایم. برای دانلود و دریافت هر کدام از این اپلیکیشن ها اسم اپلیکیشن را در گوگل جستجو نمائید. همانطور که گفته شد اکثر اپلیکیشن ها به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.


1. Duolingo


احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در بازار است، Duolingo برای مبتدیان بسیار توصیه می شود. تنها با 20 دقیقه در روز می توانید کم کم با انجام بازی های کوتاه انگلیسی یاد بگیرید. بر اساس موضوعات مختلف، شما می توانید تا هفت کلمه جدید را در هر مبحث یاد بگیرید و پس از اتمام درس امتیاز مهارت کسب می کنید.



2. Babbel


یکی دیگر از برنامه های زبان بسیار محبوب، و به دلایل خوب - اگر می خواهید مهارت های مکالمه اولیه را به دست آورید، بسیار موثر است. تمرکز Babbel بر واژگان است، بنابراین به جای حفظ کردن کلمات، بهتر زبان را درک می کنید. درس ها در موضوعات دنیای واقعی تقسیم می شوند، به این معنی که تضمین می کند که می توانید مکالمات قابل درک را زودتر شروع کنید.



3. FluentU


این برنامه کاملاً منحصر به فرد است، زیرا از ویدیوهای جذاب دنیای واقعی استفاده می کند. مانند آگهی های بازرگانی و اخبار، تا آنها را به تجربیات یادگیری انگلیسی تبدیل کنید. اگر به یک فرهنگ طبیعی و مشابه Babbel نزدیک شوید، می توانید بلافاصله گفتگو را در مورد موضوعات روزانه یا بیشتر شروع کنید. یادگیری زبان انگلیسی همانطور که در زندگی واقعی صحبت می شود نیز به شما کمک می کند لهجه ایجاد کنید، اگر شما نیز به دنبال این هستید.



رایگان مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


4. Rosetta Stone


معروف‌ترین اپلیکیشن، روشی که استفاده می‌کند نیز کاملاً منحصربه‌فرد است، زیرا Rosetta Stone هیچ ترجمه‌ای به زبان خودتان به شما نمی‌دهد. این یک روش است، که در آن شما در زبان غوطه ور هستید و هیچ راهی جز یادگیری آن وجود ندارد! این برنامه شامل تمرین هایی برای کمک به شما با کلمات اساسی است، قبل از اینکه در نهایت به ساخت عبارات و جملات بروید.



5. Memrise


کمی شبیه به برنامه دیگری به نام MindSnacks، تمرکز Memrise بر یادگیری کلمات انگلیسی است، بیش از هر چیز دیگری. اما ویژگی خاص آن این است که از طنز برای کمک به حفظ کلمات مورد نظر استفاده می کند. مطمئناً اگر چیزی خنده دار باشد، مطمئناً آن را بهتر به خاطر خواهید آورد. دوره‌های Memrise نیز توسط کاربران دیگری مانند خودتان ایجاد و طراحی شده‌اند که آن را به تجربه‌ای دوستانه و واقعی تبدیل می‌کند.



حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 20 استاد برتر زبان انگلیسی


6. HelloEnglish


این اپلیکیشن به عنوان "بزرگترین پلتفرم یادگیری انگلیسی" در آسیا شناخته می شود، برنامه ای است که به عنوان یک برنامه گفتاری انگلیسی شناخته می شود. برنامه یادگیری دارای ویژگی های جالبی مانند ماژول های تعاملی است که کاربر می تواند دروس خود را از طریق بازی انجام دهد. همچنین می توانید با استفاده از فرهنگ لغت دو زبانه آن، مهارت های خواندن، نوشتن writing و گوش دادن خود را تقویت کنید.



7. Bright


برنامه ای است که می تواند به شما کمک کند کلمات جدید را سریع یاد بگیرید. این یک برنامه ساده و کارآمد است که هر روز هشت کلمه جدید را با صرف تنها پنج دقیقه از وقت شما به شما آموزش می دهد. این بیش از 2900 کلمه در سال است و برای یک مبتدی بیش از حد کافی است. برای هر سطح، مجموعه کلمات به صورت موضوعی مرتب شده و توسط سخنرانان مادری native مرد و زن بیان می شود. علاوه بر این، برنامه تضمین می‌کند که دائماً در حال بازبینی و یادآوری هستید تا کلماتی را که قبلاً یاد گرفته‌اید فراموش نکنید.



