ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: هزینه و قیمت آموزش و تدریس زبان انگلیسی + جزوات آموزش زبان

- تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.



پیشنهاد می شود مقاله خوب و کامل قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را هم مطالعه کنید.

- میزان تحصیلات مدرس زبان: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.


- مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو: هزینه تدریس زبان کنکور نسبت به زبان انگلیسی دبیرستان بالاتر است. هزینه تدریس زبان دانشگاهی و تدریس مکالمه زبان انگلیسی و آزمونهای زبان هم به نسبت زبان دبیرستان بالاتر است. البته قاعده کلی نیست ولی به هر حال هر چه حساسیت آزمون و کلاس تدریس بالاتر باشد، هزینه جلسات تدریس خصوصی هم بیشتر خواهد شد.

بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.



مطالعه مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه هم می تواند مفید باشد.



عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدريس خصوصي زبان انگليسي توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران


آمار بازدید: 5593 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image