ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1402 و 1403

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1402 و 1403

به اشتراک گذاری

در این بخش اطلاعات کاملی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1403 و 1402 ارائه می گردد. اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی انگلیسی برای اموزش بهتر آن استفاده نمائید و در زمینه هزینه و قیمت این کلاسها سوال دارید، ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی


موارد موثر بر قیمت کلاس خصوصی زبان انگلیسی


عوامل زیادی بر روی قیمت کلاسهای تدریس خصوصی و جلسات و کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی تاثیر دارد که قبلا در همین سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل به آن پرداخته شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را در این زمینه بخوانید. قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 و 1402 و در هر زمان دیگری به عوامل زیادی بستگی دارد. سابقه کاری و تجربه مدرس عاملی بسیار مهم در این زمینه می باشد. معمولا مدرسین تازه کار کلاسهای خصوصی را با قیمت های پایینتری برگزار می کنند.


اساتید و مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند و بعضا استاد دانشگاه و یا معلم و دبیر رسمی هستند، برای شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هزینه های بالاتری را مطالبه می کنند. هر چند بسیاری از مدرسین تازه کار هم با انرژی بالا و بسیار عالی تدریس می کنند ولی به هر حال داشتن سابقه کار هم مهم است. مدرسینی که سابقه کار بالایی دارند و توانسته اند افراد زیادی را برای موفقیت در امتحان زبان و کنکور زبان انگلیسی و مکالمه زبان راهنمایی کنند، قابل اعتماد تر بوده و به احتمال زیاد با آنها نتیجه بهتری خواهید گرفت. البته این قانون قطعی نبوده و باید تدریس مدرس را هم ببینید. بسیاری از مدرسین تازه کار، همانطور که گفته شد، بسیار خوب عمل می کنند.


علاوه بر سابقه کاری و تجربه مدرس، پارامترهای دیگری هم در قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان موثر است که از آن جمله می توان به شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی زبان، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درسی که قرار است تدریس شود و مکان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و .... اشاره کرد.



مطالعه مقاله بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مشاهده ویدیوی فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم می تواند مفید باشد.


نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان با قیمت کم


اگر می خواهید در سال 1403 و 1402 در کلاسهای تدریس خصوصی زبان شرکت کنید و البته با قیمت پایین هم این کلاسها را برگزار نمائید، این موارد را در نظر بگیرید. معمولا قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی با افزایش تعداد جلسات کاهش می یابد. اگر جلسات بالاتری را لازم داشته باشید هزینه کمتری برای هر جلسه خواهید پرداخت. اگر خودتان تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان محدودی لازم دارید، می توانید دوستان خودتان را هم به مدرس زبان معرفی کرده و از ایشان بابت معرفی شاگرد جدید برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید.


مطمئن باشید که قبول خواهند کرد. به صورت دیگر، می توانید با یکی از دوستانتان که وضعیت درسی تقریبا مشابهی دارید مشترکا در کلاس خصوصی زبان شرکت کنید و در مجموع هر کدام از شماها هزینه پایینتری برای کلاسها خواهید پرداخت. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی و یا کنکور زبان آماده شوید و به همین دلیل قصد دارید در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات و یا ایام کنکور واگذار نکنید. در ایام نزدیک به امتحانات و ایام کنکور مدرس خوب کم گیر می آید  از طرفی هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر است. در کل خوب است هزینه پایینتری برای کلاسهای خصوصی پرداخت کنید ولی در نظر داشته باشید که مدرسین خوب که واقعا شما را می توانند به نتیجه مطلوب برسانند با قیمت های خیلی پایین کار نمی کنند و باید حاضر باشید برای کلاسهای خصوصی هزینه کنید.