حتما بخوانید: دانلود رایگان 20 فیلم عالی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد برای کودکان و بزرگسالان


8. Mondly


Mondly بر روی عبارات مکالمه برای موقعیت های روزمره تمرکز می کند و شامل بسیاری از ویژگی های نوآورانه است. (قیمت: 9.99 دلار در ماه) Mondly یک برنامه شناخته شده است که به خوبی عبارات محاوره ای را آموزش می دهد که می توانید از آنها در زندگی واقعی استفاده کنید، از خرید تا قرار ملاقات. این برنامه ظاهری آینده نگر دارد، با یک نقشه جهانی که می توانید برای انتخاب درس ها در آن پیمایش کنید. دروس بر اساس موضوع دسته بندی می شوند، مانند سفر، حمل و نقل عمومی، دستور زبان و حیوانات خانگی. دروس عمدتاً شامل آزمون‌های تعاملی است، که در آن شما باید جاهای خالی را پر کنید، کلمات را مجدداً مرتب کنید تا یک جمله بسازید و فعالیت‌های دیگری را انجام دهید که تمام مهارت‌های اصلی زبان را هدف قرار می‌دهند. امکانات بصری به طور مداوم برای تقویت کلمات استفاده می شود و تمرینات شامل تکرار زیاد است، بنابراین تا زمانی که اغلب از برنامه استفاده می کنید، کلمات جدید به طور طبیعی باقی می مانند. این برنامه همچنین دارای یک عملکرد واقعیت افزوده است، بنابراین می توانید دوربین تلفن خود را روشن کنید و معلم سه بعدی را ببینید که انگار واقعاً در کنار شما هستند. Mondly همچنین دارای تست های تمرینی گسترده انگلیسی با همکاری انتشارات دانشگاه آکسفورد است.



9. Knudge.me


برنامه Knudge.me دارای تمام درس ها و بازی های انگلیسی برای آزمایش مهارت های انگلیسی شما است. (قیمت: رایگان) بخش درس شامل سازنده واژگان، اصطلاحات انگلیسی، افعال عبارتی و کلمات رایج گیج کننده است. سازنده واژگان دارای سه سطح است. سطوح متوسط ​​و پیشرفته برای کمک به شما در کسب نمره خوب در آزمون هایی مانند آیلتس، تافل، GRE و غیره طراحی شده اند (برای مشاهده مدرسین آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید). بخش "کلمات گیج کننده" دارای همنام و همفون است که کلماتی شبیه به هم هستند اما معانی متفاوتی دارند. همچنین مجموعه خوبی از 250 اصطلاح و 200 فعل عبارتی دارد. در قسمت بازی ها، بازی های واژگان، بازی های خواندنی و بازی های نوشتن را دارید. Echo یک بازی دیکته منحصر به فرد است که در آن شما باید کلماتی را که با صدای بلند گفته می شود یادداشت کنید. این عمدتا به شما کمک می کند تا املای خود را بهبود بخشید. این برنامه همچنین دارای ویژگی های مهم دیگری مانند آزمون هایی است که با سطح مهارت شما، ردیابی پیشرفت و فلش کارت مطابقت دارند.



