ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته

دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته

به اشتراک گذاری

در این مقاله نحوه دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته توضیح داده شده است. در همین سایت ایران مدرس جزوات بسیار خوب و متعددی به صورت کاملا خلاصه و مبحثی به فرمت pdf برای آموزش قواعد زبان انگلیسی به زبان ساده ارائه شده است  و در ادامه نحوه دانلود رایگان این خلاصه جزوه ها توضیح داده می شود.
اگر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به کمک نیاز دارید و اشکالات زیادی در گرامر زبان انگلیسی دارید اساتید تدریس خصوصی می توانند به شما کمک زیادی بکنند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


خلاصه گرامر زبان انگلیسی pdf رایگان


یکی از بهترین راهکارها برای آموزش گرامر زبان انگلیسی استفاده از جزوات و خلاصه جزواتی است که در سایت های مختلفی اینترنتی و در همین سایت ایران مدرس به صورت رایگان و به فرمت pdf ارائه شده است. این جزوات خلاصه هستند و می توانند برای آموزش قواعد زبان در زمان کم بسیار مفید باشند. در همین سایت ایران مدرس برای آموزش گرامر زبان جزوات بسیار خوبی به صورت مبحثی ارائه شده است. به عنوان مثال تعدادی از مباحث مورد بررسی در خلاصه جزوه های ارائه شده در این سایت شامل آموزش قیدهای حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی با مثال، اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش، صفات مقایسه ای (تفضیلی، عالی، برابری)، زمان حال ساده و صفت های ملکی، قیدهای تکرار و جملات سوالی در انگلیسی، زمان گذشته ساده (فعل های بی قاعده) و ضمیرهای مفعولی، زمان آینده Going to در زبان انگیسی و کاربرد will، ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun) و ..... است.


تقریبا برای تمامی مباحث مرتبط با گرامر زبان در این سایت جزوات بسیار خوبی به صورت خلاصه شده و با فرمت pdf ارائه شده است. این جزوات به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. برای مشاهده و دانلود رایگان جزوات آموزش گرامر از پایه تا پیشرفته که در همین سایت ارائه شده است بر روی لینک دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از پربازدیدترین جزوه های آموزش گرامر زبان انگلیسی که در همین سایت ایران مدرس به فرمت pdf ارائه شده است را در ادامه می توانید مشاهده نمائید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید و این جزوه های خوب را دانلود نمائید.


دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی
دانلود رایگان جزوه آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی
دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان
دانلود جزوه کامل آموزش قواعد زبان انگلیسی



آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته pdf


برای اینکه در زمینه گرامر زبان انگلیسی و نحوه آموزش سریع گرامر هم مطالب مفیدی را مطالعه کنید بر روی عبارت مقالات مرتبط با آموزش گرامر زبان انگلیسی کلیک نمائید. اگر در حال مطالعه گرامر زبان برای آمادگی کنکور هستید هم در همین سایت جزواتی برای آموزش قواعد کنکور زبان ارائه شده است. به عنوان مثال جزوه دانلود جزوه کنکوری خلاصه قواعد زبان انگلیسی را ببینید. در ضمن، علاوه بر جزوات خلاصه که برای یادگیری قواعد زبان انگلیسی به صورت خلاصه شده و به زبان ساده در همین سایت ایران مدرس ارائه شده اند، کتاب آموزش گرامر زبان هم به فرمت pdf در این وب سایت ارائه شده است. برای دانلود کتاب آموزش گرامر زبان بر روی لینک دانلود کتاب گرامر زبان کلیک کنید.


همانطور که گفته شد، این جزوات به فرمت pdf هستند و سعی شده است به ساده ترین روش ممکن و با زبان گویا و روان و با ارائه مثال های متعدد به خوبی گرامر زبان توضیح داده شود. دانلود این جزوه ها به صورت رایگان ممکن است و می توانید در کمترین زمان گرامر زبان خودتان را تقویت نمائید. تعدادی از مباحث دیگر که در جزوه های خلاصه و مبحثی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس به زبان ساده توضیح داده شده است شامل موارد زیر است. اگر می خواهید هر کدام از مباحثی که در ادامه ارائه شده است را یاد بگیرید بر روی لینک دانلود جزوه گرامر زبان کلیک کنید تا لیست کامل جزوه ها را ببینید و به صورت رایگان دانلود نمائید.


مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


دانلود کاملترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی


مباحث مرتبط با تعدادی از جزوه های آموزش گرامر زبان در همین سایت ایران مدرس به فرمت pdf: دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: بیان کمیت در زبان انگلیسی Some, any، نکاتی در مورد بیان کمیت در زبان انگلیسی، استفاده بنیانی از حروف تعریف ( a, an, the)، اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier، اسم مالکیت در زبان انگلیسی (possessive noun)، کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان ، عبارت قیدی زمان (جمله واره های قیدی زمان)، املا و تلفظ افعال انگلیسی وقتی که به –ing یا –ed ختم می شوند، جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی،  افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در انگلیسی، جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان - Simple future in the past tenses: زمان آینده در گذشته ساده، زمان گذشته کامل استمراری (ماضی بعید استمراری)، زمان حال کامل استمراری (ماضی نقلی استمراری)، Past perfect : زمان گذشته کامل (ماضی بعید)، جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - ترکیب افعال کمکی با عبارت مودال phrasal modals، افعال کمکی: پیشنهاد دادن could در مقابل should، پیشنهاد دادن به کمک افعال کمکی let’s, why don’t, shall I/we، دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال کمکی must, have to, have got to و .....


مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی برای آموزش گرامر زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن هم مفید است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 110845 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
Abdul basir sadat دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

Thank you very much for your grammar writings. I hope I will benefit from your eternal lessons in the future.