مقالات مرتبط، حتما مطالعه نمائید:


شماره تلفن 20 بهترین استاد زبان انگلیسی خانم در تهران آنلاین و حضوری


معرفی 12 بهترین معلم خصوصی آیلتس دارای نمره آیلتس 8 و بالاتر


شماره تماس 11 بهترین استاد زبان انگلیسی نیتیو و در حد نیتیو


بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی زبان


همانطور که بارها و بارها گفته شده است بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 و 1402 و یا هر زمان دیگری مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و مشاهده هزینه هایی است که مدرسین برای کلاسهای خصوصی خودشان در متن آگهی ذکر نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان متوسطه و دانشگاه، مدرسین زبان کنکور و مکالمه زبان و آزمونهای مختلف زبان انگلیسی و .... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


با کلیک بر روی عبارت ذکر شده لیست مدرسین را خواهید دید. در ادامه بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک نمائید و جزئیات آگهی تدریس ایشان را ببینید و مشاهده کنید که در بخش هزینه تدریس چه مبلغی را ذکر کرده است. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس به صورت کلی برآوردی از قیمتهای کلاس خصوصی زبان خواهید داشت. خوبی این روش ان است که قیمتهایی که مشاهده می کنید به روز است. در سال 1403 ، 1402 و یا هر زمان دیگری از این روش استفاده کنید قیمتهای به روز شده را خواهید دید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی زبان باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت به توافق برسید.


حتی بعضی از مدرسین و اساتید تدریس زبان انگلیسی جلسه اول را رایگان و یا با نصف قیمت کار می کنند. به این ترتیب می خواهند به شما اطمینان دهند که اگر از کیفیت تدریس و کلاس خصوصی زبان راضی نبودید لازم نیست مبلغی پرداخت نمائید. با مشاهده آگهی های تدریس مدرسین قیمت کلاسه را در کنار رزومه و سابقه کاری هر مدرس خواهید دید و می توانید بهترین مدرس مورد نظرتان را انتخاب نمائید.


پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را هم بخوانید.


بعضی از قیمتهای ارائه شده برای کلاس خصوصی زبان


در این بخش تعدادی از قیمتهای ارائه شده توسط مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای جلسات خصوصی زبان ارائه شده است. قیمتهای ارائه شده مربوط به تیر سال 1402 است و برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی زبان در سایر ایام سال 1402 و یا سال 1403 و 1404 و .... از روشی که در بالا گفته شد استفاده نمائید.
هزینه هرساعت 400 هزار تومان
هزینه تدریس: توافقی جلسه ای 500-300 هزار تومان (جلسه اول رایگان)
هزینه تدریس: توافقي- جلسه اول رايگان
قیمت تدریس: توافقی
هزینه تدریس: ساعتی 300،000 تومان
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: 500 الی 700
قیمت تدریس: توافقی
هزینه تدریس: توافقی
هر جلسه 400 تا 800..جلسه ی اول رایگان
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: 30 جلسه 30 میلیون تومان
قیمت تدریس: جلسه ای 400 هزاز تومان
هزینه تدریس: هر جلسه 200 هزارتومان
هزینه تدریس: جلسه ای 400000 تومان
هزینه تدریس: هر جلسه فقط 150000 و 200000
هزینه تدریس: 300 هزار تومان
هزینه تدریس: ساعتی 200 تا 350 هزار تومان
قیمت تدریس: توافقی
هزینه تدریس: جلسه ای 800 هزار تومان


توجه: قیمت های تدریس خصوصی زبان در سال 1403 و 1402 تغییر کرده است و احتمالا به نسبت نرخ های ارائه شده در بالا بیشتر می باشد.


جمع بندی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


همانطور که مشاهده می کنید هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تیر 1402 و تابستان 1402 جلسه ای بین 200 تا 800 هزار تومان است. در سال 1402 و 1403 ممکن است کمی متفاوت شده و بالاتر برود. تعداد زیادی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و احتمالا در همین بازه قیمت مد نظرشان است. بعضی از مدرسین هم جلسه اول را به صورت رایگان کار می کنند. برای کسب اطلاعات کاملتر از قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 1402 و 1403 و یا هر زمان دیگری بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک نمائید تا لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی مد نظر دارد را ببینید. همانطور که گفته شد، قیمت درخواست هر مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار رزومه و سابقه کاری ایشان ببینید و در نهایت سعی کنید بهترین مدرس که بتواند شما را به نتیجه مطلوب برساند را انتخاب نمائید. اگر قیمت کلاسها کمی بالاتر هم بود ایرادی ندارد. مهم نتیجه گرفتن شماست. برای مشاهده تعدادی از بهترین مدرسین و معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران اینجا کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 105205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image