این مقاله هم مفید است: بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان


10. Lingodeer


Lingodeer شما را از مبتدی تا متوسط ​​را از طریق درس های سرگرم کننده و ساختار یافته با بازی ها و تمرین های کوتاه می برد. (قیمت: 14.99 دلار در ماه) Lingodeer از بازی ها و تمرین های کوتاه برای آموزش زبان آموزان مبتدی و متوسط ​​انگلیسی استفاده می کند. Lingodeer یک رویکرد بازی‌سازی شده برای یادگیری زبان با برنامه درسی هدف‌گرا متشکل از درس‌های ساختاریافته و مرورهای منظم دارد. دروس Lingodeer بر اساس موضوعاتی مانند ورزش، آب و هوا، قسمت‌های بدن و خرید مرتب می‌شوند، با دروس بیشتری در مورد موضوعات دستور زبان مانند افعال مفعول، شرطی‌ها و جیروندها که پیشرفت می‌کنید. دروس انگلیسی در Lingodeer به چندین زبان از جمله اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، چینی و ویتنامی در دسترس است. تمرین‌های هر درس به اندازه‌ای کامل هستند که می‌توانید در یک درس پنج دقیقه‌ای لیسنینگ، خواندن و واژگان خود را تمرین کنید. این برنامه واژگان و دستور زبانی را که یاد گرفته‌اید ردیابی می‌کند، و می‌توانید جلسات تمرین شخصی‌شده را با آن‌ها انجام دهید. به طور کلی، اگر می خواهید در عین داشتن ساختار کمی سرگرم شوید، Lingodeer یک گزینه فوق العاده است.



11. LingQ


LingQ یک برنامه غنی از محتوا است که در آن شما آنچه را که می خواهید مطالعه کنید انتخاب می کنید. (قیمت: عضویت از حدود 7 دلار در ماه شروع می شود) LingQ اینجاست تا به شما کمک کند انگلیسی را با بیش از 1000 ساعت فایل صوتی، از جمله پادکست و کتاب صوتی تمرین کنید. می توانید پیشرفت یادگیری و زمان گوش دادن خود را پیگیری کنید و حتی از برنامه به صورت آفلاین استفاده کنید. گزینه پولی آنها همچنین به شما امکان می دهد محتوای نامحدودی را از وب وارد کنید و از آن به عنوان مواد آموزشی استفاده کنید. موسس این اپلیکیشن، استیو کافمن، طبق گزارشات، بیش از 15 زبان را با استفاده از این رویکرد یادگیری منحصربفرد یاد گرفته است. بنابراین، این باید الهام بخش شما برای شروع باشد!



برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


12. Beelinguapp


Beelinguapp بر آموزش زبان از طریق کتاب های الکترونیکی تمرکز دارد. (قیمت: رایگان، اشتراک حق بیمه در دسترس است). اگر موسیقی و کتاب های صوتی را به فلش کارت ترجیح می دهید، برنامه دیگری برای شما وجود دارد. شما می توانید مطالب خواندنی خود را از بین تعدادی داستان کوتاه و رمان انتخاب کنید و با سرعت خود یاد بگیرید. با ارائه متن و صدا به طور همزمان (در یک زمان)، به احتمال زیاد گیج یا گم نمی شوید. همچنین، صدا با یک انیمیشن به سبک کارائوکه همراه است تا شما را درگیر خود نگه دارد. همچنین آزمون‌هایی وجود دارد که می‌دانند چقدر از یک داستان به یاد می‌آورید و درک می‌کنید.



13. Talk English


Talk English برنامه ای است که بر بهبود تلفظ تمرکز دارد. (قیمت: رایگان، شامل خریدهای درون برنامه ای است) با این برنامه عالی، می توانید با خودتان تمرین کنید تا تلفظ و لهجه خود را بهبود ببخشید. این برنامه دارای تعدادی مکالمه انگلیسی پایه و همچنین انگلیسی تجاری اولیه است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. نحوه احوالپرسی افراد در موقعیت‌های رسمی و کلمات مناسب برای استفاده در چنین شرایطی را متوجه خواهید شد. می توانید از این برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی و ایجاد اعتماد به نفس قبل از تعامل با افراد بومی استفاده کنید.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


14. Lingbe


Lingbe برای تمرین مکالمه زبان شما را با سخنرانان بومی مرتبط می کند و بازخورد واضحی را در مورد تماس های شما ارائه می دهد. (قیمت: رایگان). تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه تماس را فشار دهید و برنامه بلافاصله شما را با شخصی که صبورانه به شما در یادگیری زبان کمک می کند مطابقت دهد. پس از تماس، بازخوردی در مورد دستور زبان، روان و تلفظ دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید فردی را که با او چت کرده‌اید «لایک» کنید، و اگر دو طرفه باشد، می‌توانید دوباره با او صحبت کنید و حتی دوست شوید! علاوه بر این، این برنامه شما را تشویق می کند که به جامعه پاسخ دهید. شما می توانید این کار را با آموزش زبان مادری خود به هر کسی که علاقه مند است انجام دهید و در عین حال اعتماد به نفس خود را در بیان خود ایجاد کنید.



