ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله آموزش زبان 10 قانون یادگیری زبان انگلیسی!

10 قانون یادگیری زبان انگلیسی!

به اشتراک گذاری

10 قانون یادگیری زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. در نگاه نخست زبان انگلیسی را باید بدون تفکر و به صورت اتوماتیک صحبت کرد . با این روش کلمات به آسانی...  «بدون برنامه ریزی یادگیری زبان انگلیسی نوعی اتلاف وقت است»

در نگاه نخست زبان انگلیسی را باید بدون تفکر و به صورت اتوماتیک صحبت کرد . با این روش کلمات به آسانی و به صورت خودکار در ذهن و دهان شما شکل میگیرند.



برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای این منظور شما باید روش مطالعه زبان انگلیسی را تغییر دهید. اقدام اول متوقف کردن مطالعه لغات است.

کسانی که زبان اصلی آنها انگلیسی است تنها لغات را به خاطر نمی سپارند بلکه «عبارات» را یاد می گیرند.

«عبارت» (phrase) گروهی از کلمات هستند که معمولا با هم می آیند.تحقیقات دکتر جیمز آشر نشان میدهد که یادگیری با استفاده از عبارات 4-5بار سریعتر از یادگیری لغات به تنهایست.


-همیشه عبارات را مطالعه و مرور کنید نه لغات

دفترچه ای به منظور ثبت عبارات در آن تهیه کنید و کلیه ی مطالب اعم از مترادف , متضاد , مثال و ... که قبلا در مورد آن لغت خوانده اید , در آن یادداشت کنید.هیچوقت یک لغت را به تنهایی به صورتی که معنی زبان دوم در کنار آن نوشته شده باشد,یادداشت نکنید(حتما از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید).

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در زمان کم

-گرامر مطالعه نکنید!

کتابها و متن های گرامر کنار بگذارید.قواعد گرامر به شما نشان میدهند که در مورد زبان انگلیسی «تفکر کنید»

در حالی که شما میخواهید بدون فکر کردن انگلیسی را صحبت کنید. با این روش سرعت صحبت کردن شما به طورچشمگیری بالا میرود و موفق به صحبت کردن انگلیسی به صورت عادی میشوید.

-مهمترین قانون---نخست گوش دهید

به جای خواندن کتابهای زیاد انگلیسی بیشتر به پکیج های صوتی انگلیسی گوش فرا دهید البته لازم به ذکر است که باید چیزی که گوش میدهید باید در سطح شما وبرای شما نیز قابل فهم باشد.بدین منظور ابتدا از مکالمه ها یا فایل های صوتی زبان انگلیسی که با سرعت کمی بیان میشوند استفاده شود و سپس به سراغ فایلهایی با سرعت بالا نظیر اخبار, فیلم ها,و...رفت.

در بسیاری از کلاسهای آموزش زبان انگلیسی شما با چشمان خود یاد می گیرید در حالی که یادگیری به وسیله گوشها چندین بار مفیدتر و سریعتر است شما باید یادبگیرید , بیشتر گوش دهید , تا اینکه مطالعه کنید.

شما باید بیشتر وقت خود را به گوش دادن بپردازید(باید به صورت روزانه ومستمر باشد).

-یادگیری آرام و عمیق بهترین روش است

راز صحبت کردن زبان انگلیسی یادگیری هر لغت یا عبارت به صورت عمیق است.دانستن یک تعریف یا یادآوری یک لغت برای امتحان کافی نیست بلکه شما باید هر لغت را در ذهن خود به صورت یک تار عنکبوت که هر تار آن حاوی قسمتی از مطالب مرتبط با لغت نظیر مترادف,متضاد ,مثال,عبارات و ... است,به خاطر بسپارید.

یادگیری عمیق آسان است به این صورت که هر درسی را که میخوانید آن را چندین بار تکرار کنید برای نمونه فصل یک کتاب را قبل از اینکه به فصل بعدی بروید بارها و بارها مرور کنید وبعد به فصل دوم بروید.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟ را هم بخوانید.

-گوش دهید وپاسخ دهید به جای اینکه گوش دهید و تکرار کنید

هر درس یا مطلب انگلیسی حاوی سوالاتیست,به جای تکرار این سوالات سعی کنید به آنها پاسخ دهید تا جایی که برای شما امکان دارد به صورت اتوماتیک و سریع پاسخ دهید و کمتر به ساختار جملات فکر کنید.

-ترجمه نکنید

هنگام خواندن یک متن انگلیسی هرگز آن را به زبان دوم ترجمه نکنید زیرا ساختار زبان انگلیسی متفاوت است.این عمل نه تنها سرعت درک مطالب شما را پایین می آورد بلکه باعث میشود که مطالب را به صورت نادرست ترجمه کنید. سعی کنید اگر مطلبی را متوجه نشدید آن را چندین بار بخوانید به جای اینکه به زبان دوم ترجمه کنید.این روش باعث میشود که به ساختار زبان انگلیسی و نحوه ی شکل گیری جملات آشنایی پیدا کنید.

-همیشه با صدای بلند انگلیسی بخوانید

کسانی که انگلیسی را با چشمان خود فقط میخوانند و آن را تلفظ نمیکنند نه تنها در تلفظ کلمات مشکل دارند بلکه ماهیچه های دهان آنهابا تلفظ زبان انگلیسی نا آشناست.

-خود را در زبان انگلیسی غرق سازید

اگر واقعا میخواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید اطراف خود را در زبان انگلیسی غرق سازید اعم از موبایل,کتابها,فکر کردن و ...

برای دانلود رایگان بهترین جزوات گرامر زبان انگلیسی کلیک کنید:
دانلود گرامر و قواعد زبان

-سایر نکات:

-گرامر را به صورت دکشنری مطالعه کنید به این صورت که اگر در ساختار جمله ای مشکل داشتید با رجوع به فهرست مطالب کتابهای گرامر آن را بیابید و یادداشت کنید.

-چیزی که باعث میشود سرعت یادگیری ما بالا رود خواندن و شنیدن مطالبیست که مورد علاقه ماست.

-اگر مدت مثلا 3 سال است انگلیسی مطالعه میکنید ولی در درک و فهم آن مشکل دارید مشکل از شما نیست بلکه مشکل از کتابها,جزوات و سی دی های آموزشی است که مطالعه کرده اید. انگلیسی را باید از انگلیسی زبانان یاد بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم را هم مطالعه نمائید.

سیمرغ


آمار بازدید: 3205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image