15. Rosetta Stone


Rosetta Stone یک برنامه جامع است که به شما می آموزد به طور طبیعی به انگلیسی فکر کنید و صحبت کنید. (قیمت: عضویت از حدود 12 دلار در ماه شروع می شود) رزتا استون احتمالا معروف ترین و همچنین یکی از منحصر به فرد ترین روش ها برای یادگیری زبان است. معمولاً یک اپلیکیشن انگلیسی با توضیحات به زبان مادری شما انگلیسی را به شما آموزش می دهد، اما Rosetta Stone انگلیسی را با انگلیسی به شما آموزش می دهد. Rosetta Stone کاملاً غوطه‌ور است و تمرین‌هایی دارد که به شما کمک می‌کند تا کلمات اساسی را قبل از تشکیل عبارات و جملات طولانی‌تر یاد بگیرید، اما همه آنها به زبان انگلیسی خواهند بود. Rosetta Stone با استفاده از این روش موفق می شود بدون استفاده از زبان مادری شما، بسیاری از کلمات و عبارات جدید انگلیسی را به شما آموزش دهد. ایده این است که شما زبان انگلیسی را طوری یاد می گیرید که انگار یک کودک هستید که آن را به عنوان زبان اول خود یاد می گیرید. با این روش، می توانید زبان را به طور طبیعی یاد بگیرید و بلافاصله شروع به فکر کردن به آن کنید. اگر دوست دارید زبان انگلیسی را بدون تکیه بر زبان مادری خود بیاموزید، Rosetta Stone را توصیه می کنم.



مطالعه نمائید: دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی


16.Busuu


Busuu یک برنامه با درس‌های انگلیسی کوتاه و کامل است که شامل تمرین‌هایی است که می‌توانید بازخورد مستقیم از زبان مادری دریافت کنید. (قیمت: رایگان با عضویت های ممتاز که از حدود 6 دلار در ماه شروع می شود) Busuu با بسیاری از برنامه‌هایی که در اینجا ذکر کردیم کمی متفاوت است، با Busuu می‌توانید با انگلیسی زبانان مادری native صحبت کنید تا مهارت‌های مکالمه خود را تمرین کنید. هر درس Busuu شامل واژگان کلیدی، گفتگوی درس، جلسه تمرین نوشتن، جلسه ضبط، مرور درس و مکالمه تمرینی با یک انگلیسی زبان است. با همه این مؤلفه‌ها، می‌توانید یک سفر یادگیری کامل داشته باشید که به شما اجازه می‌دهد خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را تمرین کنید. اگر می‌خواهید انگلیسی گفتاری خود را بهبود ببخشید، Busuu ممکن است یک برنامه انگلیسی عالی برای شما باشد.



17. Pimsleur


Pimsleur درس‌های انگلیسی مبتنی بر صوتی را همراه با آزمون‌ها و سایر فعالیت‌ها برای مرور به شما می‌آورد. (قیمت: از 14.95 دلار در ماه شروع می شود) Pimsleur با مجموعه ای از درس های صوتی روی نوار کاست شروع به کار کرد و اکنون به عنوان یک برنامه در تلفن شما در دسترس است! اگر علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی عمدتاً از طریق گوش دادن هستید، ممکن است برنامه درسی ساختار یافته ای را که Pimsleur ارائه می دهد دوست داشته باشید. برنامه درسی Pimsleur مبتنی بر این ایده است که شما به یک درس 30 دقیقه ای در روز گوش خواهید داد که حول محور گفتگوی انگلیسی با توضیحات راوی است. اگرچه صدا به خودی خود اجرا می شود، مکث های زیادی وجود دارد که از شما خواسته می شود با صدای بلند صحبت کنید یا آنچه راوی گفته است تکرار کنید. این برنامه همچنین شامل تمرین‌های تعاملی مانند فلش کارت، آزمون‌ها و فعالیت‌های مکالمه برای تکمیل هر درس است. هر درس همچنین کلمات درس های قبلی را تکرار می کند، بنابراین شما مقداری مرور خواهید داشت. اگر شما یک زبان آموز مبتدی یا متوسط ​​هستید و می خواهید مهارت های شنیداری خود را تمرین کنید، ارزش بررسی Pimsleur را دارد.



حتما بخوانید: آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه (مبتدی) تا پیشرفته pdf


18. BBC Learning English


BBC Learning English به طور مرتب پادکست ها و ویدیوهایی را برای زبان آموزان متوسط ​​​​انگلیسی منتشر می کند. (قیمت: رایگان). BBC Learning English یک برنامه و وب سایت با هزاران مطالب سرگرم کننده و به روز در مورد زبان انگلیسی است. BBC Learning English برنامه های مختلفی دارد که می توانید آنها را به عنوان یک برنامه درسی دنبال کنید، اما هر قسمت به سبک پادکست نیز می تواند به تنهایی بماند. برنامه ها همه چیز را از دستور زبان گرفته تا گزارش های خبری و انگلیسی تجاری را پوشش می دهند. اگر عاشق درس‌های صوتی کوتاهی هستید که می‌توانید در حال حرکت به آن‌ها گوش دهید، این ممکن است برای شما مناسب باشد. تقریباً همه دروس برای زبان آموزان متوسط ​​​​است، اما آنها شروع به انشعاب به مبتدیان کرده اند. هر درس همراه با یادداشت‌ها و رونوشت‌های زبان‌آموز است و معمولاً یک آزمون سریع و سه سؤالی پس از آن وجود دارد. شما حتی می توانید تمام درس ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید. هر روز درس های جدیدی وجود دارد، بنابراین برای زبان آموزان متوسطی که از گوش دادن به موضوعات مختلف لذت می برند، ارزش دارد.



19. IELTS Prep


IELTS Prep به شما کمک می کند تا با نکات دقیق، تست های تمرینی و تمرینات برای آیلتس مطالعه کنید. (قیمت: عمدتا رایگان، با برخی از تست های تمرینی پولی) آمادگی آیلتس یکی از بهترین منابع برای آمادگی برای آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) است. آیلتس آزمونی است که در سطح بین المللی برای نشان دادن مهارت انگلیسی به رسمیت شناخته شده است و اگر قصد زندگی، تحصیل یا کار در یک کشور انگلیسی زبان را دارید، اغلب نتایج آن درخواست می شود. IELTS Prep بسیار قابل اعتماد است زیرا توسط شورای بریتانیا - یکی از سازندگان آزمون واقعی آیلتس - توسعه یافته است.



مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


خود برنامه درباره چیستی آیلتس توضیح می‌دهد و توضیح می‌دهد که چه انتظاراتی از امتحان قبل از غوطه‌ور شدن در مواد آمادگی وجود دارد. این برنامه برای هر بخش از امتحان (نوشتن، صحبت کردن، خواندن و گوش دادن) تست های تمرینی ارائه می دهد. وقتی آماده شدید، می توانید در یک آزمون آزمایشی جامع شرکت کنید که شامل هر چهار بخش است. به غیر از تست زدن، آیلتس Prep همچنین دارای دروس گرامر و واژگان برای مرجع است. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، این برنامه ضروری است.


حتما بخوانید: مهمترین قواعد زبان انگلیسی و نکات گرامری زبان انگلیسی برای کنکور و امتحان


20. Innovative Language


Innovative Language دارای درس های ویدیویی و صوتی از معلمان واقعی انگلیسی است. (قیمت: رایگان، با خریدهای درون برنامه ای) موضوعات دروس می تواند از دستور زبان تا فرهنگ متغیر باشد. به عنوان مثال، آنها ویدیوهایی در مورد سنت های آمریکایی مانند روز گراندهاگ به همراه معرفی افراد مشهور و بازیگران دارند. منابعی مانند این اطلاعات عمومی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آنها برای صحبت در مورد موضوعات خاص با افراد بومی استفاده کنید. همچنین برای هر درس یادداشت هایی دارد که می توانید از آنها برای مرور و به خاطر سپردن بهتر مطالب استفاده کنید. درس ها بر اساس سطوح یادگیری تقسیم می شوند و همچنین می توانید درس های خاصی را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. ویژگی های دیگری مانند آموزش واژگان ایمیل رایگان وجود دارد که هر روز به شما تحویل داده می شود. همچنین دارای خدمات ممتاز خاصی است که می‌توانید هزینه آن را بپردازید، از جمله معلمان خصوصی، خواندن خط به خط صوتی متون و برنامه‌های آموزشی که برای شما طراحی شده است.



21. ABA English


ABA English هر دو شکل آمریکایی و انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی را ارائه می دهد. (قیمت: رایگان، با خریدهای درون برنامه ای) بیش از 100 ویدیوی گرامر را برای درس های روزانه شما ارائه می دهد. همچنین به شما امکان دسترسی به فیلم‌های کوتاه و تمام‌قد را می‌دهد که برای آموزش عبارات، واژگان و موارد دیگر طراحی شده‌اند. این درس در شش سطح مختلف ارائه می دهد. در کنار سطوح معمول "مبتدی" و "پیشرفته"، کلاس های ویژه ای را برای افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت، برای تافل و غیره هستند، ارائه می دهد. این یک ویژگی خاص به نام "لحظه های ABA" دارد که در آن کاربران می توانند بازی های مرتبط با موضوع خاصی از زندگی روزمره را انجام دهند تا ده کلمه را در یک دقیقه یاد بگیرند. پنج روز در هفته یک بازی جدید دریافت می کنید. این برنامه همچنین می‌تواند به کاربر معلمان آنلاین ارائه دهد. آنها می توانند با توجه به نیازها و علایق شما در زمینه های خاص به شما کمک کنند. همچنین می توانید بعد از هر درس پیشرفت خود را در برنامه آزمایش کنید و پس از اتمام هر سطح گواهینامه دریافت می کنید.


حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان در ایران مدرس


22. Andy


اندی یک هوش مصنوعی دوستانه برای تمرین انگلیسی از طریق چت است. (قیمت: رایگان، با خریدهای درون برنامه ای) می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با کسی احوالپرسی کنید، درباره روزتان صحبت کنید و درباره شخصی که از این برنامه استفاده می‌کند سؤال بپرسید. ربات چت از قالب پرسش و پاسخ استفاده می کند تا به شما کمک کند چیزهای بیشتری در مورد مکالمه انگلیسی بیاموزید. همچنین پیام ها را می خواند تا بتوانید شنیدن و تلفظ انگلیسی را همراه با خواندن و ارسال پیامک تمرین کنید. این برنامه می تواند در مورد موضوعات خاصی مانند فیلم، سفر، هنر و غیره بحث و گفتگو کند. با دادن تست هایی در چت، دانش انگلیسی شما را آزمایش می کند. همچنین می‌توانید در مورد کلمات پیچیده یا قواعد گرامری توضیحات بیشتری بخواهید. حتی یک ویژگی یادآوری برای تمرین کلماتی که اخیراً یاد گرفته‌اید نیز وجود دارد. اندی هر اشتباهی را که در مکالمه مرتکب شوید تصحیح می کند. مزیت اصلی تمرین مکالمه انگلیسی با ربات چت این است که شما را در صحبت کردن به زبان راحت تر می کند. آنها شما را قضاوت نمی کنند و همیشه مفید هستند!



کلام پایانی


اگر به دنبال راهی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید که موثر و در عین حال سرگرم کننده باشد، من به شدت هر کدام از این برنامه ها را برای یادگیری زبان انگلیسی توصیه می کنم. جعبه ابزار مجازی خود را با یک برنامه فرهنگ لغت انگلیسی که با نیازهای شما مطابقت دارد تکمیل کنید، و شما آماده خواهید بود! هر برنامه برای افراد مختلف طراحی شده است و نقاط قوت خود را دارد، بنابراین بهترین گزینه را پیدا کنید!


منبع: oxfordinternationalenglish.com


fluentu.com


ایران مدرس


آمار بازدید: 133 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image